Stelovanje rucne kocnice

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #16
    Hm.. valjda nem veze, meni samo prodje kroz glavu pomisao da je ostalo malo mesa na dobosu i da u slucaju jednog jaceg kocenja moze da dodje do pucanja istog i zaglavljivanja pakne na pukotinu

    Nebi voleo da budem u autu kojem je jedan zadnji tocak blokirao

    Postoji razlog zasto ima minimalna debljina dobosa, nije zbog pakni
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment


    • #17
      Ma lose sam se izrazio.
      Mislio sam ako nije vise kao nov a moze da se obradi ali ne preko minimalne debljine (maksimalni precnik rupe).

      Ako je ikako obradjivan dobos paknovi moraju da budu malo deblji da bi dobro kocili. U sustini, koliko god da su potroseni ili koliko god da su obradjeni (a sve unutar dozvoljenih mera) standardni paknovi idu samo na nove ili minimalno istrosene dobose.

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #18
        Ahha.. jezik je chudo
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • don
          CBC Senator XXL
          • 13.04.2005
          • 483
          • Beograd

          #19
          Originally posted by djenka018
          Ma lose sam se izrazio.
          Mislio sam ako nije vise kao nov a moze da se obradi ali ne preko minimalne debljine (maksimalni precnik rupe).

          Ako je ikako obradjivan dobos paknovi moraju da budu malo deblji da bi dobro kocili. U sustini, koliko god da su potroseni ili koliko god da su obradjeni (a sve unutar dozvoljenih mera) standardni paknovi idu samo na nove ili minimalno istrosene dobose.
          Ma za golfa se ne isplati obradjivati dobose, novi su 20e/kom, i lezaj 7e zamenis i miran.
          Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
          Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
          Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

          Comment


          • #20
            Kod mene nazalost nema nista manje od ATE ili Brembo a njih neces naci za 20EUR.

            Obrada 2 dobosa, 2x povecane obloge na paknu, 4 lagera (2x2) sve kostalo R300 a to mu sve dodje 75EUR. I vredi svaki cent jer Golferatti I sad koci ko lud (tj koliko je mogao samo fabricki)

            Comment

            • don
              CBC Senator XXL
              • 13.04.2005
              • 483
              • Beograd

              #21
              Ne znam u kom se delu sveta nalazis obzirom da ti pise nekoliko lokacija, ali kod nas u u BG-u Zimmerman je 20e kom. ali ako ti koci kao sat to je super
              Teorija je kad se sve zna, a nista ne funkcionise.
              Organizacija je kad nista ne funkcionise, a svi znaju zasto.
              Praksa je kad sve funkcionise, a niko ne zna zasto.

              Comment


              • #22
                R=Rand (Juzna Afrika)

                Nego da se vratim na temu, i meni je rucna bila tek pri vrhu iako su paknovi bili novi i dobro naspanovani sve dok nisam narucio malo deblje paknove (oversize). Lepa stvar je kad obradis dobos (nije neophodno) i oni izmere tacno koliko deblji treba da budu paknovi pa sve bude ko novo.

                Comment

                Working...
                X