imao sam slične probleme i rešio ih zamenom protokomera, dijagnostika ne pokazuje neispravan protokomer, pokušaj sa ispravnim pa vidi kako radi
BMW E46 325i M54 - Famozni kvar sa nemirnim obrtajima.
Collapse
X
-
Dijagnostika koja prati live parametre moze sve da pokaze, ako znas da pravilno protumacis vrednosti.
Problem koji ovaj bmw ima moze iskljucivo putem dijagnostike da se utvrdi, sve ostalo je samo `majstorsko` menjanje delova, pa kad jedan nekako i nekad nabode sta je bilo, bice proglasen za sveca. U medjuvremenu vlasnik auta bankrotira menjajuci ispravne delove. Zivce da ne spominjemo.
@boka
Ako mozes, snimi live parametre dok radi motor, pa okaci ovde, i mozda i moze neko da ti pomogne putem foruma.
Comment
-
-
Hvala!
Pokusacu da vidim na otpadu da mi posude protokomjer da montiram.
Mada mislim da imaju 2 protokomjera, koji je tebi bio otisao ?
Hermes, sve si u pravu, svi majstori nagadjaju, niko nista konkretno ne govori...
Nisam nesto bas strucan, imam bluetooth dijagnostiku i torque pro, pogledacu da li moze preko toga da se pokazuji parametri i vrijednosti, ako nista posudicu od nekog dijagnostiku pa cu snimiti.
Sent from my Letv X500 using Tapatalk
Comment
-
-
Vjerovatno se ne moze cuti, ali da pokusam i ovo da okacim:
Da li se moze cuti radi li vanos ok ? spaner isto pravi buku.
Sent from my Letv X500 using Tapatalk
Comment
-
-
Hint...
Nisam dugo bio na forumu, i odmah sam nabasao na problem koji sam i sam imao, doduse drugi auto (Renault 19).
Mozda cu se izlupati ovde (ipak je ovo BMW), ali nije zgoreg da opisem resenje. (uspeo sam kasnije i da prodam auto)
Dakle, simptomi:
1) kad stanem na semaforu, umeo je i da se ugasi, toliko su padali obrtaji u leru.
2) isto se ponasao i na benzinu i na autogasu, na ovom drugom se cesce gasio (pa LPG trazi bolju struju, zar ne).
Obisao nekoliko elektricara i autogas majstora (u Bosni i Srbiji), niko nista da uradi. Onda sam uspeo da namolim mog majstora (u Bosni) da odvoji vremena (nije mogao od gazde radnje), i problem resen samo tako (covek je najbolji dijagnosticar kojeg sam video, takoreci dr House za kola).
Postojala su 2 uzroka problema (za drugi sam ja procitao ovde na forumu):
1) Razvodna kapa - je naoko bila ko nova, odnosno nitne bile odlicne. Jes, ali centralni pin (ruka) je probijao na masu bez pravila (kad mu cefne), zato i nestabilan rad; malo malo pa neki cilindar ne dobije struju.
2) Sonda bobine (to je ona zica ispod koja vodi ka motoru). Insistirao sam da je pogleda, i sta smo nasli - neka poveca sajbna bila zakacena za njega (sonda je magnet, heh). A posto taj magnet 'lovi' kretanje klipova (gvozdje u alum.bloku) i salje signal bobini... sve jasno.
Toliko od mene, nadam se da nisam promasio (ima li BMW razvodnu kapu uopste..?)
PozzFiat Stilo 1.9 JTD
Comment
-
Comment