Uh.. pocelo je da se deshava da se rubrike mashe, postaje obimno ovde
Ovako:
Pod 1 , primarni problem osnivaca topica je promena protivpritiska u izduvu.
Jednostavno je preneo proces sagorevanja delom u izduvnu granu i sad se chese po glavi.
Stavi umesto katalizatora jedan extra prigusivac na auspuh , na isto mesto i resices problem.
Pod 2. kad ste poceli da se gadjate sa EGR ventilima i funkcijama, podelite ih odma na 2 strane. Benzinski motori i naftarice. Dobacivanje izduvnih gasova u benzinski motor je nepozeljno , sem iz ekoloskih razloga.
Diesel opet voli topliji usis te mu u strogo kontrolisanim uslovima prija extra grejanja usisnog vazduha.
Tu su prvenstvene razlike, do vidim kad se citiraju sa neta odredjeni tekstovi da se nigde nepodvlachi linija tipa, ZA DIESEL ili za BENZINSKI motor.
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
e vidis ovaj tvoj odgovor boost je u beniu cimnuo bubicu da ugasik egr ajde molim te navrati na do dela za alfe da vidis dokle sam dosao i da me posavetujes jer tvoje savete jako cenim
Na benzincu, kako shvatam, misleci na tuning u pitanju je da to nesto malo bogatija smesa koja se spominjala nista nece skoditi prilikom ostrije voznje.
Naprotiv, pomaze da drzi u shahu temperaturu izvan opasnih nivoa.
Racunam da benzin koji sipamo u SCG ima inace tandensu da spali i ventile i klipove, tako da mislim da sam bio jasan
Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment