skinut katalizator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    #16
    Originally posted by grnca
    Ne ima samo jednu i ti ispred katalizatora a ta je zamenjena novom
    ipak je bar ona jeftina 500 kinti
    500 dinara lambda sonda , nova???

    da li si siguran?????
    Turbos make torque,and torque makes fun

    Comment

    • Uros Piperski
      CBC Senator XXL
      • 31.01.2005
      • 2978
      • Beograd

      #17
      Da ti nisu prodali senzor za temperaturu rashladne tecnosti?


      RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

      Comment

      • crx
        CBC Član
        • 10.03.2005
        • 38
        • Beograd

        #18
        kukuuuu 500 kinti...ccc... pa ko je pravi za te pare covjece...mislim da u njoj treba traziti uzrok problema...a sta je sa starom? Mislim sto ste je mjenjali...

        Comment

        • crx
          CBC Član
          • 10.03.2005
          • 38
          • Beograd

          #19
          nema sanse da je bilo koja L sonta toliko jeftina

          Comment

          • grnca
            CBC Veteran
            • 13.03.2005
            • 139
            • Zrenjanin
            • Vectra1.6&Citroen C2

            #20
            Nesmem da reklamiram firmu (stara zaliha) .

            Danas majstor pronasao da EGR 'valjda je tako' ventil ne radi !?!?
            jel se on da nekako reparirati a uopste cemu sluzi
            koja mu je funkcija ovaj nije znao da pojasni
            Trojke su Djuro sta???

            Osnovne jedinice diverzantskih grupa!!!

            Opel Vectra 1.6 16v + 20% gratis

            Comment

            • Wiz
              CBC Senator XXL
              • 30.09.2004
              • 3104
              • Nish

              #21
              Originally posted by grnca
              Nesmem da reklamiram firmu (stara zaliha) .

              Danas majstor pronasao da EGR 'valjda je tako' ventil ne radi !?!?
              jel se on da nekako reparirati a uopste cemu sluzi
              koja mu je funkcija ovaj nije znao da pojasni

              Ja sam skoro cistio taj ventil kod mene,nahvata se tu dosta cadji i isparenaja od motora,skinuo sam oprao naftom,oprao i kanal gde onaj klip ulazi u motor i posle toga se ugaslia check engine lampica na motoru,a cini mi se da imalo mirnije radi

              Al zato sam posle platio 600 dindzi kad me uhvatili na radaru

              Comment

              • Uros Piperski
                CBC Senator XXL
                • 31.01.2005
                • 2978
                • Beograd

                #22
                Zasto ne smes da reklamiras??? Daj da i mi kupimo za 500din umesto da dajemo od 3 do 10 puta vise... Ako nije problem


                RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                Comment

                • Ivvan
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1574
                  • Nis
                  • SAAB 9000

                  #23
                  Slobodno reklamiraj po toj ceni ja odma uzimam dve
                  Turbos make torque,and torque makes fun

                  Comment

                  • crx
                    CBC Član
                    • 10.03.2005
                    • 38
                    • Beograd

                    #24
                    kaze za taj EGR ovako:

                    The EGR stands for Exhaust Gas Recirculation. Exhaust gas is routed back into the combustion chamber because the exhausted air is much hotter than the intake air (try touching a muffler sometime). By sending warmer gas into the combustion chamber, the air/fuel mix does not have to do as much work to heat up, and your engine runs more efficiently.

                    As far as fixing it yourself, it's an electronic part. I'd say you're better off having a mechanic or experienced friend do it for you.

                    Aj reci gdje si kupio sondu covjece

                    Comment

                    • mixer
                      CBC Senator
                      • 13.04.2005
                      • 202
                      • Skopje

                      #25
                      EGR ventili

                      Exhaus Gas Return ili EGR ventili su vrlo osetljivi na chad,ugraduju se od 1996,kako bi se povratom manjeg dela izduvnih gasova u izduv otezalo stvaranje shtetnih po EKO gasove.Funkciuniiraju samo kod polovichnog opterechenja jer kod punog tu ulogu preuzima katalizator.Zato se t6ada kod ispravnog motora EGR zatvore.E bash ovde nastaje problem jer previshe chada iz prljave nafte zaglavljuje ventil u otvorenom polozaju i motor usisuje veliku kolichinu chada,koja se talozi u cilindre,izduvu i u samoj glavi motora.Neki preporuchuju da se sve ovo pochisti a egr zaglavi(blokira)u zatvoreni polozaj ali tada strada Ekologija jer ta vozila ne ispunjuju ni euro1.Drugi chistesve menjaju katalizator(dosta skupo)peskare a potom balansiraju turbo.Najvishe stradaju VWgolfov motor 1.9TDI ,mercedes200/220,BMW320d,peugeot406hdi,CitroenHDI,alfa1,9TD.Ali napominjem da to nije zbog NEKVALITETA(daleko bilo)vech zbog sofiicistirane teh. a prljave nafte.
                      Jahači magle

                      Comment

                      • Valent Vudriga
                        CBC Senator XXL
                        • 02.04.2005
                        • 2778
                        • USA

                        #26
                        By sending warmer gas into the combustion chamber, the air/fuel mix does not have to do as much work to heat up, and your engine runs more efficiently.
                        Nasuprot, funkcija EGR ventila je da ohladi temperaturu izgaranja smjese.
                        Cilj je trostruki. Sprecavanje detonacije, smanjenje stetnih plinova te smanjenje energetskog gubitka pri u****vanju smjese.
                        U svrhu boljeg isparavanja goriva usisna grana se grije antifrizom.
                        As far as fixing it yourself, it's an electronic part. I'd say you're better off having a mechanic or experienced friend do it for you.
                        Nisu svi elektricni, ciscenje je moguce zavisno od modela.

                        Comment

                        • Valent Vudriga
                          CBC Senator XXL
                          • 02.04.2005
                          • 2778
                          • USA

                          #27
                          Re: EGR ventili

                          Originally posted by mixer
                          Exhaus Gas Return ili EGR ventili su vrlo osetljivi na chad,ugraduju se od 1996,kako bi se povratom manjeg dela izduvnih gasova u izduv otezalo stvaranje shtetnih po EKO gasove.Funkciuniiraju samo kod polovichnog opterechenja jer kod punog tu ulogu preuzima katalizator.Zato se t6ada kod ispravnog motora EGR zatvore.E bash ovde nastaje problem jer previshe chada iz prljave nafte zaglavljuje ventil u otvorenom polozaju i motor usisuje veliku kolichinu chada,koja se talozi u cilindre,izduvu i u samoj glavi motora.Neki preporuchuju da se sve ovo pochisti a egr zaglavi(blokira)u zatvoreni polozaj ali tada strada Ekologija jer ta vozila ne ispunjuju ni euro1.Drugi chistesve menjaju katalizator(dosta skupo)peskare a potom balansiraju turbo.Najvishe stradaju VWgolfov motor 1.9TDI ,mercedes200/220,BMW320d,peugeot406hdi,CitroenHDI,alfa1,9TD.Ali napominjem da to nije zbog NEKVALITETA(daleko bilo)vech zbog sofiicistirane teh. a prljave nafte.
                          EGR ventili su korisceni puno ranije od 1996 god. Najmanje problema s cadjom nastaje kad je ventil zatvoren. Proces cepljenja najvise je uzrocen kratkim voznjama gdje se motor ne ugrije dovoljno. Iako moderni sistemi ukljucuju ventil samo iznad odredjene temperature., kratke voznje su pogubne. Cestice ugljika dolaze u susret s kondenziranim uljem i cepe dio sistema izmedju EGR ventila i glave motora, usisni kanal.
                          Zatvaranje ventila moze imati dugorocne posljedice po motor. Aktiviranje EGR ventila popraceno je promjenom krivulje palenja pri odredjenim uvjetima voznje. Ako se ventil onesposobi, dolazi do detonacije.

                          Comment

                          • Black Knight
                            CBC Senator XXL
                            • 13.10.2004
                            • 2020
                            • Novi Beograd, kicblo

                            #28
                            To znaci da ventil ne treba zapusavati(na silu) ili?
                            Injection is good,but I'd rather be blown!

                            Comment

                            • Valent Vudriga
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 2778
                              • USA

                              #29
                              Originally posted by RankoK
                              To znaci da ventil ne treba zapusavati(na silu) ili?
                              Da.

                              Comment

                              • 206
                                Admin od ispočetka :)
                                • 09.12.2004
                                • 9548
                                • Beograd
                                • 206

                                #30
                                A ako ga zacepim pa remapiram ECU mape paljenja i ubrizgavanja tako da eliminisem korekciju prema EGR-u?
                                The difference between men and boys is the price of their toys

                                Comment

                                Working...
                                X