Pošto se i u karteru stvara pritisak radom klipova
naravno, kada je ispravno stanje motora.
sistem recirkulacije uljnih para se redovno cisti prema planu odrzavanja auta, a filter unutar sistema menja po potrebi.
ne sme se nikada dozvoliti da se zapusi..
Kad pogledate ima neke logike ako gas prilikom sagorevanja stvara više vode u izduvu
i ne stvara se voda prilikom sagorevanja vec vodena para koja se izbacuje kroz izduv.
voda u karteru nastaje kondenzacijom vlage iz vazduha pri promeni temperature i to je normalna pojava koja nimalo ne smeta motoru kada se auto redovno koristi, i redovno vozi na radnoj temperaturi motora.
i radnoj temperaturi ulja.
ulje i voda se ne mesaju, i voda ispari kroz sistem recirkulacije uljnih para u prirodnom procesu kada je ulje zagrejano kako treba (90+C)
voda dospeva u motor i kroz gorivo, tacnije rezervoar goriva u kome se takodje sakuplja kao kondenz iz vazduha.
plin sa time nema nikakve veze, opsta odlika svakog SUS motora i svakog fosilnog goriva koje se sipa u njega.
Comment