reglaza trapa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sasa km
    CBC Senator
    • 23.10.2007
    • 241
    • kosovska mitrovica

    #16
    da nije neko banalno resenje

    kad god sam isao na reglazu majstor je prvo trazio da je uradjeno balansiranje guma pa onda sve pregleda da nije nesto popustilo da nije za zamenu i sl. pa onda uradi reglazu

    balansiranje radim na sva 4 tocka a tegovi ti kazu u kakvom su stanju felne ili gume

    drugo gde si proveravao da vozilo seta

    kad sam isao na autoput proveravam dali seta po principu kako objasnjava @sw.brick u drugoj temi i desi se da kola setaju - kod majstora objasnim sta i kako on pregleda sve - sve je u redu sa trapom , pritisak u gumama je katastrofa razlika da nisam video ne bi verovao

    uglavnom su autoputevi losi od teretnih vozila koji su napravili ulegnica pa ako ne obratis paznju moze da baca samo tako
    ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

    Comment

    • Pole
      CBC Senator XXL
      • 05.10.2006
      • 363
      • Plandiste,Juzni Banat,Vojvodina/-/-/-/ Garaza: osmaja :)

      #17
      kada ti volan trese to ti je do guma ili felni i onda moraju na balansiranje

      a kada vuce u neku stranu onda mora na reglazu ( mada moze da vuce i zbog guma )

      jednostavno zar ne
      zasto krava nosi zvonce...?...?...?
      pa zato sto joj ne radi sirena :) :) :)

      Comment

      • veljko
        CBC Senator XXL
        • 30.01.2006
        • 476
        • Backi Jarak, NS
        • Volvo V50 DRIVe

        #18
        eh
        prvo sam imao ( 175-70-13)
        savu efectu
        pa perfectu - ove sam sravnio za 10k km - ne preporucujem)
        pa tg 635 u H indeksu

        i sve su mi tresle na nekih 110 km/h
        znaci nista nije pomagalo , i optika i balansiranje i pritisak ...

        i kupi nove fulda ecocontrol
        i standardno: ventili, balansiranje ...

        i vozim tako jedno vreme ( dok malo legnu gume)
        do 100 km/h

        i dignem brzinu za koji dan
        ne trese
        do 140, ne trese

        tako da
        nemora biti nista- nego do guma
        Bolje biti sretan nego pametan

        Comment

        • deki-ascona
          Bio nam je drug! RIP
          • 10.04.2007
          • 2118
          • NI , Trosharina

          #19
          mrki, jel su resene vibracije?

          Ovo sad pisem za Nislije: vozim auto star 20 god., nema vibracija i ne vuce ni u jednu stranu cak preko 170 km/h zato sto reglazu radim kod Brengalije, a balansiranje u kod Zokija 01 u Novom Selu.

          "Nije bitno sta znas nego koga znas !" (JFK)

          Kakvi bolidi su mi pre toga centrirali trap i na kakve vulkanizere sam nailazio citacete u mojim memoarima, da ne bih gnjavio pristojan svet
          ovde na forumu
          Originally posted by Valent Vudriga
          ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
          Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

          Comment

          • mrki
            CBC Senator XXL
            • 08.11.2006
            • 550
            • nis, serbia

            #20
            nisam pisao, ali pre 20tak dana sam radio balansiranje sva 4 tocka u Tigru u Vardarskoj ul. na najsavremenijoj masini za balansiranje.
            ni jedan tocak nije bio na nuli, pa je balansiranje imalo smisla.
            narocito su losi bili zadnji.
            medjutim, moram da priznam da vibracije jos postoje.
            ali nisu strasne i ne nerviraju.
            javljalju se na 120kmh u vidu veoma blagih vibracija volana, ali mislim da su u granicama normale i ne verujem da mogu imati uticaja na trap, gume i bezbednost u voznji, s obzirom da je auto regliran i svi tokovi su na nuli.

            jel moram na ponovnu reglazu, s obzirom da je prvo radjena reglaza trapa , pa tek balansiranje?
            mozda je stvarno problem u gumama?
            ne vidim drugo objasnjenje. auto mi je maltene nov. 39kkm!

            Comment

            • sasa km
              CBC Senator
              • 23.10.2007
              • 241
              • kosovska mitrovica

              #21
              jel imas nekoga da prvo proveri dali sada ima odstupanje posle balansiranja pa ako ima da uradis ponovo reglazu ili da ne radis ako nema

              i najmanje vibracije ce vremenom da postanu velike vibracije
              ALFA-naravno, molim jednu u fulu za poneti

              Comment

              • trulex
                CBC Član
                • 08.03.2008
                • 63
                • NS

                #22
                Ako ima alu felne, onda nema odgovarajuće prstene, ili nema uopšte prstene.

                Comment

                • deki-ascona
                  Bio nam je drug! RIP
                  • 10.04.2007
                  • 2118
                  • NI , Trosharina

                  #23
                  jel moram na ponovnu reglazu, s obzirom da je prvo radjena reglaza trapa , pa tek balansiranje?
                  Neka me neko pametniji ispravi, al' ja mislim da redosled radnji nema nikakve veze. Ima veze samo da li je radnja kvalitetno izvrsena. Cak i da dishem za vrat vulkanizeru, nemam pojma sta radi kod balansiranja, dakle uzdamo se da je castan i posten zanatlija. Isto vazi i za reglazu.

                  Poenta: I jedno i drugo samo po preporuci

                  Uostalom , kao i sve drugo u zivotu...
                  Originally posted by Valent Vudriga
                  ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                  Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                  Comment

                  • mrki
                    CBC Senator XXL
                    • 08.11.2006
                    • 550
                    • nis, serbia

                    #24
                    pa iskreno, nisam imao nikakvu preporuku ni za reglazu ni za balansiranje.
                    poucen overspeedovim iskustvom sa balansiranjem, otisao sam naostren da im j.. kevu, medjutim majstori u tigru imaju najavremeniji uedjaj, koji sam odredjuje specifikacije felni i najnormalnije su ih doveli na nulu.
                    bez ikakvih problema!
                    skeniracu sutra izvestaj sa reglaze da neko strucniji pogleda, jer me mnogo zanima da li je na osnovu novih parametara i rezultata to dobro odradjeno.

                    Comment

                    • roske
                      CBC Senator
                      • 08.03.2007
                      • 272
                      • Lazarevac
                      • Alfa Romeo 145 boxer

                      #25
                      Sto ne zaviris malo ipod auta i pogledas mu stanje poluosovina da li ima balans teg na njima ako nema onda se izvinjavam ako je sve u redu oko trapa da ne nabrajam sta se sve podrazumeva pod tim kad svi znate uzmi od nekog prijatelja neke bolje gume ako ti odghovaraju i probaj ga tad.

                      Comment

                      • deki-ascona
                        Bio nam je drug! RIP
                        • 10.04.2007
                        • 2118
                        • NI , Trosharina

                        #26
                        Ajde malo da vas nasmejem, posto je u duhu teme:

                        Naterah auto na kanal, zbog reglaze, gazda servisa stavio kafu za sebe , mene i jos jednog pacijenta, i taman da sednem, vidim da jedan od segrta gurnuo prste kroz rupe na alufelni i vuce iz sve snage. Drugi segrt kaze "pusti mene" pa i on krene da nateze. Onda gazda dobaci : "ma to nisu poklopci to je takav tocak, odsrafi ga samo !! "
                        Nisam mogao da verujem !! Objasnjenje: rade tek par dana, naucice da razlikuju.

                        Usput, moj klinac ih razlikuje u pokretu.

                        Presela mi ona kafa, srecom gazda je na jedvite jade dig'o ****, postavio ona sra*nja na tockove i stao za racunar. Da nisam bio tu verovatno bi i to prespustio onoj dvojici.
                        Verovatno je uslov za taj posao bio "poznavanje rada na racunaru".

                        O balansiranju cu da cekam odgovarajucu temu, to je prica "da se najezis".
                        Originally posted by Valent Vudriga
                        ovde je dnevnica 20e a ne satnica...
                        Kako netko vozi auto s takvom dnevnicom, to fizicki nije moguce.

                        Comment

                        • mrki
                          CBC Senator XXL
                          • 08.11.2006
                          • 550
                          • nis, serbia

                          #27
                          meni su ostetili original ford ratkapne.
                          jednog je mrzelo da koristi onu spravicu za skidanje ratkapni nego je sivonja koristio srafciger. ja stojim iza njega, kolega mu govori da su jake zabice i da uzme odgovarajuci alat, ali sivonja zapeo kao lud!
                          koliko ljudi ne postuju tudji krvavo zaradjeni novac!!!

                          Comment

                          Working...
                          X