Temperatura motora u ove 'ladne dane

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gorchilo
    CBC Član
    • 26.05.2007
    • 52
    • bg

    #46
    (Da je povećana potrošnja najskuplja varijanta naučio sam nedavno kad mi je majstor otkrio da fali žica za elektronsko isključivanje sauga - pola godine mi je katastrofalno išao na benzin i trošio jedno 30l na 100km - nisam žurio da popravim jer leti benzin slabo koristim.)

    Ne znam kako je montiran isparivač, niti ga prepoznajem kad otvorim haubu.

    Sad videh da postoji tema baš o količini rashladne tečnosti al možda je bolje da ovde pitam s obzirom na razlog.

    Comment

    • petar in
      CBC Član
      • 10.11.2006
      • 33
      • Beogard

      #47
      Kad se auto vozi dolazi i do podhladjivanja motora,struji hladan vazduh oko njega,ali to bi trebalo da bude mizerno.Gore je vec objasnjeno kako se proverava termostat, a i svaki normalan majstor moze da ti pogleda za par minuta.
      Normalno da ce se sa manje tecnosti u sistemu temperatura brze postici,kod tebe 3km, ali sistem treba uvek biti pun!
      Kada se sipa antifriz ili menja tecnost u sistemu ili ima manje tecnosti, cesto dolivanje, moze se javiti vazdusni cep, kod mene konkretno se uvek javi kod isparivaca, i tu ga uglavnom i ispustimo.Dok god se sav vazduh ne ispusti iz sistema imaces problema sa grejanjem ili radom motora na TNG (nekad hoce i da se gasi).

      Comment

      • gorchilo
        CBC Član
        • 26.05.2007
        • 52
        • bg

        #48
        Ljudi ja zamenih termostat i napravih sebi problem!

        Sada pokazivač temperature motora ekstra brzo uđe u normal zonu, stigne i do polovine i održava taj nivo, uz punu količinu rashladne tečnosti. Sve kako bi trebalo. Problem je u tome što kada prebacim na plin, ponaša se kao smrznut tj. gubi obrtaje i zaustavlja se, isto kao da sam pokušao da palim hladan motor na plin. Iako pokazuje da je zagrejan. Sada ne mogu da prebacim na plin dok ne prođe bar 20 minuta vožnje, možda i više, i praktično stalno vozim na benzinu.

        Moj laički utisak je da je isparivač povezan na hladnu vodu, tj. onu koja odvojena od motora termostatom i ostaje skroz hladna dugo vremena. Da li je moguće da je neko to tako ugradio? Ili pak možda tako mora? Ispada da sam se zeznuo što sam stavio ispravan termostat.

        Dajte savet molim vas.
        (nadam se da sam sve dobro objasnio)

        Comment

        • BARTONE
          CBC Senator XXL
          • 25.09.2006
          • 398
          • Bor

          #49
          stavi slike isparivaca i mesta odakle je uzeta voda za grejanje

          Comment

          • gorchilo
            CBC Član
            • 26.05.2007
            • 52
            • bg

            #50
            Probao sam da uslikam sa svih strana ali slabo se razaznaje.
            Evo jedna fotka celine čisto radi utiska, a na crtežu sam predstavio najbolje što sam mogao da provalim kako je šta povezano.
            Termostat se nalazi na izlazu gornjeg creva iz bloka, označen je crvenim T.
            Grejanje kabine polako počinje čim kazaljka uđe u normal zonu, ali je plin kao što rekoh neupotrebljiv još dugo dugo posle.
            Ovo je baš zabavno...



            Comment

            • RANK
              CBC Senator XXL
              • 28.02.2007
              • 1635
              • Beograd
              • FIAT MAREA WEEKEND 1

              #51
              ostao je vazduh (vazdusni cep) u isparivacu
              "dok ne probam lava, za mene je svinja kralj zivotinja!"

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #52
                sacekaj da se javi neko od majstora, ovako na prvu loptu isparivac je pogresno povezan u sistem.

                vezan je serijski, i zavisi od protoka kroz grejac kabine, istovremeno to znaci i da je umanjena toplotna moc koju isparivacu preostaje za rad.

                treba povezatu paralelno, znaci jedno crevo isparivaca na crevo na grejacu a drugo crevo isparivaca na ono drugo crevo sa grejaca.

                time je pun toplotni kapacitet omogucen isparivacu sto se protoka tice.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • BARTONE
                  CBC Senator XXL
                  • 25.09.2006
                  • 398
                  • Bor

                  #53
                  gorchilo
                  po semi koju si nacrtao to bi trebalo da radi
                  topla voda direktno ulazi u isparivac,tu se malo ohladi i tera dalje u grejac kabine
                  po ovoj semi kabina je ta koja malo trpi toplotne gubitke koji odlaze na isparivac
                  jeste ispravnije da je isparivac vezan paralelno sa kabinom pa se ista kolicina toplote deli na dva potrosaca,ali i ovako kako je to mora da radi
                  sasvim moguce da je ostalo vazduha u isparivacu
                  probaj odmah po paljenju da napipas creva koja ulaze i izlaze iz isparivaca-trebalo bi da odmah pocinju da se greju,kao i sam isparivac
                  sta je sa grejanjem kabine?

                  Comment

                  • Zloca
                    CBC Senator XXL
                    • 21.12.2005
                    • 510
                    • Novi Sad
                    • Astra bertone turbo

                    #54
                    He, meni se isto javlja problem sa dostizanjem temperature u ovim hladnim danima. Bas juce citam ovaj topic i reko` nemoguce da svima pocrkali termostati. Meni je preko leta regularno palio ventilator, drzao fino temperaturu, i sad kad je zahladnelo umesto da stoji na 1/2, on stoji na 1/3. Kontam verovatno je normalno, zvizdi hladan vazduh sa svih strana, nemam izolaciju na haubi, a imam otvor na istoj za hladjenje izduvne grane i to je to. Ventilator se pali kad stoji duze u mestu, znaci sve radi. Onda sam procitao sto je petar in napisao za test termostata i probao nocas u 4h kad je bilo hladno u pm. Posle par minuta lera delovalo mi je da je hladan hladnjak pa sam krenuo da vozim nekih 10-tak km, temperatura nije stigla ni do 1/3, stao sam pipnuo hladnjak, oseca se toplo i to fino. Odem jos 20 km, temperatura na 1/3, jedva malo preko kad idem kilavo. Dodjem kuci, nabudzim karton koji pokriva prednju stranu hladnjaka da ne prolazi hladan vazduh kroz celije hladnjaka i odem da spavam. Jutros krenem opet u voznju 30 km, temperatura na 1/2! Znaci da termostat ne zatvara? Da li se mora menjati ili postoji opcija odglavljivanja?
                    MESTO ZA VASU REKLAMU!

                    Za samo 1000 din mesecno! :-)

                    Comment

                    • torlak
                      CBC Veteran
                      • 10.11.2007
                      • 100
                      • knjazevac

                      #55
                      tebalo bi za 20km da zagreje na radnu temp.a,trebalo bi i malo pre toga. mozda ne zatvara skroz,tj pusta malo tecnost kroz njega, a o kupovini ...

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #56
                        Ne gine nov termostat!!!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • sw.brick
                          CBC Senator XXL
                          • 09.10.2004
                          • 8141
                          • Beograd, barajevo-zemun
                          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                          #57
                          mozes da otvoris sistem, rasklopis sklop termostata, proveris kako stoji dihtung klipa (da nije spao pa tu pusta), sve sklopis, sipas novi antifriz ...i pozelis da je resena havarija sistema hladjenja.

                          puno truda i vremena.

                          ili da odmah zamenis termostat, prakticno je isti posao po obimu, a kvar je sigurno otklonjen.

                          skuplje je za nekoliko evra, koliko kosta novi termostat (reda 5-10 evra).

                          potrazi neki kvalitetniji poznatije marke, recimo Behr i to ce ti biti poslednja popravka tog tipa dok posedujes auto.

                          usteda na gorivu sa ispravnim termostatom ce brzo nadoknaditi cenu novoga.
                          volvo
                          945 SE turbo lpg
                          344 GL lpg

                          Comment

                          • Srdjan
                            CBC Senator XXL
                            • 30.09.2004
                            • 2416
                            • Bajina Basta/Beograd

                            #58
                            Originally posted by sw.brick
                            potrazi neki kvalitetniji poznatije marke, recimo Behr i to ce ti biti poslednja popravka tog tipa dok posedujes auto.
                            Ovo je vec diskutabilno. Mene na Lanci je Behr termostat i evo poceo je da se zeza posle 8godina, dakle fabricka varijanta. Uzeo sam isto Behr i bicu srecan da izdrzi i 5godina a to po meni i nije neki period. Interesuje me da li kada zamenim termostat da odradim i zamenu kompletnog antifriza ili ne? Ima li to ikakav uticaj na termostat?
                            Lancia Kappa 2.0 20v

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #59
                              ako ne valja Behr danas (pokvario se kvalitet ? ) mozda Wahler ili neke druge od poznatijih marki.
                              hocu da kazem kvalitetan deo i miran si na duzi period.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              • prolupator
                                CBC Senator XXL
                                • 02.09.2005
                                • 3968
                                • Zemun

                                #60
                                Originally posted by Srdjan
                                Interesuje me da li kada zamenim termostat da odradim i zamenu kompletnog antifriza ili ne? Ima li to ikakav uticaj na termostat?
                                Ne i ne. Samo pazi da menjas antifriz svake dve godine.
                                OPEL KLUB SRBIJA - http://www.opelclub.rs - dođi, vidi ...

                                prolupator.mojblog.rs

                                Comment

                                Working...
                                X