kochnice moje muke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mixer
    CBC Senator
    • 13.04.2005
    • 202
    • Skopje

    kochnice moje muke

    Spremam se ja za tehnichki proshli mesec ,pa rek`oaj da sredim kochnice(ruchna).Poshto nisam mogao da nadem original sajlu(kia i sve je jasno),izradili su mi je u servis shto radi to.Odlichno!Kad ono i drugi krak ne valja!Ponovi postupak.I da ne duzim na red su doshli i cilindri,gurtne.Kochnice su bile u redu (proshao sam tehnichki bez problema),ali papucha je bila sunderasta i hvatalas previshe dole.Svi koi su probali auto na moje insistiranje tvrdili su da je o.k. ali meni se nije svidelo!Posle od prilike 20 dana voznje sve se sredilo samo od sebe.,ali prilikom nekoliko uzastopnih kochenja primechivao sam zamor(naravno u kochnicama).P_a ajde reko da promenim i ulje za kochnice .Uzeo sam ROWE dot4.Danas sam ga menjao kod majstora i oboica se gadno napatili a kochnice opet nisu dobre.KOji devil me terao da ih uopshte diram E sad stvarno vishe neznam shta da radim Majstor mi predlaze da pogledamo i glavnu kochionu pumpu(gumice)a njegov ortak da odstranimo one cilindre ispod pummpe(dva komada)koji mislim da igraju ulogu peto0g cilindra.SAvetujte
    Jahači magle
  • vujke
    Admin
    • 29.09.2004
    • 1673
    • Mladenovac
    • Daewoo Lanos 1.5SX

    #2
    ne uklanjaj nista nego popravljaj! Ako taj ne moze trazi drugog majstora
    while(!asleep()) {sheep++;}

    Comment

    • No name
      CBC Veteran
      • 28.02.2005
      • 164
      • Novi Sad

      #3
      Koji auto je u pitanju ja imas slican problem na yugu

      Comment

      • mixer
        CBC Senator
        • 13.04.2005
        • 202
        • Skopje

        #4
        kia i sve je jasno)
        Jahači magle

        Comment

        • mixer
          CBC Senator
          • 13.04.2005
          • 202
          • Skopje

          #5
          Ma nije bash tako.Dobar je auto.Ja sam ga uzeo od gasterbajterke i auto je imao servisnu knjizicu.Redovno je bio odrzavan u KIA servis u Nemachku.A onda je stajao u neku garazu ovde oko godinu dana i mislim da se tada malo zapekao oko kochnica.I sada je sve u redu kada stisnem papuchicu do kraja kochi ko grom,ali smeta mi shto ima prevelik hod i sho ne hvata ravnomerno.Ali nadam se da chu to srediti u subotu(za tada je dogovoreno da se javim kod majstora.Inache od majstora (dvoica) sam veoma zadovoljan .Pravi su virtuozi i snalaze se i imaju kliker! Inache auto je KIA SEPHIA 1.6 i motor isti od mazde (kazu da je veoma dugotrajan??)
          Jahači magle

          Comment

          • sw.brick
            CBC Senator XXL
            • 09.10.2004
            • 8141
            • Beograd, barajevo-zemun
            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

            #6
            Majstor mi predlaze da pogledamo i glavnu kochionu pumpu(gumice)a njegov ortak da odstranimo one cilindre ispod pummpe(dva komada)koji mislim da igraju ulogu peto0g cilindra.SAvetujte
            ako je ovako receno...

            Inache od majstora (dvoica) sam veoma zadovoljan .Pravi su virtuozi i snalaze se i imaju kliker!
            bezi ODMAH i sto dalje. kocnice zahtevaju strucne majstore koji znaju kako one uopste rade a te virtuoze sa snalazenjem mogu i u cirkusu da zaposle..
            bez sale, iz opisa se namec zakljucak da ti "majstori" nemaju predstavu sta se dogadja sa kocnicama kada im je moglo pasti na pamet da od ispravnog prave neispravni i opasni kocioni sistem uklanjanjem sigurnosnih elemenata. a da ne pominjem ideju da menjaju nasumice gumice na pumpi visokog pritiska.


            e sad da predjemo na problem- da li ste ispustili vazduh iz komplet kocionog sistema, i to po tacno predvidjenom redosledu tockova ?

            ponasanje iz opisa ukazuje da nije ispusten (kako treba) vazduh i da kocnica ima tipicno za to ponasanje.
            volvo
            945 SE turbo lpg
            344 GL lpg

            Comment

            • zoranbg
              CBC Senator XXL
              • 23.03.2005
              • 4098
              • Rooster's Hill , Beog
              • Grande Punto 1.2

              #7
              problem lici na vazduh u kocnicama.
              moras da ispustis vazduh na SVA 4 TOCKA !obavezno!
              ako nije to ,onda lici na glavni kocioni.
              gledaj da ga promenis kompletno,jer menjanje gumica u glavnom kocionom je van propisa,a i prosto narodski receno je sviranje K@#cu,nepomaze
              poslusaj i servo da ti ne shisti....
              nabi glavu pod haubu a neko nek stiska kocnicu dok motor radi
              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

              Comment

              • Dora
                Nadzornik!!!
                • 24.10.2004
                • 17451
                • Novi Sad
                • FIAT

                #8
                Re: kochnice moje muke

                Originally posted by mixer
                Spremam se ja za tehnichki proshli mesec ,pa rek`oaj da sredim kochnice(ruchna).Poshto nisam mogao da nadem original sajlu(kia i sve je jasno),izradili su mi je u servis shto radi to.Odlichno!Kad ono i drugi krak ne valja!Ponovi postupak.I da ne duzim na red su doshli i cilindri,gurtne.Kochnice su bile u redu (proshao sam tehnichki bez problema),ali papucha je bila sunderasta i hvatalas previshe dole.Svi koi su probali auto na moje insistiranje tvrdili su da je o.k. ali meni se nije svidelo!Posle od prilike 20 dana voznje sve se sredilo samo od sebe.,ali prilikom nekoliko uzastopnih kochenja primechivao sam zamor(naravno u kochnicama).P_a ajde reko da promenim i ulje za kochnice .Uzeo sam ROWE dot4.Danas sam ga menjao kod majstora i oboica se gadno napatili a kochnice opet nisu dobre.KOji devil me terao da ih uopshte diram E sad stvarno vishe neznam shta da radim Majstor mi predlaze da pogledamo i glavnu kochionu pumpu(gumice)a njegov ortak da odstranimo one cilindre ispod pummpe(dva komada)koji mislim da igraju ulogu peto0g cilindra.SAvetujte
                Prvi deo problema liči da nije dobro podešen mehanizam od ručne koji vraća i blokira pakne u odredjenom položaju blizu doboša. To se samo podešava ali je možda malo zardjalo, efekat toga je da se dobije pedala koja koči ali nisko i mekana je.

                Očigledno se samonaštelovalo posl nekoliko dana.
                Drugi deo liči na problem sa vazduhom u kočnicama sem ako se opet niej nešto ispomeralo od istog mehanizma kad je ispušteno ulje.
                Glavni kočioni jednostavno ne može da napumpa odjednom potrebno ulje da bi "dobacio" do doboša pakne.
                Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                https.autogas.rs

                Comment

                • mixer
                  CBC Senator
                  • 13.04.2005
                  • 202
                  • Skopje

                  #9
                  Evo bash sad sam doshao kuci pa odma na forum.Dobro vece svima prisutnim!Malo sam testirao auto.Zakljuchak je kochi ko grom!!Ali samo ako stisnem papuchu o kraja ,a hvata recimo 70% na prednje a 30% na zadnje tochkove.Papucha josh uvek dole i mekana!!A jel moguche da oni mali cilindri ispod glavnog kochionog ne propushtaju dovoljno ulja pa zato zadnji kasne?Na yugicu na pr.5ti.cilindar sam odavno otstranio i nije bilo nikakvih problema.
                  Jahači magle

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    A jel moguche da oni mali cilindri ispod glavnog kochionog ne propushtaju dovoljno ulja pa zato zadnji kasne?
                    ne, u kocionom sistemu nema cirkuilacije (protoka) ulja i nema regulacije kolicine. to se zove regulator pritiska i uvek je (kada je ispravno) napunjem uljem.

                    kasnjenje je posledica sabijanja vazduha koji je stisljiv fluid- verovatno nije ispusten vazduh iz sistema do kraja.

                    Na yugicu na pr.5ti.cilindar sam odavno otstranio i nije bilo nikakvih problema.
                    kako znas, nije vozen Jugic ?
                    sada bez sale, to je veoma opasna degradacija kocionog sistema a odstranjivanjem regulatora pritiska ulja ekstremno se povecava sansa da pri losijoj podlozi (kisa, lisce, sneg) blokiraju zadnji tockovi pre prednjih i time vozac totalno gubi konstrolu nad upravljanjem vozila a volan postaje neupotrebljiv.
                    razlog je sto tockovi koji klizaju nisu upravljivi i MORAJU da se okrecu uvek tokom voznje. u suprotnom (blokirani) imamo neupravljive sanke

                    to nema veze sa Jugom ili markom auta, to je zakon fizike koji vazi apsolutno za sve i uvek. bez izuzetaka.


                    konkretno, postupak ispustanja vazduha je prvo zadnji desni tocak pa njegov upareni (u istom kocionom krugu) bilo prednji levi bilo zadnji levi (to zavisi da li je sistem napred-nazad ili dijagonalni).

                    sledece je zadnji levi i prednji desni.

                    to je opste pravilo, tacna redosled za taj konkretan Kia auto pise u uputstvu.
                    kao sto je Dora napisao, pre ispustanja vazduha kocioni sistem mora mehanicki da bude ispravan (zaptiven hemrmeticki, regulatori pritiska ispravni i u funkciji, mehanizmi samopodesavanja zazora ispravni, podesena sajla rucen kocnice kako treba,...)

                    ako i pored svega zadnje kocnice losije hvataju nego sto je normalno, treba premeriti istrosenost samog dobosa i paknova. moguce je da je kocioni sistem pozadi istrosen i da je potreban remont/ zamena svih neophodnih delova.

                    i ne zaboraviti- kocnice su NAJVAZNIJI deo koji postoji na autu.
                    auto kome ne radi motor i parkiran je nije opasan.
                    auto koji se krece a nema kocnice prelazi u oruzje i veoma je mali korak do tragedije.

                    za kajanje je posle kasno.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • mixer
                      CBC Senator
                      • 13.04.2005
                      • 202
                      • Skopje

                      #11
                      Dobro veke svima. Situacija se opet sreduje sama od sebe.Pedala raste i sad je bash kako treba.Valjda se sama nashtelovala Ne idem nigde za nishta.Ma ova KIA je strava auto.Pozdrav
                      Jahači magle

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Ha.. samo sam cekao da se opet samo od sebe sredi

                        Zato cutis i cekas
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Nenad
                          CBC Senator XXL
                          • 06.01.2005
                          • 1364
                          • BBgd/Mow

                          #13
                          To sto si ti imao je normalno posle zamene paknova, ulja i sl. kao sto su drugi rekli trebalo je ispustiti vazduh do kraja i onda sa zatvorenim sistemom jos malo "drukati" pedalu dok ne dodje na "mesto". Zato si ti i imao mekanu pedalu i zato se ona sada "sama od sebe popravlja".

                          Prednji tockovi uvek ranije pocinju da koce kada jace pritisnes papucicu, kao pri potpunom zaustavljanju ili sl. Ako samo malo korigujes brzinu ali ne i usporavas drasticno, prvo ce raditi zadnji a posle toga prednji kocioni sistem.
                          Sva vozila sa prednjom vucom otprilike imaju 70:30 odnos za prednje/zadnje tockove kada koce, to je fabricki tako zato sto prilikom kocenja tezina auta se po inerciji prebacuje na prednji deo i njemu treba vise snage da se zaustavi. Ako bi bilo drugacije tj. zadnje kocnice da prve koce i 50% i vise dolazilo bi do blokiranja zadnjih tockova i okretanja vozila.
                          Boost or bust...

                          Comment

                          • mixer
                            CBC Senator
                            • 13.04.2005
                            • 202
                            • Skopje

                            #14
                            Ma ovo nema smisla vishe!Nishta nije u redu!Izgleda da sam ono vece samo umislio da je sve ok a ustvari ~brada~.Ne valja i dalje.Izgleda da imam vazduh josh u sistemu kao shto cenjeni chlan reche.Ako nije to?Pumpa 100eu za moje sme..Auto ili pa 43 gumice sa klipicima komplet! Shta uzeti? Samo da jednom sredim ovosra
                            Jahači magle

                            Comment

                            • zoranbg
                              CBC Senator XXL
                              • 23.03.2005
                              • 4098
                              • Rooster's Hill , Beog
                              • Grande Punto 1.2

                              #15
                              JA samo znam da ja nisam dobio ljudsku kocnicu na peugeot 305,dok mi nije ispusten vazduh na sva cetiri kociona.
                              na jednim prednjim klestima bila zalomljena sisica,i ja reko nema veze ,ispusticu vazduh na ostala tri,ali prc!
                              posto su bila skupa polovna,razbusim ova nekako i promenim sisicu,i posle ispustili vazduh i bilo OK.
                              pre toga smo bili menjali glavni kocioni,pa valjda usao vazduh svuda
                              Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                              Comment

                              Working...
                              X