Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • b_samardzic
    CBC Senator XXL
    • 02.04.2005
    • 1557
    • Smederevo

    #16
    Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

    Kazes motor nema kompresiju.
    Jeste pogledali lezaje radilice do menjaca?
    Previse kvarova.
    Da vam ne seta radilica tj da vam nije ispao neki lezaj radilice?

    Comment

    • struja
      CBC Član
      • 20.03.2009
      • 65
      • nis

      #17
      Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

      Ovo sa oprugom ne vazi.To je sasvim normalna reakicja

      Comment

      • G.feri
        CBC Član
        • 01.03.2006
        • 29
        • Vojvodina

        #18
        Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

        Skini anlanser i okreni motor ručno i gledaj zamajac da li šeta, probaj sa malim špajserom ili velikim srafcigerom da mrdaš zamajac na stranu da li ima lufta, ili čaura bendixa?

        Comment

        • NpN
          CBC Veteran
          • 09.10.2007
          • 168
          • Novi Sad

          #19
          Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

          Originally posted by b_samardzic
          To sto pricas za oprugu automata ne pije vodu nikako.
          Ajd recimo da nema...
          Originally posted by b_samardzic
          Ajde skinite automat i izvucite polugu bendiksa rucno izbacite bendiks pa tako montirajte anlaser sa izbacenim bendiksom.
          Morao bi da se uzubi bez problema.
          Probali smo to vec, znaci kad se uzubi, nece da izadje skroz napole... i onda bleji zajedno sa zamajcem mozda sekundu... Mozda vise, mozda manje nekada.
          Originally posted by b_samardzic
          Imate li subler? Premerite koliko se preklapaju zubi.
          Kako da premerimo, nedostupno je ne vide se zubi...
          Originally posted by b_samardzic
          Pa nije to spejs satl pa da toliko dana provedete pored njega.
          Pa do sad biste upasovali anlaser od moskvica.
          Nista mi ne pricaj...
          Originally posted by b_samardzic
          Kazes motor nema kompresiju.
          Jeste pogledali lezaje radilice do menjaca?
          Previse kvarova.
          Da vam ne seta radilica tj da vam nije ispao neki lezaj radilice?
          Motor nema kompresiju jer smo skinuli glavu, pomenuo sam to sigurno u nekom prethodnom postu
          Pusta je ulje na glavu, pa smo skinuli da menjamo dihtung i izravnamo glavu...
          Proverili luft, minimalan, tek tek da se oseti, znaci nema lufta.
          Originally posted by struja
          Ovo sa oprugom ne vazi.To je sasvim normalna reakicja
          Sta je tacno normalna reakcija?
          Probali smo bez automada da ga montiramo, kad rucno povucem klip automata anlasera, uzubi se, a kada pokusam da ga gurnem unutra, onda nece da izadje, tj. da se odvoji bendiks od zamajca, dok ne zaverglam...
          Originally posted by G.feri
          Skini anlanser i okreni motor ručno i gledaj zamajac da li šeta, probaj sa malim špajserom ili velikim srafcigerom da mrdaš zamajac na stranu da li ima lufta, ili čaura bendixa?
          Caura bendiksa je nova, a zamajac nema lufta...


          Koji deo tacno ne odradi svoj posao?
          Da znam da je samo anlaser problem, sutra bih otisao i kupio drugi... Pod uslovom da ovaj ne moze da se sredi, ali, nema sta sve tu funkcionise normalno...



          Evo, ovo se tacno desava. Iscimam samo bendiks, i kad cimnem motor anlasera on provrti radilicu, tj. zamajac na kratko...

          Comment

          • struja
            CBC Član
            • 20.03.2009
            • 65
            • nis

            #20
            Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

            Normalna reakcija je da kad skines automat bendiks ostaje slobodan ipoluka koja je zakacena na njega vise nema funkciju,zato kada startujes direktno na statoru sama sila inercije izbaci bendix na kratko i on okrene zamajac.Probaj,nije ti tesko ,podbaci po jednu sajbnu izmedju anasera i menjaca tako ta malo udaljis anaser odnosno bendiks od zamajca.Ono je kolko mi se cini planetarac,bitno je da na zadnjoj strani rotora ispred osiguraca stavis odgovarajuci broj sajbni[1 ili 2].Ali pre svega probaj ovo sa odvajanjem.Ako moze snimak kad ga palis stim sto probaj da stavis kabal na automat [gornji sraf] i premosti na buksnu automata tako da simuliras paljenje kao na autu

            Comment

            • NpN
              CBC Veteran
              • 09.10.2007
              • 168
              • Novi Sad

              #21
              Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

              Probacu sutra, mada sam puko i narucio nov anlaser... A ako puknem nov anlaser a nije to podavicu sve redom... A govore mi da je sve zato sto fali jedan magnet, pa izbacuje iz ose... Pa kao ne upada u zamajac kako treba, i ostaje zaglavljen... Mada, koji crni rotor da pravi problem, kada rotor ulazi u planetarac... Koji je opet prica za sebe. !!!???

              Izmedju planetarnog i bendiksa ima jedna platna ispod osiguraca, ili segerovog, kako hocete...

              Samo jednu stvar da mi kazete, posto cujem podeljenja misljenja:

              Da li kada cimam bendiks unutra napolje on TREBA DA IZADJE SKROZ iz zamajca ILI GA ZAMAJAC izbacuje kad upali???

              Comment

              • b_samardzic
                CBC Senator XXL
                • 02.04.2005
                • 1557
                • Smederevo

                #22
                Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                Opruga na klipu automata treba da vrati bendiks nazad.
                E sad bendiks ima pokretni deo koji se pri izbacivanju zakrene za odredjeni ugao jer je tako konstruisan da dok se anlaser vrti ujedno veliki ugao zuba gura bendiks napolje.
                Kod obicnog anlasera pri vracanju bendiksa nazad zbog ugla zubaca po kojim klizi bendiks rotor se okrene nazad za odredjeni ugao.
                E kod planetarnog prenosa dolazi do tzv samokocivosti zupcanika. Da bi se vratio bendiks mora ili da se malo okrene zamajac ili osovina planetarnih zuba.
                To sto opisujes je sasvim normalno ponasanje.
                Mislim da ce nov anlaser da resi misteriju. Tj ostace misterija sta se desavalo.

                Comment

                • struja
                  CBC Član
                  • 20.03.2009
                  • 65
                  • nis

                  #23
                  Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                  I sam si rekao da si od nekog skinuo ispravan anaser od njegovog auta i da kod tebe nije radio ili se ponasao isto kao tvoj,onda zasto kupovati nov
                  . isto i sa drugim anlaserom, ne znam da li sam pomenuo ranije, probali smo i drugi, skinut sa drugih kola potpuno ispravan, i sto se desava.
                  .

                  Comment

                  • NpN
                    CBC Veteran
                    • 09.10.2007
                    • 168
                    • Novi Sad

                    #24
                    Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                    Originally posted by b_samardzic
                    Opruga na klipu automata treba da vrati bendiks nazad.
                    U kom slucaju. Jel TREBA BENDIKS DA IZADJE iz zamajca kada samo cimam automat koji ga izbacuje bez pokretanja motora samog anlasera, ili treba da ostane uzubljen i da ga zamajac "odzubi" da tako kazem kada se auto upali?

                    Originally posted by b_samardzic
                    E sad bendiks ima pokretni deo koji se pri izbacivanju zakrene za odredjeni ugao jer je tako konstruisan da dok se anlaser vrti ujedno veliki ugao zuba gura bendiks napolje.
                    Ne razumem ovaj deo, gde napolje?

                    Originally posted by b_samardzic
                    E kod planetarnog prenosa dolazi do tzv samokocivosti zupcanika. Da bi se vratio bendiks mora ili da se malo okrene zamajac ili osovina planetarnih zuba.
                    On kada uleti u zamajac, okrene isti za nekoliko mm, i ostane uzubljen bendiks u zamajac.
                    Originally posted by b_samardzic
                    To sto opisujes je sasvim normalno ponasanje.
                    Ja bih jako voleo da skontam zasto i kako do detalja, jer mi nije sve bas najjasnije...
                    Originally posted by b_samardzic
                    Mislim da ce nov anlaser da resi misteriju. Tj ostace misterija sta se desavalo.
                    Ja sad mislim da nece, ali ne zelim ni da ostane misterija, moram da znam sta se desavalo da bi doslo do takve komplikacije...
                    Originally posted by struja
                    I sam si rekao da si od nekog skinuo ispravan anaser od njegovog auta i da kod tebe nije radio ili se ponasao isto kao tvoj,onda zasto kupovati nov
                    . isto i sa drugim anlaserom, ne znam da li sam pomenuo ranije, probali smo i drugi, skinut sa drugih kola potpuno ispravan, i sto se desava.
                    .
                    Da, ali kada smo to probali bio je stari zamajac, zato smo i resili da zamenimo zamajac.
                    A nismo gledali da li cimanjem bendiksa napred nazad treba bendiks da ostane uzubljen ili ne, uzevsi u obzir da se anlaser ne vrti, ne daje mu se struja, vec samo automat bendiksa (unutra-napolje)?
                    Hvla na strpljenju

                    Comment

                    • JAPANX
                      CBC Senator XXL
                      • 10.08.2006
                      • 2159
                      • Beograd

                      #25
                      Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                      koliko vidim po ovim postovima, nisam siguran da razumes funkciju i nacin rada alnasera, bendiksa i automata..

                      automat je tu da izbaci bendiks i prespoji kontakte kako bi zavrteo elektromotor tj alnaser, bendiks se vrti u jednu stranu a u drugu proklizava pa je njegova funkcija da, kad upali auto on prokliza i vrati se u predjasnji polozaj unutar alnasera

                      kada cimas samo bendiks, on nece uci ili izaci iz zamajca ako se ne poklope zubi, uostalom, ako se lose vraca, treba podmazati osovinu po kojoj klizi i proveriti da li nesto zapinje na istoj(uska biksna, ris od prethodne lose biksne itd) onda proveri jel automat "suv" tj ostao klip u automatu nepodmazan pa ostavlja ukopcan alnaser jos par sekundi

                      takodje, bendiks se proverava pod otporom tj na elektricarskom radnom stolu ili sa parcetom drveta(drska od metle itd) i tako se ustanovi jel ispravan ili nije

                      bendiks mora lagano da izadje i udje bez ikakvih smetnji, ako nije tako prvo to resi pa tek onda ostalo

                      ako ne znas, ima sigurno autoelektricara koji ce to uraditi za manje pare nego sto kosta drugi alnaser i sa garancijom

                      Comment

                      • NpN
                        CBC Veteran
                        • 09.10.2007
                        • 168
                        • Novi Sad

                        #26
                        Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                        Originally posted by JAPANX
                        koliko vidim po ovim postovima, nisam siguran da razumes funkciju i nacin rada alnasera, bendiksa i automata..
                        Ma razumem, samo mi jedan detalj nije jasan a nikako da dobijem konkretan odgovor.
                        Originally posted by JAPANX
                        automat je tu da izbaci bendiks i prespoji kontakte kako bi zavrteo elektromotor tj alnaser, bendiks se vrti u jednu stranu a u drugu proklizava pa je njegova funkcija da, kad upali auto on prokliza i vrati se u predjasnji polozaj unutar alnasera
                        Kad AUTO upali, ili kad ne upali?
                        Originally posted by JAPANX
                        kada cimas samo bendiks, on nece uci ili izaci iz zamajca ako se ne poklope zubi,
                        On ulazi, ali ne izlazi skroz iz zamajca... Ako me razumes?
                        Originally posted by JAPANX

                        bendiks mora lagano da izadje i udje bez ikakvih smetnji, ako nije tako prvo to resi pa tek onda ostalo
                        Bez okretanja icega, samo kad mu dajem napon na automat???
                        Originally posted by JAPANX
                        ako ne znas, ima sigurno autoelektricara koji ce to uraditi za manje pare nego sto kosta drugi alnaser i sa garancijom
                        Bio je kod 3 elektricara u gradu, i svi kazu da je sve ok. Na stolu, sa letvom kad ga kacim radi ko zmaj... Probao sam i armaturom na sekund, i svi su probali, biksne su menjali, sve je ok...

                        Comment

                        • JAPANX
                          CBC Senator XXL
                          • 10.08.2006
                          • 2159
                          • Beograd

                          #27
                          Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                          malo ti je konfuzno ovo kvotovanje ali nema veze..

                          ako se lepo ne vraca, znaci da ga nesto koci... on mora da izadje/udje kad mu das/oduzmes napon na buksnu automata

                          pricam o skinutom alnaseru, bez zamajca..

                          koliko sam video na onom snimku, ne povezujete dobro ali to i nije toliko vazno za tvoj problem, vazno je za dobru proveru alnasera.. na gornjem srafu je stalna struja, na donji se kaci elektromotor a buksnom se pobudjuje.. kad se pobudi buksnom, u automatu se napravi elektromagnetno polje koje povuce klip na koji je vezana viljuska za izbacivanje bendiksa i stopica(sklopka) koja spaja napajanje za elektromotor.. klip mora da povlaci i vraca bendiks bez ikakvog otpora, zato treba da je dobro podmazan svaki sklop pokretnih delova..

                          Comment

                          • NpN
                            CBC Veteran
                            • 09.10.2007
                            • 168
                            • Novi Sad

                            #28
                            Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                            Ne, mislim da ti mene uopste ne razumes sta ja hocu a pitam:
                            1. Da li bendiks, kada je pricvrcen na mesto i cimanjem automata radi izbacivanja i vracanja bendiksa, SME ili NESME da ostane uzubljen?
                            Napominjem da se ne daje struja rotoru anlasera.

                            2. Da li li bendiks( vraca zamajac napolje, tj. izbacuje ga iz "uzubljenog polozaja" pri paljenju motora, tj. kada bendiks dostigne odredjenu brzinu obrtanja, on sve vrati napolje, van zamajca???

                            E, to su dva pitanja, sve ostalo je savrseno jasno.

                            Comment

                            • JAPANX
                              CBC Senator XXL
                              • 10.08.2006
                              • 2159
                              • Beograd

                              #29
                              Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                              1. kao sto si primetio, na bendiksu postoje kanali koji su uvijeni po kome bendiks klizi. zbog cega je to tako? kao sto znas, kada zamajac automobila dostigne odredjeni broj obrtaja i automobil se upali, zamajac nastavi da se vrti u istom smeru ali je smer na bendiksu obrnut sto mu daje zadatak da proklizava.tada je trenutak da se prekine sa verglanjem. samim proklizavanjem, kanalima i federom automata on se izubljuje iz zamajca i vraca u pocetni polozaj, krajnji donji. da li se izubljuje sam od sebe ili ne, je splet okolnosti na koje utice poklopljenost zuba bendiksa i alnasera kao i samo stanje istih sto je nevazno pri normalnom paljenju.

                              2. ne znam koliko sam razumeo ali zamajac ne izlazi nigde, on se samo vrti oko svoje ose, radilice. odredjeni broj obrtaja nema veze sa izbacivanjem i ubacivanjem bendiksa, sa tim ima veze samo automat koji ti regulises pobudom na kontakt bravu koja salje signal na buksnu

                              dakle, posle paljenja i prekida alnasovanja, bendiks mora odmah da se vrati u pocetni polozaj i da se zaustavi alnaser. ako si rasturao alnaser, sigurno si primetio parce okruglog fibera sa zadnje strane, koji struze na zadnju deklu. to je kocnica koja zaustavlja alnaser od daljih nezeljenih obrtaja, ako si menjao cetkice mozda si lose podesio kocnicu pa alnaser nastavlja sa radom inertno dok se sam od sebe ne zaustavi

                              Comment

                              • zoranbg
                                CBC Senator XXL
                                • 23.03.2005
                                • 4098
                                • Rooster's Hill , Beog
                                • Grande Punto 1.2

                                #30
                                Re: Jako cudan problem sa krcanjem anlasera/zamajca, nemam ideju

                                1.da trebalo bi da se vrati u pocetni polozaj uz pomotj opruge koja ga vratja,a i ako se nevrati "pomotjitje" mu zamajac kada se upali motor da mu da "spin" dodatni da se vrati nazad. ali KONKRETAN odgovor na tvoje pitanje je : DA , TREBA DA SE VRATI SAM NAZAD.
                                2.Iz mog skorashnjeg iskustva mogu da ti kazhem da se bendix netje vratiti nazad (ostatje uzubljen na zamajac) sve dok mu dolazi struja sa kontakt brave koja ga tera na anlasovanje.chak i ako je automobil upalio i radi.
                                ili da pojasnim : zaverlagash,upalish auto..ako i dalje drzhish kljuch u polozhaju verlganje.. bendix tje ostati uzubljen na zamajac i chutje se kako krchi..i zuji kao usisivach ( jer je brzina motora kada se pokrene to jest.zamajca prevelika za predvidjenu brzinu anlasera) i ako ga ostavish tako neko vreme uzupchenog dok motor radi ..izgoretje anlaser..dali rotor ili stator ili oboje nemam pojma.da li bi pri vetjim obrtajima zamajca izbacio "nasilno" bendix i ako ti pokushavash da verglash ..neznam.
                                Jel su postojali sluchajevi tokom siromashni 90'ih godina proshloga veka ..kada su ljudi "vozili" automobile do prve pumpe na anlaser ,verglaju.. i kad je ravno ubace u drugu-tretju i voze se do pumpe.. par 100 metara ili kilometar ..neznam sad.

                                Moj sluchaj je bio da upalim auto normalno i auto radui na leru , a chujem ispod haube zvuk kao usisivach..i onda sam skapirao da mi je anlaser nastavio da radi.
                                elektrichar mi je ugradio neki "startni rele" to jest namestio mi je da kad dam kontakt..neide struja sa brave..nego da ta struja samo okine rele,a rele da uzme pobudu sa drugog mesta.."blizheg" akumulatoru..jer onda je struja jacha.
                                sa jachom strujom..bendix tje biti "chvrshtje uzubljen" i anlaser tje brzhe da vrti ..... sve to za neki % ..ali nekad je i toliko presudno.
                                da li ste proveravali ..koliko je jaka struja kad ga postavish na motor ... mozhda vam je masa ( - ) slab. mozda negde probija pa odvlachi struju.

                                vidim da ste svashta probali ,i da je taj ipak majstor.. ali taj anlaser mora da namesti neki autoelektrichar u SPREZI sa automobilom.. dzaba shto si ga probao kod njih 3 ..skinut sa kola.
                                mora sve zajedno na jednom mestu. i auto , i instalacija, i anlaser.
                                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                                Comment

                                Working...
                                X