Fals vazduh od rezervoara do pumpe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • milan_g1
    CBC Senator XXL
    • 07.02.2007
    • 863
    • Karaburma

    #16
    Teco prijatelju jel znas koji precnik creva mi treba za dovod, 6 ili 8 mm, ili nema veze? Kupio sam filter i prelivna creva
    "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

    Comment

    • radovan73
      CBC Početnik
      • 03.02.2008
      • 5
      • zabalj

      #17
      fals vazdh

      pregledaj dobro dovodne cevi .Stvi filter sa dva izvoda pa ako nece ni tad izmeri mu kompresiju.

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #18
        Fi 7.5mm.(8)

        Comment

        • milan_g1
          CBC Senator XXL
          • 07.02.2007
          • 863
          • Karaburma

          #19
          Stavljen filter sa dva izvoda, promenjena prelivna creva, kupio sam Wurth creva, a pre toga su bila Good Year, nebitno... Promenjena dovodna creva i sve selne...

          Promenjena ova crvena gumica sa slike (to nije moja pumpa, da ne bude zabune)! Jel to na slici nepovratni ventil ili nesto drugo?



          Grejace jos nisam proverio, videcu sutra ujutro stanje pa cu da javim, ali odmah vidim da li ima nafte u predfilteru ili ne pa po tome znam da li je ok. Pozdrav svima
          "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

          Comment

          • TECA
            CBC Senator XXL
            • 14.10.2007
            • 2355
            • Oz

            #20
            Nije to nepovratni ventil,nema toga...

            Comment

            • dieselman
              CBC Senator XXL
              • 14.11.2005
              • 833
              • tt

              #21
              ..na slici je transfer ventil i moze da uzrokuje probleme koje ti imas...skini,rastavi,ocisti i resio si problem...kako to da uradis,nemoj da me pitas...

              Comment

              • TECA
                CBC Senator XXL
                • 14.10.2007
                • 2355
                • Oz

                #22
                Bude li ga rastavljao sa pogresne strane bice veselo...ode golf u mutnu Moravu

                Comment

                • milan_g1
                  CBC Senator XXL
                  • 07.02.2007
                  • 863
                  • Karaburma

                  #23
                  Blago vama kad znate kako se rastavlja i cisti, ja ne znam, ali ucim, sto vam je tesko da napisete? Na ovom forumu se razmenjuju iskustva i pomaze se u otklanjanju problema ali naravno da forum ne moze da popravi kvar. Malo mi je bez veze sto se ja polomih objasnjavajuci i isprobavajuci sve sto mogu jer znam da je neka sitnica u pitanju a da odem u servis mogu da mi lupe klempu cim je pumpa u pitanju a ja da ne mogu nikako da znam sta su uradili, shvatate sta hocu da kazem. Cenim vase iskustvo i znanje ali ako vec hocete da mi pomognete napisite malo konkretniji odgovor, kakav treba da bude taj regulator pritiska, u njemu je osovinica koja se slobodno pomera, "mucka se", jel treba tako da bude? Sa koje strane i kako se rastavlja, pretpostavljam da sa unutrasnje, ima cini mi se mali osigurac koji blokira tu osovinicu... Jel sam u pravu ili gresim? Veceras se nije nafta vratila u rezervoar, ostao je pun predfilter ali auto nije hteo da upali, sutra cu da skinem i da proverim sve grejace... Hvala na odgovorima, pozdrav
                  "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                  Comment

                  • TECA
                    CBC Senator XXL
                    • 14.10.2007
                    • 2355
                    • Oz

                    #24
                    Odlicno,izgleda da si resio problem sa dovodom goriva.Za sigurnu proveru ispravnosti grejaca i njihovog napajanja MORAS poskidati dizne i kroz otvore videti da li i kako greju.Ako si vec nasao nacina da skines transfer ventil ovo ti nece biti problem.Odmah zacepi prel.crevce sto ide sa dizne na pumpu da ti u medjuvremenu ne vrati opet gorivo nazad.Stegni te dizne bez moment kluca,nemoj samo preterano zapinjati.Pre paljenja nemoj stezati cevi na diznama(samo ih pohvataj),izverglaj malo dok ne pocne na svaku da strca nafta i tek onda pali!Sto se tice ventila,cim mucka,treba da je ispravan.

                    Comment

                    • milan_g1
                      CBC Senator XXL
                      • 07.02.2007
                      • 863
                      • Karaburma

                      #25
                      He he, ventil sam skinuo uz pomoc vilastog kljuca 10 i srafcigera! Sve moze kad se zainatim, a ta osovinica je malo bila zapekla, pa sam je razradio. Znam za takvu proveru grejaca, pokazao mi boshista kad mi je menjao dizne ali prostije mi je da skinem samo grejace pa da ih proverim na accu, verovatno cu i onako sve da ih bacim i da stavim nove. Ja odvijem samo holender na prvoj dizni pa verglam dok ne krene nafta, onda stegnem i molim boga da kresne, sa starim kucistem filtera nije bilo sanse da tad upali, samo slepom, a sada kad sam zamenio prelivna creva i filter auto je upalio dok je jos taj holender bio otpusten, stegao sam ga i umirio se rad motora i tada je palio na zub, mada je motor bio jos vruc. Kad se potpuno ohladio nije hteo da upali a nafta se nije povukla tako da jos ostaju grejaci, valjda cu sutra imati vremena da ih promenim, thanks, pozdrav
                      "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                      Comment

                      • milan_g1
                        CBC Senator XXL
                        • 07.02.2007
                        • 863
                        • Karaburma

                        #26
                        Ja kao da sam Boga kamenjem gadjao! Pocrkali svi grejaci!!

                        rekonstrukcija dogadjaja...

                        Voznja na ekstremnoj uzbrdici, kratkoj ali zestokoj, u rezervoaru jako malo nafte i pumpa je povukla prljavstinu i talog, vecinu je zadrzao predfilter ali nesto je bogami otislo i dalje. Auto posle gasenja vise nije hteo da upali. Zamenio sam predfilter i filter nafte i tada je verovatno poceo da falsira vazduh na kucistu filtera, potom sam zamenio sve bakarne podloske, bez rezultata, skinuo sam ocistio trasfer ventil (u literaturi Pressure regulatin valve), zamenio teflonsku gumicu na njemu, bez rezultata, i dalje se povlacila nafta u rezervoar. Potom sam kupio filter za golfa 2, sa dva izvoda i izbacio staro kuciste iz upotrebe, zamenio sam dovodna creva i prelivna creva i od tada se nafta ne vraca u rezervoar ali auto i dalje nece da upali!!! Posto sam ja na poslu cale je skinuo grejace i pocrkali su, danas cu da kupim nove i da ih montiram. Ako i tada ne bude hteo da upali verovatno cu morati da zamenim i rotacionu geblangu sa somajliranom pufnom na levom cincilatoru! A mozda i pumpu!

                        Grejaci su svi bili ispravni pre mesec i nesto vise dana, jedino su mogli svi od jednom da crknu kada je moj strucni cale prespojio kablove na akumulatoru pa je za trenutak zavarnicilo, tada mi je resetovao cd player, drugo mi nista ne pada na pamet osim da sam ja baksuz za ovu godinu! Znaci u isto vreme milion sitnih problema koji kidaju zivce i sajle za slepanje, sada i sajlu moram da krpim, varim kuku... Samo cekam sta je sledece!

                        Pozdrav i javicu stanje posle zamene grejaca
                        "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                        Comment

                        • Delkan
                          CBC Senator XXL
                          • 14.06.2005
                          • 829
                          • 60 km From BG,West

                          #27
                          Originally posted by TECA
                          ili fali kompresije ili lazu grejaci!Hajde da ti pomognemo,ali pod uslovom da nas slusas i postujes nas trud!
                          @Milan Next time poslusaj,lepo ti je covek rekao.

                          Comment

                          • milan_g1
                            CBC Senator XXL
                            • 07.02.2007
                            • 863
                            • Karaburma

                            #28
                            Jeste, slazem se, ali prvo me je mucilo to sto se nafta vrati u rezervoar, pa kada sam to resio tek onda sam primetio da i grejaci zezaju, a to je bilo sinoc, a mene vec vise od 7 dana muci to sto pumpa, filter i creva ostanu suva! To je bio problem ili u kucistu filtera nafte ili u prelivnim crevima.

                            Inace grejaci zamenjeni, auto je stajao napolju dva dana, nije paljen uopste, sa novim grejacima upalio na "cvrgu"

                            Over `n` out!!!



                            Pozdrav svima, odoh da
                            "Nema leka. U stvari, treba ili prestati piti ili ne prestajati s pićem. Kad prekršite jedno od ta dva pravila, imate problem"

                            Comment

                            Working...
                            X