da nije neko banalno resenje
kad god sam isao na reglazu majstor je prvo trazio da je uradjeno balansiranje guma pa onda sve pregleda da nije nesto popustilo da nije za zamenu i sl. pa onda uradi reglazu
balansiranje radim na sva 4 tocka a tegovi ti kazu u kakvom su stanju felne ili gume
drugo gde si proveravao da vozilo seta
kad sam isao na autoput proveravam dali seta po principu kako objasnjava @sw.brick u drugoj temi i desi se da kola setaju - kod majstora objasnim sta i kako on pregleda sve - sve je u redu sa trapom , pritisak u gumama je katastrofa razlika da nisam video ne bi verovao
uglavnom su autoputevi losi od teretnih vozila koji su napravili ulegnica pa ako ne obratis paznju moze da baca samo tako
kad god sam isao na reglazu majstor je prvo trazio da je uradjeno balansiranje guma pa onda sve pregleda da nije nesto popustilo da nije za zamenu i sl. pa onda uradi reglazu
balansiranje radim na sva 4 tocka a tegovi ti kazu u kakvom su stanju felne ili gume
drugo gde si proveravao da vozilo seta
kad sam isao na autoput proveravam dali seta po principu kako objasnjava @sw.brick u drugoj temi i desi se da kola setaju - kod majstora objasnim sta i kako on pregleda sve - sve je u redu sa trapom , pritisak u gumama je katastrofa razlika da nisam video ne bi verovao
uglavnom su autoputevi losi od teretnih vozila koji su napravili ulegnica pa ako ne obratis paznju moze da baca samo tako
Comment