Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

Collapse
X
Collapse
+ More Options
Posts
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NpN
    CBC Veteran
    • 09.10.2007
    • 168
    • Novi Sad

    Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

    Eh, ne znam odakle da pocnem... Radi se o meganu, coupe, 1.6 8V '97 god.
    Poceo je auto sve bucnije da vergla u poslednja dva dana, tj od cetvrtka do danas kada je totalno gotov.

    Sada vergla, ne bucno, nego kao da lomi zube na zamajcu ili anlaseru... Strahota je verglati, dusa me boli. Naravno, ako se i usudim da verglam cisto testa radi, nece da upali.

    E sad, dve vrlo bitne stvari koje su jako vezane za problem:

    1. U cetvrtak, pre tri dana sam zavrsio redovan veliki servis... Znaci od kaisa, vodene pumpe, svi dihtunzi, bla bla... Stelovanja ventila, menjanja svecica... Ma sve... Ulozio sam koliko sam trebao, ali je sve zamenjeno, filteri i gluposti da ne davim. Kupovao sam najskuplje delove koje sam nasao u lokalnoj renoovoj prodavnici, naravno po porudzbini. Ne zalim koji dinar vise za bolje delove kada se radi o kolima, jer sam prezadovoljan njima. Na servis sam se odlucio jer je jedan dihtung pustao ulje... Nista strasno, ali i vreme mu je bilo, zadnji veliki je radjen pre 80.000km.

    2. Isti taj anlaser, alanser ili kako vec hocete, je radjen pre mozda 3 nedelje. Isto je krcao kad pali, dok nije utihnuo.
    E sad, posto drugar i ja radimo na mojim kolima kad su u pitanju elektronika i elektro-mehanika, mi smo menjali cetkice... Kupio nov set, rastavili anlaser i imali smo sta da vidimo. Jedan magnet odvaljen, i polomljen, rotor nije mogao da se okrece. Zvao sam otpad da vidim za polovan, ne zna da li ima, ali je cena 50 -60 eura, kao dogovor. subota popodne je bila, a ja ne bas pri parama, te odlucim da ocitimo ostatke, stavimo nove cetkice i probamo na 3 magneta.
    Montirali i radio je 3 nedelje bez ikakvih problema, normalno je verglao. Znaci ispravan.

    __________________________________________________ __________________________________________________ _____________________

    U cetvrtak smo spakovali motor i ubacili u auto, sve je bilo ok, normalno upalio, zagrejao se, ja presao oko 500km od cetvrta do subote... Sve ok. Sinoc pocne nesto opasno da krci i sve slabije da vergla... Dok nije pocelo to suludo krcanje.
    Oteram ga u garazu, i ajde da skinem anlaser opet da vidim sta se desava, mozda bendiks kao ne izbacuje do kraja... Skinem, probam van kola, radi kao zmaj, bedniks izbacuje kao blesav, ma savrsenstvo. Zubi na zupcaniku koje izbacuje bendiks su mal izlizani, ali vrlo malo, trebalo bi bar par milimetara da bude izlizano da bi preskakao zamajac? Jel sam u pravu?

    Drugo, dok smo radili veliki servis, posto je motor bio izvadjen iz haube, imali smo prilike da skidamo i vracamo zamajac, ne znam zbog cega, ali majstro zna, mehanika nije moj deo posla, ali kaze da je zamajac ok, svi zubi su tu... Nije nesto izlizan, generalno u dobrom je stanju.

    E sad, kako da vidim sta je, posto anlaser moram da kupim da bih video da li je do njega, ili da opet vadimo motor i stavimo novi zamajac?
    Jel uopste to ima da se kupi i koliko bi moglo da kosta... Za paradu vadjenja motora i menjanja vec znam cenu

    Znaci izvadili smo anlaser, probali ga, radi kao sat, nije ostecen jako, zubi mislim, zamajac se cini ok, ne znam sta mu je...
    Jel ima negde podataka o zubima na zamajcu ili anlaseru, kako bih proverio u cemu je prob?
    Ovo je zaista cudno da se desava...

    Pazite, auto je oduvek palio savrseno. Anlaser je radjen 3-4 nedelje pre velikog servisa i radio je ekstra. Od velikog, cetvrtak, do juce, subota, je 3 dana i 500km, nemoguce da su se zubi toliko pojeli? Ili je moguce?




    P.S. Jedan nevezan problem se pojavio posle velikog servisa, a to je da kada sam izasao iz servisa, pocela je neravnomerno da mi treperi bord kontrolna lampica na tabli. Ja sam malo prodrmao dzekove koje sam mogao, i naspricao bord kontakte sa kontakt sprejem, i prestalo je. Stigao do NS, tamo prespavao, ujutru upalio auto, lampica za ecu, ili kako god hocete, se ne gasi... I tako vec 400km... Radi bez problema, dok to gori. SSta moze biti uzrok tome?
  • NpN
    CBC Veteran
    • 09.10.2007
    • 168
    • Novi Sad

    #2
    Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

    Probao sam danas svasta.

    Rekose mi mozda automat ne izbaci pre nego zavrti. Razvezem kablove i na kljuc kad se pali samo bendiks izbaci, onda zicom direkt na akumulator zavrtim, i opet krci. Automat definitivno radi kako treba.
    Onda ajd rekoh, zupcanici na reduktoru. Rasturim anlaser, ima onaj veliki i tri mala, i to je ok, na oko, nisu pohabani, sve ok.
    Onda vise poludim i odnesem anlaser kod nekog elektricara, kaze sa njim je sve ok.
    Pita me za reduktor ja rekoh, nema ostecenja.

    Kaze, da nije slucajno ispala vodjica, pa pogleda na bloku nema vodjice. Aj, mozda je ispala dok smo vadili i radili motor?
    Odem do majtora, tamo je nema, odem kod strugara i ostruze mi novu vodjicu, koja viri 3.5mm...
    Ja srecan, montiram, vodjica upadne na mesto... isto. Tuga.

    E sad, ja verglam i upalim, bendiks izbaci i okrece zamajac i uapli. Ali krci nenormalno.

    Znaci, sve radi, a cuje se kao da kida zupce, koji i nisu osteceni.... Jel moguce da je reduktor, ali gledao sam, i vreo ga u ruci i nije ostecen...

    Sta se desava?
    Zivce pokidah...

    Comment

    • b_samardzic
      CBC Senator XXL
      • 02.04.2005
      • 1557
      • Smederevo

      #3
      Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

      Ajde prvo pojasni koju biksnu si menjao.
      Potrudio si se da napises ali ti je tekst konfuzan.
      Ako taj anlaser ima reduktor kako onda ima biksnu u bloku?
      To sto radi na prazno ne znaci da je ispravan. Da li ste vratili sve podloske na svoje mesto u anlaseru kad ste menjali cetkice?

      Comment

      • b_samardzic
        CBC Senator XXL
        • 02.04.2005
        • 1557
        • Smederevo

        #4
        Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

        Moguce da ti je bendiks otiso.
        Ne mislim na zube koji se pare sa zamajcem nego u samom bendiksu imas zupce koji kace u jednom smeru a u drugom preskacu. Ti zupci sluze kad upali motor da ne prevrti anlaser i osteti biksne.

        Comment

        • NpN
          CBC Veteran
          • 09.10.2007
          • 168
          • Novi Sad

          #5
          Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

          Originally posted by b_samardzic
          Moguce da ti je bendiks otiso.
          Ne mislim na zube koji se pare sa zamajcem nego u samom bendiksu
          Sem zuba sto idu na zamajac, nema vise nikakvih, sem onih u reduktoru, ili planetarnom, kako ga zovu, plasticni su i celi su...
          Ne znam na koje druge mislis?
          Originally posted by b_samardzic
          imas zupce koji kace u jednom smeru a u drugom preskacu.
          Hm, probao sam i taj sto ide na zamajac da vrtim u oba smera, i vrti se samo u jednom...
          Originally posted by b_samardzic
          Ti zupci sluze kad upali motor da ne prevrti anlaser i osteti biksne.
          ne znam vise, bio sam danas kod elektricara, ajde recimo da je poznat i par ljudi su mi ga preporucili, a i znam ga od ranije...
          Upucen je u celu pricu vec neki dan, posto sam isao po savet... Kaze, verujem ja tebi, ali da ja vidim... ajde rekoh, to je 10 min, da budem ja siguran...
          Opet, skinuo, rastavio, pregledao, sastavio i kaze radi, probali da mu menjamo polozaj, ali ono, lufta 1-2mm, isto.
          na kraju kaze, ne znam...
          I posalje me kod mehanicara nekog, sutra idem kod njega...

          Sve bi bilo lakse da imam, da mogu, da nadjem drugi anlaser, ali ovde u gradu ima 3 megana ukupno, pa ni delova ni da nekog pitam da skinem da probam...

          Originally posted by b_samardzic
          Ajde prvo pojasni koju biksnu si menjao.
          A biksne su?
          Originally posted by b_samardzic
          Da li ste vratili sve podloske na svoje mesto u anlaseru kad ste menjali cetkice?
          Cetkice sam menjao pre mesec dana, znaci davno pre nego sto su poceli problemi... Problemi su poceli posle vel. servisa, i skroz je sve propalo za 2 dana i mozda 10-15 verglanja... Ludilo, znaci nikakve logike...
          Naravno da je vraceno sve na mesto, nema ovo veze sa cetkicama... Eh, bar da su cetkice u pitanju...

          Sve zivce sam pogubio... A ne znam koji cu q kod mehanicara, kontam da je problem u anlaseru negde...???

          Comment

          • b_samardzic
            CBC Senator XXL
            • 02.04.2005
            • 1557
            • Smederevo

            #6
            Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

            Ajde opisi zvuk.
            Jel se cuje kao kod starih pezejaca onaj karakteristican zvuk?
            E o tim zubicima koji dozvoljavaju da se vrti u jednom smeru a u drugom ne pricam.
            Oni se ne vide. Mogu da preskacu pod opterecenjem.
            Pokusaj da isperes bendiks benzinom ali dobro isperi ili ga potopi u benzim pa probaj.

            Comment

            • NpN
              CBC Veteran
              • 09.10.2007
              • 168
              • Novi Sad

              #7
              Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

              Nista to ne pomaze, a sad cu ti reci i zasto.
              Danas sam opet proveo dan kod nekog treceg majstora, i cak sam iskopao potpuno ispravan anlaser, skinut sa kola nekog decka koji je slucajno naisao, pa sam ga nagovorio da skinemo da probamo...

              I ISTO.
              I sta sad?

              Sutra idem kod prvog koji mi je radio servis veliki, da probamo da opustimo motor od menjaca, pa da za zarotiramo 1-2mm, ako je to ikako moguce, posto ima vodjice na zvonu menjaca...
              kontam da je to posao uzaludan, ali opet, moram probati dalje, posto do anlasera nije...

              Strasno! Sta da vam kazem?

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #8
                Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                Vodjice na menjacu sluze da pomognu pri ubacivanju menjaca. Nemojte dzabe raditi jer sve i da ga zarotirate za pola mm najvise sta ste dobili?
                Automat anlasera ima 2 namotaja i jedan kontaktni prekidac.
                Jedan namotaj je vezan jednim krajem na masu a drugim krajem dobija signal tj struju sa brave. Ovaj namotaj je slab i ne moze da povuce klipcic iz pocetnog polozaja ali je dovoljno jak da zadrzi klip kad je vec izbacen u krajnji polozaj.
                Unutar automata postoji prekidac koji pusta struju sa plusa ka anlaseru a aktivira ga klip kad dodje u krajnji polozaj.
                Dok ke iskljucen prelidac na jednoj strani prekidaca je direktni stalni plus a na drugoj strani prekidaca kroz cetkice pa kroz rotor pa kroz stator dolazi minus.
                Drugi namotaj u automatu je veoma jak i moze
                da izdrzi struju desetak sekundi do pregorevanja. On je jednim krajem vezan na prekidac koji dobija minus preko cetkica i rotora a drugim krajem za plus sa brave. Ovaj namotaj naglo izbactje klip u krajnji polozaj i aktivira prekidac koji pusta plus ka cetkicama i drugi namotaj ostaje neaktivan zato sto dobije plus sa obe strane a njegovu ulogu preuzima prvi namotaj.
                Moguce da je slab minus ka motoru pa u trenutku kad se aktivira rotor povuce struju i dodje do pada napona zbeg cega se klip vrati u pocetni polozaj. To izbacivanje i vracane klipa je toliko ucestalo da se cuje kao krcanje.
                To isto moze da se desava i ako je slab akumulator ili lose namestene kleme na akumulatoru.
                Kod tih francuza ima dosta elektronike i nebi me cudilo da aktivaciju rotora vrsi elektronika umesto klipa.
                Moguce da elektronika aktivira rotor pre izbacivanja bendiksa.
                Po zvuku iskusan majstor moze da prepozna kvar.
                Zato te pitam kakav zvuk se cuje i ako mozes snimi par pokusaja verglanja pa postavi ovde u temi.

                Comment

                • b_samardzic
                  CBC Senator XXL
                  • 02.04.2005
                  • 1557
                  • Smederevo

                  #9
                  Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                  Napisao si da si pravio vodjicu kod strugara.
                  O kojoj vodjici se radi? Ja sam mislio da ste pravili biksnu anlasera koja se kod nekih auta nalazi u zvnu nenjaca.

                  Comment

                  • NpN
                    CBC Veteran
                    • 09.10.2007
                    • 168
                    • Novi Sad

                    #10
                    Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                    Uh, ovako: Sad cu ja sve da ti ispricam detaljno, nadam se da se neces smoriti trudicu se da bude kratko i jasno
                    Ima nekih novosti

                    Originally posted by b_samardzic
                    Vodjice na menjacu sluze da pomognu pri ubacivanju menjaca. Nemojte dzabe raditi jer sve i da ga zarotirate za pola mm najvise sta ste dobili?
                    Probali, nista dobili.
                    Originally posted by b_samardzic
                    Automat anlasera ima 2 namotaja i jedan kontaktni prekidac.
                    Jedan namotaj je vezan jednim krajem na masu a drugim krajem dobija signal tj struju sa brave. Ovaj namotaj je slab i ne moze da povuce klipcic iz pocetnog polozaja ali je dovoljno jak da zadrzi klip kad je vec izbacen u krajnji polozaj.
                    Unutar automata postoji prekidac koji pusta struju sa plusa ka anlaseru a aktivira ga klip kad dodje u krajnji polozaj.
                    Dok ke iskljucen prelidac na jednoj strani prekidaca je direktni stalni plus a na drugoj strani prekidaca kroz cetkice pa kroz rotor pa kroz stator dolazi minus.
                    Drugi namotaj u automatu je veoma jak i moze
                    da izdrzi struju desetak sekundi do pregorevanja. On je jednim krajem vezan na prekidac koji dobija minus preko cetkica i rotora a drugim krajem za plus sa brave. Ovaj namotaj naglo izbactje klip u krajnji polozaj i aktivira prekidac koji pusta plus ka cetkicama i drugi namotaj ostaje neaktivan zato sto dobije plus sa obe strane a njegovu ulogu preuzima prvi namotaj.
                    Moguce da je slab minus ka motoru pa u trenutku kad se aktivira rotor povuce struju i dodje do pada napona zbeg cega se klip vrati u pocetni polozaj. To izbacivanje i vracane klipa je toliko ucestalo da se cuje kao krcanje.
                    Da se razumemo, znam dobro kako funkcionise anlaser, ali hvala na objasnjenju i trudu
                    Originally posted by b_samardzic
                    To isto moze da se desava i ako je slab akumulator ili lose namestene kleme na akumulatoru.
                    Aku je par meseci star, u top stanju, punjnje je ok merili kad smo alternatoru radili cetkice, pre mozda mesec dana, kleme sam ja licno menjao/sredjivao kad sam kupio aku jer su bili obrnuti + i -, a ja sam hteo BAS taj Exide... Stavljenje nove, razvedeno sve lepo na to sto treba, anlaser, ozvucenje, xenon i ostalo.
                    Na elektroniku u kolima obracam i previse paznje, sto se toga tice nema mi ravne picajzle, znaci svaki detalj, posto siroma elektroniku radim od malih nogu, i naravno jako volim, te je odrzavanje elektronike moj deo brige o kolima
                    Originally posted by b_samardzic
                    Kod tih francuza ima dosta elektronike i nebi me cudilo da aktivaciju rotora vrsi elektronika umesto klipa.
                    Moguce da elektronika aktivira rotor pre izbacivanja bendiksa.
                    E vidis, ja sam probao jos ranije da na bravi samo bendiks izbacim, i onda posebnom zicom pljenem na klemu aku-a
                    I isto. isto i sa drugim anlaserom, ne znam da li sam pomenuo ranije, probali smo i drugi, skinut sa drugih kola potpuno ispravan, i sto se desava.
                    Ali vraticu se dole na bendiks
                    Originally posted by b_samardzic
                    Po zvuku iskusan majstor moze da prepozna kvar.
                    Zato te pitam kakav zvuk se cuje i ako mozes snimi par pokusaja verglanja pa postavi ovde u temi.
                    Mi jesmo prepoznali, kvar je to sto bendiks leti po zamajcu, ali niko nije znao resenje... Ako me razumes, ja malo zamrseno pricam, ali zato opsirno i detaljno, bar se trudim
                    A ne mogu snimiti jer su trenutno motor i menjac napolju radi testiranja o cemu cu sad napisati par reci.

                    1. Zamajac, kao zreo za zamenu, postavicu par slika, a ovde http://www.4shared.com/file/14449505...a/Zamajac.html
                    imate link ka slikama u .rar-u











                    Kao sto se vidi, zubi su dosta pojedeni, sto je tek sad primeceno, nazalost, kad sam ga uporedio sa drugim... Predjoh danas 200 km, samo da uporedim zamajac, tj. prsten zamajca...
                    Kako se vama cine ovi zubi na zamajcu?
                    Sad sam u potrazi za novim/polovnim prstenom, a do tada da pomenemo sledecu stvar.

                    2. Anlaser, tj bendiks.









                    Da napomenem, trenutno su tu dve caure (vodjice, koje smo pravili kod strugara), jer smo probali svasta, a treba samo jedna i ide sraf kroz nju i to bas kroz tu kojoj je kuciste puklo. Mada kontam da ta sitna napuklina ne moze da napravi veci problem ili moze? To me interesuje?

                    Danas, kao sto rekoh, smo izvadili motor i menjac stavili na sto i probali svasta, malo verglali...
                    Sad da se vratim na pricu oko elektronike, posto si ti bio detaljan, i ja cu
                    Probam da dovedem samo napon na bendiks, bez okretanja samog rotora anlasera, znaci samo bendiks na onu malu klemu za stopicu, radi kao zmaj. Probam samo anlaser, okrece ko lud. Znaci ta dva posebno rade ok, naravno sve montirano na mesto i u vezi sa motorom i menjacem, tj. zvonom menjaca.
                    Kad probam da zaverglam, krci, ali okrece zamajac, doduse, nekako
                    Ok, zubi na zamajcu. Ok.

                    E sad ono sto je sustina i sto je cudno je sledece:Ovo sam tek danas primetio.
                    Kada par puta izbacim bendiks ili samo jednom je dovoljno, bez verglanja anlasera, pa pustim bendiks, znaci samo ga uzubim i vratim, znaci pola sekunde/sekunda, kada zavrtim SAMO anlaser, bez izbacivanja bendiksa, krci. Dosuse kratko, mozda kontakt-dva na kratko, cisto da zavrtim anlaser.
                    Meni to lici kao da on udje, uzubi, ali ne vrati dovoljno bendiks da ne krci kad motor upali i zamajac pocne da rotira, pa makar to trajalo i pola sekunde ili sekundu, mislim da je dovoljno da osteti zamajac do te mere na duze staze.
                    A konkretno za to krivim ili neisravan bendiks/automat, ili nemanje caure na anlaseru mesecima, te se pomerio sa lezista i doveo do prethodnog problema. Ali, naravno, prednost dajem automatu/bendiksu.

                    To je po nekoj mojoj logici, a sad mi vi recite koliko sam ja u pravu i gde gresim?

                    Hvala na dosadasnjem trudu

                    Comment

                    • b_samardzic
                      CBC Senator XXL
                      • 02.04.2005
                      • 1557
                      • Smederevo

                      #11
                      Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                      Ne moze da preskace zupcanik preko zamajca makar hvatao samo 1 mm. A kad nebi hvatao nebi ni okretao zamajac.
                      Jeste merili dubinu zamajca od zvona menjaca i zupcanik bendiksa koliko iskace kad je aktiviran.
                      Sve mi ukazuje na to da zupcanik anlasera udje samo 1-2mm u zamajac i da ga prilikom verglanja vraca nazad zato sto su zupci anlasera zakoseni na vrhu.
                      Moguce da ste prilikom otvaranja anlasera nesto zeznuli pa ne izbacuje do kraja. Drugi razlog moze da bude pogresno montiran zamajac. Mozda neka ploca izmedju zamajca i radilice.
                      Opet nagadjam ali mi nije jasno da i pored skinutog motora i menjaca ne mozete da nadjete uzrok problema.
                      Pozovi nekog drugog majstora da pogleda u cemu je problem.

                      Comment

                      • NpN
                        CBC Veteran
                        • 09.10.2007
                        • 168
                        • Novi Sad

                        #12
                        Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                        To sam otpisao jer smo probali drugi anlaser. NIJE u njemu problem.
                        Ja verujem sad da je zamajac, zubi su onako, nisu bas sjajni...
                        Trazim drugi prsten zamajca, ne mogu da nadjem...
                        A ni zivaca vise nemam...

                        Comment

                        • struja
                          CBC Član
                          • 20.03.2009
                          • 65
                          • nis

                          #13
                          Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                          mislim da ces dzabe da menjas zamajac jer i nije mnogo ostecen,kao i bendiks.Po mom misljejnu sve je tu ok samo ces da se izlazes nepotrebinm troskovima.Nemoze zamajac da se pojede odjednom,bendiks kad strada on svira, ne krci.Mislim da je problem u vodjici koju ste pravili.Najverovatnije anaser nije u centru.Imao sam ovakvih problema pogotovo sa renoovim vozilima.Desavalo mi se da remontujem anaser i kad ga stegnem ne uzubljuje kako treba.Znaci aanser je ukosen.Razlog:Ili je dekla kriva,ili vodjica nije dobra.Savet: Eksperimentisi oko montaze,ne stezi anaser mnogo pa probaj da ga rucno mrdnes u polozaj koji mu odgovara.Ako treba podbaci mu neku sajbnicu izmedju dekle menjaca i dekle anasera, da kroz njih prodju srafovi koji stezu anaser pa probaj da zaverglas.

                          Comment

                          • NpN
                            CBC Veteran
                            • 09.10.2007
                            • 168
                            • Novi Sad

                            #14
                            Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                            To "trazenje polozaja" smo probali 200x

                            Naime, novo je to da smo zamenili prsten zamajca, sad kao vergla ok, manje vise... Ne znam vise ni sam, mada, glava je skinuta, nema kompresije, videcemo sutra sta se desava, jel to ok, ili nije.
                            Nisam ni mogao nesto mnogo da ga verglam jer baca ulje, a nismo imali ni cev ni flasu pri ruci, a ni vremena vise...

                            Ono sto mi ostaje kao sledeci problem je anlaser.

                            Desava se sledece, da, kada dam struje automatu da izbaci i vrati bendiks, znaci, bez okretanja rotora samog anlasera, izgleda da ne vraca bendiks do kraja. jer, kada iscimam automat unutra napolje, i onda dam struju samo rotoru anlasera, on okrene zamajac za ceo hod klipa, sto se sad bas lepo vidi jer je glava skinuta... I tek onda bendiks se vrati.

                            Nekako zakljucissmo da je do glupe opruge na automatu koja je oslabila, pa nece da vrati bendiks...

                            E sad vise ne znam sta cu, sem da kupim nov anlaser, ili da nadjem neku jacu (novu) oprugu...

                            I da dodam: Mislim da je to unistilo zamajac, jer sad na ovom ostavlja tragove, znaci krece da ga jede bendiks, mislim, svaki put kad se zavergla rucka po malo i vremenom pojede zube... A sve zbog glupe opruge... Ladno da ne poverujes

                            Comment

                            • b_samardzic
                              CBC Senator XXL
                              • 02.04.2005
                              • 1557
                              • Smederevo

                              #15
                              Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                              To sto pricas za oprugu automata ne pije vodu nikako.
                              Ajde skinite automat i izvucite polugu bendiksa rucno izbacite bendiks pa tako montirajte anlaser sa izbacenim bendiksom.
                              Morao bi da se uzubi bez problema.
                              Imate li subler? Premerite koliko se preklapaju zubi.
                              Pa nije to spejs satl pa da toliko dana provedete pored njega.
                              Pa do sad biste upasovali anlaser od moskvica.

                              Comment

                              Working...