Al se pre potrosi korpa
lamela?
Collapse
X
-
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
-
-
Da al evo primera, pre neki dan menjao na Puntu 55. Auto isao a lamela nije bila skroz gotova.
Zamajac morao da se obradjuje (dosta ostecen)
To date there has never been a faster car built for the public road and,
it has been suggested, there never will be. McLaren F1.
Comment
-
-
Majstori koji vrse zamenu lamele, obicno ne zele da rizikuju da im musterija posle dolazi na reklamaciju pa uglavnom traze zamenu celog seta, znaci korpa, druk lezaj i lamela. Ali isto tako ima i onih koji lepo objasne situaciju, pa kazu korpa je dobra, bez riseva i sa dobrim oprugama, a lezaj se isto tako da proveriti. Znaci nije pod obavezno da se sve menja. Naravno ako je cena novog seta neka bagatela onda za to nema potrebe. I naravno, zavisi od namene auta, ako je za tovarenje ili za neki drag race onda ovo sto kuckam nema svrhe. Ja licno obicno menjam ono sto je za zamenu. Uporedjivao sam korpu posle 30kkm i posle 150kkm, dubina riseva je ista, pod uslovom da nije vozena na nitnama.
Comment
-
-
Eto jos jedne potvrde o losem kvalitetu materijala ili nesto drugo
Ja sam posle sklapanja motora (zamajac je bio ravan) presao 10.000 km i kad sam ga ponovo rastavio, zamajac mi je bio pojeden
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Mislim da je najbitnije izabrati dobru lamelu, tj da obloge lameme budu kvalitetne, jer danas ima dosta privatnika koji vrse remonte lamela i to u vecim serijama, a pitanje kvaliteta odloga i nitni je diskutabilan. Obloga lamele je ta koja direktno izaziva habanje korpe i zamajca i ona mora da bude kvalitetna.
Sto se tice korpe i zamajca, to su odlivci koje rade livnice po zadatim standardima i ne moze se bas svako baviti time.
Comment
-
-
Zato sto duze vremena provodi lamela na njojOriginally posted by Uros PiperskiZasto se pre potrosi korpa?
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
Opet ne razumem zasto... Korpa je ta koja se odvaja (odnosno potisna ploca), pa mi zvuci logicno da se cak zamajac trosi malo vise jer lamela ostaje uz njega kada se korpa odvoji... Ako nesto nisam prevideo

RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.
Comment
-
-
Isto se trose i korpa i zamajac, ako pogledate riseve i na korpi i zamajcu, priblizno su isti jer je i materijal isti , tako da nema logike da se bilo koji od ova dva elementa brze trosi. Kada se pritisne kvacilo lamela je slobodna na spojnickoj osovini i ne naleze ni na korpu ni na zamajac.
Comment
-
-
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
...ljudi...da li je uopste problem kod ovog autu u kvacilu!?!?!...covek kaze da mu auto normalno vuce u visim stepenima prenosa gde dotrajalost kvacila najvise dolazi do izrazaja...
Comment
-
-
Meni je lamela losa, jer sam je takvu losu vratio i u 1 i 2goj brzini mi se lose ponasa, proklizava, a u visim radi sasvim ok
SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran
... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...
Comment
-
-
...pa i meni se to redovno desava...ali drugacije...prva druga drzi...treca pocinje da proklizava...cetvrta i peta sve gore i gore...
...mislim...nema logike da bude suprotno...ali...mozda gresim...
Comment
-
Comment