lamela?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • glogi
    CBC Veteran
    • 13.12.2004
    • 115
    • Novi Sad

    lamela?

    U zadnjih desetak dana primetio sam da mi auto dosta slabije vice i da se cudno ponasa u 1 i 2 brzini,naime u 2-oj jedva izlaci 70 km/h,pri cemu nelepi za sediste kao nekad i kao da proklizava kad mu se nabije gas,das mu gas a on nece da ide.......

    Mislio sam prvo da ce se to izleciti posle redovnog servisa,ali prodje redovan servis a on i dalje "nece" da ide...neke moje predpostavke su da se lamela iztrosila?

    ....da u trecoj,cetvrtoj,petoj........sestoj .......vuce normalno
  • Djole
    CBC Član
    • 24.03.2005
    • 88
    • Beograd

    #2
    Nisi rekao da li auto inace normalno prima gas...
    Ako je sve OK, a nece da vuce u nizim stepenima prenosa verovatno je lamela. Vozi drugom, najbolje na nekoj blagoj uzbrdici, nekih 30ak km/h (1500rpm) i naglo dodaj gas. Ako se motor normalno popne na 3500-4000 rpm, a ne povuce, definitivno je lamela. Kada lagano dodajes gas, verovatno motor bolje prihvata i lagano ubrzava, a to ti je stoga sto na lameli nema vise "mesa" ili se uglacala
    Ne znam koji je auto u pitanju, ali ako nije Zastava ili Lada, najverovatnije ces morati da menjas ceo set kvacila - druk lager, korpu i lamelu

    Comment

    • KdF
      CBC Senator
      • 06.12.2004
      • 242
      • Beograd

      #3
      Ubaci u trecu, povuci dobro rucnu i pokusaj da krenes - ako se motor ugasi kvacilo je u redu, ako ne - kvacilo proklizava.

      Comment

      • glogi
        CBC Veteran
        • 13.12.2004
        • 115
        • Novi Sad

        #4
        Originally posted by Djole
        Ne znam koji je auto u pitanju, ali ako nije Zastava ili Lada, najverovatnije ces morati da menjas ceo set kvacila - druk lager, korpu i lamelu
        passat b5 tdi

        Comment

        • Djole
          CBC Član
          • 24.03.2005
          • 88
          • Beograd

          #5
          Na VW se obavezno menja ceo set. Jeste skuplje, ali to ces mnjeati sada i verovatno za x km..... Nemoj da menjas parcijalno, ma sta ti majstori rekli, jer se set kvacila menja na oko 100 000 km.

          Comment

          • Eon
            Moderator
            • 10.03.2005
            • 4225
            • Beograd-NBG-44
            • Superb 2.0 4x4 DSG

            #6
            Ma ne menja se pre 200k, mada sve zavisi od voznje. Treca brzina + rucna pa kreni. Ako se ugasi, ugasio si ga i ti. Bar 200 eura ruke i materijal.
            Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
            Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

            Comment

            • Black Knight
              CBC Senator XXL
              • 13.10.2004
              • 2020
              • Novi Beograd, kicblo

              #7
              Originally posted by KdF
              Ubaci u trecu, povuci dobro rucnu i pokusaj da krenes - ako se motor ugasi kvacilo je u redu, ako ne - kvacilo proklizava.
              Originally posted by Eon
              Treca brzina + rucna pa kreni. Ako se ugasi, ugasio si ga i ti. Bar 200 eura ruke i materijal.


              kontradiktorno!?
              Injection is good,but I'd rather be blown!

              Comment

              • srle1
                CBC Senator XXL
                • 08.02.2005
                • 320
                • Beograd

                #8
                Treca brzina + rucna pa kreni. Ako se ugasi, ugasio si ga i ti.
                Misliš ako se ne ugasi auto gasi se novčanik
                Ko leti vredi, ko ne leti ne vredi!

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #9
                  Evo ovako da pojasnim
                  Kad se povuce rucna, zadnji tockovi su blokirani!
                  Ubaci se u 3 brzinu i kad se pusti kvacilo (naravno sa malo gasa) onda ako lamela proklizava, motor nece imati neko veliko opterecenje te se s toga nece ugusiti, tj. ugasiti... No ako je lamela dobra, ona ce pokusati trenjem da se odupre obrtnom momentu, a posto su zadnji tockovi blokirani doci ce do veceg opterecenja koje motor nece moci istrpeti i ugasice se...
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • Uros Piperski
                    CBC Senator XXL
                    • 31.01.2005
                    • 2978
                    • Beograd

                    #10
                    Ali Saabo, ako je lamela toliko potrosena da se motor ne ugasi dok je na leru, ne bi uopste bilo moguce voziti taj auto... A on se ipak nekako vozi...


                    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                    Comment

                    • Saabo
                      Moderator
                      • 29.09.2004
                      • 1724
                      • Vrbas
                      • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                      #11
                      Opisao sam situaciju u extremnim slucajevima, znaci ako je bash bash otisla... Ovako se moze voziti jos dosta kilometara, mada ako je gradska voznja ne bi se zezao, jer se lako dokrajci lamela, a tu su i nitne koje drze frikcione obloge koje mogu da ostete korpu kvacila...
                      Npr. meni je na Fordu otisla lamela, potrosene obloge i kad mu dam prevelik gas u drugoj brzini pokaze mi 40 kmh na satu, a pouzdano znam da se krecem oko 15 na sat i onda pustim gas i pocnem postepeno da ga dajem i onda krene da ide normalno...
                      I nema veze za maximalnu brzinu, vozio sam 150 kmh sa 3 cilindra
                      Jednom mi je skroz otisla lamela na 128-ici i skoro nisam mogao ni da krenem sa autom A kad sam krenuo max brzina je bila 40 kmh, jedva sam stigao do drugara (a nisam se setio da malo pritegnem, tj. smanjim zazor, verovatno bi bolje hvatao)
                      SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                      Comment

                      • Eon
                        Moderator
                        • 10.03.2005
                        • 4225
                        • Beograd-NBG-44
                        • Superb 2.0 4x4 DSG

                        #12
                        @Rankok
                        Greska! Obrnuto sam mislio!
                        @Glogi
                        Inace, cim pocne lamela da proklizava, znaci da je dosao kraj.
                        @Saabo
                        A za nitne sto ce da grebu, pa nema veze, iovako se menja ceo set!
                        Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                        Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                        Comment

                        • Black Knight
                          CBC Senator XXL
                          • 13.10.2004
                          • 2020
                          • Novi Beograd, kicblo

                          #13
                          e tako vec moze...
                          Injection is good,but I'd rather be blown!

                          Comment

                          • Saabo
                            Moderator
                            • 29.09.2004
                            • 1724
                            • Vrbas
                            • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                            #14
                            Za nitne... pa znam, al sam to onako spomenuo, mozda je korpa stvarno dobra...no i ja sam za varijantu da se menja komplet...
                            SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #15
                              Imajte u vidu da lamela jednom stranom naleze i na zamajac tako da i on moze da se osteti nitnama...
                              Doduse, video sam jednu lamelu pojedenu do nitni i nije bilo tragova ni na korpi ni na zamajcu.


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              Working...
                              X