E ovako, auto generalno malo slabije koci, ja sam na to navikao i normalno se zaustavljam ali kad neko drugi sedne da ga vozi odmah mi se zali na kocnice, isto tako i ja kad sednem u drugi auto par puta bas ostro zakocim dok se ne priviknem na jace kocenje.
E sad, moj auto nema kocioni servo pa to slabije kocenje pripisujem tome jer kad nabodem jako pedalu auto se ukopava, blokiraju svi tockovi, u par situacija sam morao ostro da kocim i tacno mogu da odredim koliki je pritisak pedale dovoljan da budem na granici blokiranja, tj. najefektivnijeg kocenja...
Diskovi (febi Bilastein) i plocice (Ferodo SL) napred su novi, nemaju ni 3000 km, isto tako i dobosi (febi) novi, a paknovi (Cobest) su malo stariji ali sa njima imam manje od 7000 km, znaci u odlicnom su stanju.
Na tehnickom pregledu su mi rekli da zadnji tockovi koce 50% slabije nego sto treba, oba koce jednakom snagom samo slabije nego sto treba, prednji koce kako treba.
Nije mi jasno sledece: pre pola sata mi istrci pesak, ja nagazim kocnicu i prvo mi blokiraju zadnji tockovi, prednji nisu blokirali, pesak pobegao a ja ostao zbunjen, kako su prvo blokirali zadnji a na tehnickom su bili 50% slabiji... Jel zna neko u cemu je fora?
Hocu da sredim vise te kocnice, prvo cu da zamenim kociono ulje i da odzracim sve cevi, ako ne bude promene sta sledece da radim? Da menjam paknove za nesto kvalitetnije? Plocice? Celjusti su ok.
E sad, moj auto nema kocioni servo pa to slabije kocenje pripisujem tome jer kad nabodem jako pedalu auto se ukopava, blokiraju svi tockovi, u par situacija sam morao ostro da kocim i tacno mogu da odredim koliki je pritisak pedale dovoljan da budem na granici blokiranja, tj. najefektivnijeg kocenja...
Diskovi (febi Bilastein) i plocice (Ferodo SL) napred su novi, nemaju ni 3000 km, isto tako i dobosi (febi) novi, a paknovi (Cobest) su malo stariji ali sa njima imam manje od 7000 km, znaci u odlicnom su stanju.
Na tehnickom pregledu su mi rekli da zadnji tockovi koce 50% slabije nego sto treba, oba koce jednakom snagom samo slabije nego sto treba, prednji koce kako treba.
Nije mi jasno sledece: pre pola sata mi istrci pesak, ja nagazim kocnicu i prvo mi blokiraju zadnji tockovi, prednji nisu blokirali, pesak pobegao a ja ostao zbunjen, kako su prvo blokirali zadnji a na tehnickom su bili 50% slabiji... Jel zna neko u cemu je fora?
Hocu da sredim vise te kocnice, prvo cu da zamenim kociono ulje i da odzracim sve cevi, ako ne bude promene sta sledece da radim? Da menjam paknove za nesto kvalitetnije? Plocice? Celjusti su ok.
Comment