Zdravo svima.
Vozim auto Lancia Dedra 2.0. Pre mesec dana preskoči zupčasti i nastane havarija. Oteram ja auto kod majstora i on promeni kaiševe, španere uradi glavu motora, sipa i antifriz nov i tako dalje. Prilikom preuzimanja auta mi kaže da nemam termostat (neznam kako je to moguće al ajd) i da je stavio karton na hladnjak kako bi auto brže dostigao radnu temperaturu jer su ipak bili hladni dani.
Do prošle nedelje sve je bilo ok, međutim jedan dan krenem do Rume i negde malo pre venca primetim da diže temperaturu ko nenormalan (oko 110), stanem i podignem haubu i skontam da zviždi i šišti sa svih strana, creva vruća a eksp.sud nisam smeo ni da otvorim. Naravno odmah mi je bilo na pameti da skinem onaj karton. Ventilator se nije ni upalio a jedna strana hladnjaka vrela dok je ona druga hladna. Nakon toga sam nastavio sa vožnjom i činilo mi se da je sve bilo uredu osim što je preko venca temperatura bila oko 100C, ali se ipak nije pregrevao.
Sutradan oteram ja auto kod drugara koji radi struju i ustanovi da je sa strujom sve u redu, takođe je i prespojio neku žicu tako da ventilator radi non-stop odmah nakon davanja kontakta. Posle smo oterali kod jednog njegovog drugara da proba da skine i produva hladnjak (ko zna šta su oni 'majstori' kad su menjali antifriz). Međutim ni to nije pomoglo, auto na leru i dalje nije palio ventilator iako je trebao da se upali. Pitanje je: da li je možda nešto drugo u pitanju a ne hladnjak, ipak je rađena glava motora i ostalo.
Pomagajte molim Vas!!!
Vozim auto Lancia Dedra 2.0. Pre mesec dana preskoči zupčasti i nastane havarija. Oteram ja auto kod majstora i on promeni kaiševe, španere uradi glavu motora, sipa i antifriz nov i tako dalje. Prilikom preuzimanja auta mi kaže da nemam termostat (neznam kako je to moguće al ajd) i da je stavio karton na hladnjak kako bi auto brže dostigao radnu temperaturu jer su ipak bili hladni dani.
Do prošle nedelje sve je bilo ok, međutim jedan dan krenem do Rume i negde malo pre venca primetim da diže temperaturu ko nenormalan (oko 110), stanem i podignem haubu i skontam da zviždi i šišti sa svih strana, creva vruća a eksp.sud nisam smeo ni da otvorim. Naravno odmah mi je bilo na pameti da skinem onaj karton. Ventilator se nije ni upalio a jedna strana hladnjaka vrela dok je ona druga hladna. Nakon toga sam nastavio sa vožnjom i činilo mi se da je sve bilo uredu osim što je preko venca temperatura bila oko 100C, ali se ipak nije pregrevao.
Sutradan oteram ja auto kod drugara koji radi struju i ustanovi da je sa strujom sve u redu, takođe je i prespojio neku žicu tako da ventilator radi non-stop odmah nakon davanja kontakta. Posle smo oterali kod jednog njegovog drugara da proba da skine i produva hladnjak (ko zna šta su oni 'majstori' kad su menjali antifriz). Međutim ni to nije pomoglo, auto na leru i dalje nije palio ventilator iako je trebao da se upali. Pitanje je: da li je možda nešto drugo u pitanju a ne hladnjak, ipak je rađena glava motora i ostalo.
Pomagajte molim Vas!!!
Comment