Daklem, u pitanju je W126 280S (motor M110.942 - mada to i nije bitno...). Doticni ima otvoreni sistem za hladjenje i radnu temperaturu od oko 80'C. Nakon odlaska za BL i nazad za PL (nekih 2000km, konstantno u visokim obrtajima) primijetio sam povisenu radnu temperaturu (preko 90'C). Ispostavilo se da fali preko 2l antifriza
Dolio sam i sve je OK.
Pitanje bi bilo - koliko je to normalno ili nenormalno? Shvatam da isparava, ali da nije malo previse... Nigdje se ne vide tragovi curenja a nisam primijetio ni ijeli dim iz auspuha
Da se rozumijemo - ne smeta meni da dolijem, nego se bojim da nesto nije u redu sa rashladnim sistemom...

Pitanje bi bilo - koliko je to normalno ili nenormalno? Shvatam da isparava, ali da nije malo previse... Nigdje se ne vide tragovi curenja a nisam primijetio ni ijeli dim iz auspuha

Da se rozumijemo - ne smeta meni da dolijem, nego se bojim da nesto nije u redu sa rashladnim sistemom...
Comment