Temperatura motora u ove 'ladne dane

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dzoni_mkv
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2007
    • 875
    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

    Temperatura motora u ove 'ladne dane

    Pomozite mi oko ovog rebusa.

    Auto jako tesko dolazi do radne temperature sa ovim hladnim danima. Grejanje radi bez problema, odnosno radi normalno brzo zagreje kabinu,e a kada sam na otvorenom putu temperatura motora je jako niska
    Evo slicica,



    e a kada stanem i pustim ga da radi na leru lepo podigne temperaturu, ovo je npr za samo par mitnuta lera



    Letos je sve funkcionisalo normalno termostat otvori cim predje 92 (kao sto bi trebalo) i nisam imao nikakvih problema, ali ovo me bas zbunjuje. Da li je to problem ili ne???

    BTW Motorcic ler gasa je ciscen pre par nedelja (varirali su obrtaji i prvio je vec poznate probleme) i auto ima gasni uredjaj ako to nesto znaci. Ovo je naravno sve na LPG na benzin nisam ni probao.
    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

  • Pole
    CBC Senator XXL
    • 05.10.2006
    • 363
    • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

    #2
    po meni je ipak termostat

    samo je u njemu problem jer pusta vise tecnosti nego sto bi trebalo pa ne moze da postigne radnu temperaturu

    nece da se " pritvori " kad mu je potrebno da nagura temperaturu

    dok radi na leru nema hladjenje vazduhom spolja ali cim krenes ohladi ga vazduh a on ne moze da natera temp.

    pri veoma hladnom vremenu moze se i hladnjak pokriti ( ne ceo ) pri voznji na otvorenom ali to su tempreture -5,-10,-15......... sto za sada jos nije slucaj tako da bi rekao da je ipak termostat

    i nemoj tako da ga teras jer steti motoru kad nema postignutu radnu temperaturu
    zasto krava nosi zvonce...?...?...?
    pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #3
      Stiropor 2-ka za ispod -10 5-ca i resio si problem kao "majstor Rile"
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • mugos
        CBC Senator XXL
        • 18.09.2007
        • 555
        • BG/sada Novi Beograd

        #4
        Isti slučaj i kod mene, stavio karton ali ne vredi, moram da menjam termostat.
        Nepsujem, nepijem, nepušim. U p.m. pade mi pepeo u pivo.

        Comment

        • Eon
          Moderator
          • 10.03.2005
          • 4225
          • Beograd-NBG-44
          • Superb 2.0 4x4 DSG

          #5
          Isti problem sam imao i imam sa Vectrom. Na kraju prosle godine sam pokusao da stavim novi "zimski" termostat i rezultat je bio: ISTA SITUACIJA!

          Jednostavno konstrukcijska greska i lose resenje. Sada pored toga istu muku imam i sa Mondeom 2.0 TDCI 130Hp. Auto je 1.5 godina star sa 27k km i jednostavno jako tesko se zagreva, o normalnoj "letnjoj" radnoj temp ni govora, a kada se upali grejanje, odmah temp motora jos pada.
          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

          Comment

          • dranix
            CBC Senator XXL
            • 04.10.2004
            • 3079
            • Antwerpen/Belgium
            • Saab 9-3

            #6
            E pa to je danak za sve one "fine" stvari poput u****vanja hladnog vazduha i slicno.

            Comment

            • Dzoni_mkv
              CBC Senator XXL
              • 29.04.2007
              • 875
              • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

              #7
              Znaci da cutim i nerviram se. Mislim ne smeta to meni, ali znam da bas nije dobro ako motor nema radnu temeraturu, e a voleo bi i da mi neko objasni zasto. Mada po navici ja vodim racuna i nema nekih visokih obrtaja sve polako dok je motor hladan.
              You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #8
                po meni, proveri ti ipak termostat.
                ako je konstrukciona greska, ona je ista bilo da motor radi na leru bilo da se krece.

                i jedna i druga slika pokazuju da je motor hladan, tj nije dostigao radnu temepraturu (pa ni na leru kada je hladjenje kroz hladnjak usled protoka vazduha zanemarivo).

                osim samog termostata, zavisno od nacina ugradnje, ja bih obratio paznju na zaptivnu gumicu , O ring, da nije spala i zaglavila se izmejdu klipa termostata i kucista termostata.

                btw, stiropor nikako ispod haube motora. izgorece, njegova granicna temperatura primene je +70C.

                do nekih -25C nema potrebe ni za kakvim kartonima i slicno ispred hladnjaka.

                ionako hladnjak ne radi kada je hladan motor, i nema nikakvu funkciju.
                i svejedno je da li ima ili nema kartona (ili necega).

                termostat usmerava protok iskljucivo kroz blok motora, on je glavni regulator (i krivac) razmene toplote motora sa okolinom.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • alexa05
                  CBC Senator XXL
                  • 23.07.2006
                  • 1769
                  • Smederevo
                  • Opel Vectra B 2.0DI 16v

                  #9
                  Nesam mislio ozbiljno g-dine Brick. Nije valjda da me je neko ozbiljno shvatio. Izvinjavam se.
                  EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

                  NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

                  SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

                  Comment

                  • Dzoni_mkv
                    CBC Senator XXL
                    • 29.04.2007
                    • 875
                    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                    #10
                    Ok zamenicu ga to nije problem. Ali je problem sto mi auto ovih dana treba ko lebac tako da nema sanse da se odvojim od njega da majstor to zavrsi a ja nemam vremena. Jel' nece nista da mu bude ovako narednih nekoliko dana? Nece da ima posledice?
                    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                    Comment

                    • TETAK
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 3034
                      • Čačak, Srbija

                      #11
                      Ma neće, ne sekiraj se!
                      Imaj samo na umu da definitivno moraš da zameniš termostat i gledaj da deo bude orginalan.Bilo bi dobro da se u ovlašćenom servisu raspitaš koji termostat ide u tvoj auto za ovu našu kontinentalnu klimu.Naravno bilo bi idealno da sve ovo uradiš u ovlašćenom servisu sa orginalnim delovima,a podrazumeva se i garancija na izvršene radove.Sam posao oko zamene se obavlja jako brzo i nećeš puno gubiti vremena.Usput proveri i tečnost za hladjenje pa ako je nisi menjao tri godine, obavezno je zameni!Nije bitna samo otpornost tečnosti na smrzavanje ima tu još što šta......npr. aditivi koji sprečavaju koroziju sistema i sl.
                      Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                      Comment

                      • M626
                        CBC Senator
                        • 12.01.2006
                        • 200
                        • Beograd, Konjarnik

                        #12
                        Ja imam isti problem, tesko dostize radnu temperaturu.
                        Ovo je pocelo da se desava posle ugradnje plina, isto sam mislio da je otisao termostat ali majstor kaze da je sve u redu.
                        Po njegovim recima motor se teze zagreva zato sto deo toplote odlazi na isparivac. Navodno, ne steti radu motora ali je potrosnja povecana.

                        Ni ja nisam nacisto sta da radim.
                        Optimist and pessimist both end up dying. But they each use their lives in a completely different manner.

                        Comment

                        • laudabb
                          CBC Član
                          • 03.10.2007
                          • 20
                          • bajina bašta

                          #13
                          Ja sam imao gotovo identičan problem i jedino je zamena termostata ''urodila plodom''
                          Samo što se na fiatu termostat menja malo teže...

                          Comment

                          • Pole
                            CBC Senator XXL
                            • 05.10.2006
                            • 363
                            • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

                            #14
                            termostat
                            zasto krava nosi zvonce...?...?...?
                            pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

                            Comment

                            • tassotti
                              CBC Član
                              • 13.11.2006
                              • 10

                              #15
                              Kod mene na golfu 3 ista prica. Na otvorenom nikako da predje 70c, u mestu na leru dodje do 80. Juce uzmem zamenim termostat(87c) i ista prica, nista mi nije jasno. Da li ostaviti ovako ili sta...pozdrav

                              Comment

                              Working...
                              X