bakarne linije

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Van
    CBC Senator XXL
    • 16.02.2007
    • 1425
    • Nbgd

    #16
    Ako te muci rdjanje celicnih kocionih cevicica , odnesi oh na cinkovanje , navuci termoskupljajuci buzir preko , zagreji ga fenom za skidanje boje i dobio si home made plastificaranu celicnu pocinkovanu cev . Tesko da ce rdja tu bilo sta da uradi .
    Svejdjani su izmislili CuNiFe-r , leguru bakra , nikla i celika , namenjenu bas za kocione cevi da ne bi rdjale
    ...zivi , Franjo je ziv !!!

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #17
      Originally posted by SAAB PoWeR
      nije kriza
      bakar je skuplji od metala , tako da nestedis

      nego mislio sam , sebi staviti posto su linije hrdzave nebi da mi pukne u voznji a bakar je kao smotati , samosto me brine dali se to radi , dali moze podneti pritisak ...
      radi, Volvo vec 50tak godina koristi bakar sa jos necim leguru, i to je dozivotno.
      nema hrdjanja, nikada se ne menja, ne puca, podnosi normalne pritiske do 300 bara bez problema...

      dakle, provereno u praksi.(ne znam za druge proizvodjace automobila, mislim da je u premium klasi to odavno standard)

      edit> navedeno jeu postu iznad koja je to legura
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • TECA
        CBC Senator XXL
        • 14.10.2007
        • 2355
        • Oz

        #18
        Bakarne cevi vrlo brzo patiniraju,tako da je posle par meseci gotovo nemoguce odviti(bez grejanja) holendere.Iz tog razloga sam i prestao da ih radim sa bakrom.Imaju da se kupe celicne cevi presvucene nekom legurom bakra(ili slicno) koje su dosta jeftinije i zahvalnije.Mislim da je bakarna cev dosta teza,meksa i ako se dobro ne fiksira,usled vibracija brzo pukne...

        Comment

        Working...
        X