bakarne linije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SAAB PoWeR
    CBC Senator XXL
    • 26.04.2005
    • 1394
    • tu iza coska(Milwaukee USA)

    bakarne linije

    dali je iko koristio bakarne linije za kociono ulje , dali se uopste koriste za tako nesto ...
    _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija
  • Dzoni_mkv
    CBC Senator XXL
    • 29.04.2007
    • 875
    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

    #2
    Bakarne cevi za kocione vodove? Ja posteno da ti kazem druge i nisam mogao da nadjem kada sam menjao iste na svom autu. Otisao u prodavnicu uzeo koliko treba (duzina) sa vec napravljenim krajevima. Zasto bi to bio neki problem?
    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

    Comment

    • alexa05
      CBC Senator XXL
      • 23.07.2006
      • 1769
      • Smederevo
      • Opel Vectra B 2.0DI 16v

      #3
      Kriza u USA, sad i oni prelaze na "made in bubanj potok".
      EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

      NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

      SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

      Comment

      • SAAB PoWeR
        CBC Senator XXL
        • 26.04.2005
        • 1394
        • tu iza coska(Milwaukee USA)

        #4
        nije kriza
        bakar je skuplji od metala , tako da nestedis

        nego mislio sam , sebi staviti posto su linije hrdzave nebi da mi pukne u voznji a bakar je kao smotati , samosto me brine dali se to radi , dali moze podneti pritisak ...
        _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

        Comment

        • Uzelac
          CBC Senator XXL
          • 03.12.2006
          • 1717
          • munZe

          #5
          Originally posted by SAAB PoWeR
          nije kriza
          bakar je skuplji od metala , tako da nestedis

          nego mislio sam , sebi staviti posto su linije hrdzave nebi da mi pukne u voznji a bakar je kao smotati , samosto me brine dali se to radi , dali moze podneti pritisak ...
          Bakar je mekan i slab, ne znam da ga iko koristi za ove stvari.

          Kod kocionih creva je primarno da su trajne, drze pritisak i da trpe tecnost.
          Mislim da tu klasicni celici rade posao savrseno.
          work in progress

          Comment

          • etibor
            CBC Senator
            • 12.05.2008
            • 293
            • Pancevo

            #6
            Mislim da mozes bez problema staviti bakarnu cev, ona ce izdrzati pritisak sigurno, samo treba dobro spojiti krajeve, i gledati da nigde ne struze cev od vibracija. Postoje i bakarne cevi presbucene plastikom, tako da je to mnogo bolje od "golih" bakarnih cevi...
            Stilo 1.9JTD 16v 140KS

            Comment

            • alexa05
              CBC Senator XXL
              • 23.07.2006
              • 1769
              • Smederevo
              • Opel Vectra B 2.0DI 16v

              #7
              Odradice bakar OK posao, osim ako naravno ne ide u F1.
              EX OPEL KADETT E C14NZ TUNED WITH LPG EQUIPMENT BY IVAN T

              NOW OPEL VECTRA B 2.0DI 16V (X20DTL)

              SVE PROLAZI PA CAK I DOZIVOTNA ROBIJA

              Comment

              • dima
                CBC Senator
                • 14.02.2007
                • 200
                • Niš

                #8
                Ja sam menjao neke delove cevi sa bakarnim i vozim tako vec 2 godine, i nema nikakvih problema, iako cesto zesce kocim. Celicne se ne mogu naci nigde.
                OPEL ASTRA G 1.4 16V

                Comment

                • Uzelac
                  CBC Senator XXL
                  • 03.12.2006
                  • 1717
                  • munZe

                  #9
                  Siguran sam da bakar "radi", ali ne razumem...

                  Bakar je daleko skuplji od gvozdja/celika, ko pravi creva od bakra ako je za tu namenu inferiorniji a skuplji ?
                  work in progress

                  Comment

                  • Dzoni_mkv
                    CBC Senator XXL
                    • 29.04.2007
                    • 875
                    • Kraljevo, Pinsk-Belorusija

                    #10
                    Ja samo znam da ne moze da se nadje nigde celicna cev. Svi koriste bakarne ne znam zasto bi to bio problem.
                    You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.

                    Comment

                    • Eon
                      Moderator
                      • 10.03.2005
                      • 4225
                      • Beograd-NBG-44
                      • Superb 2.0 4x4 DSG

                      #11
                      Bakarne cevi, sa gumenim na kraju se koriste skoro na svim evropskim automobilima nize i srednje klase!
                      Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                      Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                      Comment

                      • Uzelac
                        CBC Senator XXL
                        • 03.12.2006
                        • 1717
                        • munZe

                        #12
                        Onda ja nesto ne kapiram/znam .
                        work in progress

                        Comment

                        • SAAB PoWeR
                          CBC Senator XXL
                          • 26.04.2005
                          • 1394
                          • tu iza coska(Milwaukee USA)

                          #13
                          ja ovde jos nisam video bakarne linije za kocione sisteme, celicnih ima koliko hoces , gotovih ili na duzinu pa sam pravis, ali gledajuci ove koje sada imam i ovako hrdjave , verujem da mi je puno bolja opcija bakar , iz dva razloga , lakse je smotati cev i nece hrdjati .
                          _Svenska Aeroplan Aktie Bolaget _moj SAAB projekt ,moja photo galerija

                          Comment

                          • Uzelac
                            CBC Senator XXL
                            • 03.12.2006
                            • 1717
                            • munZe

                            #14
                            Onda aluminijum!

                            Jaci, jeftiniji, dovoljno mek ne hrdja.

                            Sad, da li podnosi bas kocionu tecnost ne znam, ali ako je podnosi bakar, ne znam sto je nebi trpeo aluminijum.

                            Anyway, meni bakar nekako cudno zvuci, i dalje
                            work in progress

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              Originally posted by SAAB PoWeR
                              verujem da mi je puno bolja opcija bakar , iz dva razloga , lakse je smotati cev i nece hrdjati .
                              Pa koliki je taj period da ce ga uhvatiti rdja.
                              A zavijanje...pa ne savijas skelsku cev, cev te debljine savija se najnormalnije, nadji samo par nekih tockica za krivine..
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X