Može li se ovakva guma zakrpiti i gde?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ilija156
    CBC Veteran
    • 25.07.2008
    • 106
    • beograd

    #76
    Stavi losije gume napred pa onda promeni.... videces da zaustavni put ce biti kraci sa boljim gumama napred.Kocenja rizicnih imas skoro svaki dan a zanosenja u krivini jednom u 5g.i to sa ludackom voznjom.Koliko puta ti je falilo par cm da udaris nekoga a to moze da odigra ulogu kraceg puta boljih guma napred.Odnos sile kocenja je 70% na prema 30% i zato cu staviti napred.

    Comment

    • 206
      Admin od ispočetka :)
      • 09.12.2004
      • 9548
      • Beograd
      • 206

      #77
      Slazem se da ce zaustavni put biti kraci sa boljim gumama napred.

      Ali u isto vreme probaj u paru sa dobrim gumama napred da stavis lose gume pozadi, pa vidi koji ce tockoci pre da ti blokiraju...
      The difference between men and boys is the price of their toys

      Comment

      • Uzelac
        CBC Senator XXL
        • 03.12.2006
        • 1717
        • munZe

        #78
        E bre

        Par losih i par dobrih je uvek kompromis.
        Zato stavis 4 dobre i ne pravis nikakve ustupke sigurnosti.
        Noga, ruka, glava, suvozac, covek u saobracaju pored tebe vredi tih nekoliko hiljada dinara i nema razloga da se sa time rizikuje.

        Specijalne aplikacije tipa 402m kada na nepogonsku osovinu iidu 3x tanje gume su specijalan slucaj i spadaju u "don't try this at home" kategoriju.
        To ko radi (valjda) zna zasto radi i sta dobija/gubi.

        Pozdrav
        work in progress

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #79
          Ne moras meni to da pricas, ja to znam, samo komentarisem ove "mudrolije" oko "ustede" i koristenja neiskoristive gume na autu, pa kao, gde ce da napravi najmanje stete...
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • spanjeli
            CBC Senator XXL
            • 17.09.2005
            • 532
            • Nis

            #80
            Sto bre lepo ne napravite neki test da vidite ko je u pravu,pobornici jedne teorije na jednu drugi na drugu stranu,isti auto,isti vozac samo jednom na prednju a jednom na zadnju osovinu,pri dry i wet uslovima,neka neko sve lepo dokumentuje i iznese ovde i kraj price...

            p.s. nemoj sad neki pametnjakovic da mi kaze kako imam mali milion istih testova na netu,pa da mogu i tamo da vidim,ja to znam,ali bilo bi lepo da se eto skupite i napravite pa da se vidi ko je bio u zabludi...
            Originally posted by Sheta_Junior
            Tata izadje iz kola, pogleda pored puta jarak, katakombe, ali vidi da ce da prodje. Digne BX-a na najvisi stepen i polako ga spusti pored puta, prodje kroz jarak, digne ga na put, stane na put, spusti citrica, i nastavi put, a svi ljudi iz kolone aplaudiraju!

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #81
              Evo, bas cemo za vikend da se skupimo samo to da isprobamo...

              Kao da je bitno.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • sw.brick
                CBC Senator XXL
                • 09.10.2004
                • 8141
                • Beograd, barajevo-zemun
                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                #82
                Stavi losije gume napred pa onda promeni.... videces da zaustavni put ce biti kraci sa boljim gumama napred
                slazem se.
                mozes i ABS da iskljucis po suvom iz istog motiva.

                Koliko puta ti je falilo par cm da udaris nekoga a to moze da odigra ulogu kraceg puta boljih guma napred
                napusteno je to opredeljenje u auto industriji, teziste se stavlja na zadrzavanje kontrole vozila i izbegavanja prepreke bez ikakvog udara.

                u krajnjem, hipoteticki, uvek je bolju udariti frontalno u prepreku usled toga sto je falilo par cm sto znaci da je mala brzina u pitanju nego udariti bocno i nekontrolisano veceom brzinom u sve oko sebe ukljucivo i pesake na trotoaru.

                prednost se daje zadrzavanju pravca kretanja u odnosu na piruetu zadnjeg dela vozila.

                napred i nazad na vozilu postoje efikasne absorbujuce zone dok je pri udaru na bok to vrlo ograniceno izvodljivo zboga same prirode oblika vozila.

                sa boljim prednjim gumama imaces i bolje kocenje napred i bolji polazak uz nestabilnost vozila.
                a za stabilnost vozila pri kretanju nadlezan je zadnji kraj i zadnje gume.
                auto ima 4 tocka i pri tome su 2 zadnja kritican faktor za upravljivost.

                i to je tako kod svih vozila nevezano za pogonski polozaj.

                optimalno resenje je 4 gume istih osobina, proizvodjaca, tipa, dimenzije, pohabanosti.

                ne treba mesati letnje i zimske, uze i sire, nove i stare, potrosene i kao nove, meke i tvrde itd.
                volvo
                945 SE turbo lpg
                344 GL lpg

                Comment

                • sw.brick
                  CBC Senator XXL
                  • 09.10.2004
                  • 8141
                  • Beograd, barajevo-zemun
                  • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                  #83
                  p.s. nemoj sad neki pametnjakovic da mi kaze kako imam mali milion istih testova na netu,pa da mogu i tamo da vidim,ja to znam,ali bilo bi lepo da se eto skupite i napravite pa da se vidi ko je bio u zabludi
                  evo ga jedan pametnjakovic koji ce da kaze da isto moze da se primeni i proveru da li ce kamen kada se baci uvis da padne na zemlju ili ce odleteti u svemir...da bi se danas posle 200 godina poznavanja te cinjenice proveravale zablude.
                  volvo
                  945 SE turbo lpg
                  344 GL lpg

                  Comment

                  • Uzelac
                    CBC Senator XXL
                    • 03.12.2006
                    • 1717
                    • munZe

                    #84
                    Naravno, moj post je ispod tvog ali se odnosi na poslednjih 10-20 postova.
                    work in progress

                    Comment

                    • 206
                      Admin od ispočetka :)
                      • 09.12.2004
                      • 9548
                      • Beograd
                      • 206

                      #85
                      orisnik dobio odgovor - moze se zakrpiti ali nece da valja. Moze i drvena pec, ali samo jednom...
                      The difference between men and boys is the price of their toys

                      Comment

                      Working...
                      X