Zamena diskova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ivvan
    Moderator
    • 29.09.2004
    • 1574
    • Nis
    • SAAB 9000

    Zamena diskova

    OK znači ništa bez čekića :lol: :lol:
    Samo da nađem vreme i udri
    Pozdrav
    Turbos make torque,and torque makes fun
  • BOOST
    Founder - Admin od Začetka
    • 29.09.2004
    • 8726
    • Gislaved//Sweden
    • SAAB 9000 AERO R; SA

    #2
    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
    move your mind

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Re: Zamena diskova

      Originally posted by Ivvan
      Da počnem auto je Suzuki swift 1.0 i posle nešto manje od 160 hiljada km
      došlo vreme da se menjaju diskovi Primećena je nejadnaka istrošenost pločica (kad su menjani korpa i lamela) , razlog je bio klip klješta koji se zaglavio na desnom točku. To je sređeno i primetio sam da je i disk neravnomerno istrošen i da je odradio svoje
      Da skratim priču kupio sam diskove(ventilirajući) i pločice (inače ima tri tipa po katalodu za isto godište auta) cena nešto manja od 100 evra I sad samo čekam neki lep kišan dan da majstor siđe sa krova u garažu( a i ja sa njim) i da to montiramo
      Znam da pre montiranja diskove treba odmastiti (imam čak i sprej za to iz A) ima li još nešto na šta treba obratiti posebnu pažnju

      Pozdrav
      Odmascivanje diskova?!? Ovo prvi put cujem. O cemu se radi. Posto cu i ja uskoro mozda menjati diskove!
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Uzmi alkohol, ne sa secerom znaci industrijski, i pucvalu i odmasti ih od konzervirajuceg sredstva protiv rdjanja
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Goran
          Moderator
          • 06.10.2004
          • 535
          • Vrbas

          #5
          Diskovi se namazu nekom vrstom masti za konzerviranje cisto da ne bi rdjali dok ne stignu do automobila. Tu mast je pozeljno skinuti pre eksploatacije. POZDRAV!!!
          Originally posted by Dora
          Banovao me Goran
          Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Srdjane, Goran ti je lepo objasnio na pravom Vrbaskom zasto ja sam nekad znao ali eto zaboravlja se :lol:
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • maki
              CBC Senator XXL
              • 03.10.2004
              • 878
              • Budva, CG

              #7
              Najlakse je da ih potopis malo u benzin,obrises i gotovo.
              HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                Ukoliko su samoventilirajuci, nebi se slozio sa idejom. Otvaras mogucnost stvaranja korozije na supljinama diskova namenjenim za cirkulaciju vazduha, dakle termicka izmena bude puno losija vrlo brzo, te je samim tim disk osudjen na propast kao krivljenje itd...

                Sorry
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #9
                  Na to nisam mislio,greska
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Nemas problemas Zato i jesmo ovde da diskutujemo i delimo iskustva medjusobno
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    • maki
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 878
                      • Budva, CG

                      #11
                      Mada da bi se disk iskrivio treba se dosta pomuciti
                      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Hehe.. jesi li siguran
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • maki
                          CBC Senator XXL
                          • 03.10.2004
                          • 878
                          • Budva, CG

                          #13
                          Ako se radi samo o pregrijavanju onda se treba pomuciti,posto cesto idem na cetinje (iz budve),tako da ima jedna dionica 15-ak km gdje je sve nizbrdo u povratku,tu zagrijem kocnice da mi na ulazu u grad obavezno pocnu da otkazuju,a na parkingu diskovi sijaju ko sijalice jedno 5 minuta, pa mi se nisu nikad iskrivili,ali prije mjesec dana sam naletio na rupu sa oko 140 km/h i kako nisam pusto kocnicu na vrijeme iskrivio sam i disk a felna mi je pukla,diskovi nisu samoventilirajuci,mada nije bas neka drasticna razlika izmedju njih i obicnih,ja sam mislio da se oni dosta brze hlade od obicnih
                          HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                          Comment

                          • BOOST
                            Founder - Admin od Začetka
                            • 29.09.2004
                            • 8726
                            • Gislaved//Sweden
                            • SAAB 9000 AERO R; SA

                            #14
                            OK.. znas gde je i kad problem: Kad zakocis sa 280Km/h na dole do nekih 130-140 pa posle 1 minut opet, sa 2000KG tezine .. tada zbog NAGLOG dizanja temperature stradaju diskovi. Ili pucaju ili se krive

                            Znam, kolekcija svega od Guttman do Brembo je odavno istestirana kao nezadovoljavajuca.

                            Ovo pisem ne da bi rekao kako brzo znam da vozim, jer moze brze nego da sam uspeo da dobijem jako dobro iskustvo o problematici sa kocionim sistemom. Zato sam uzeo stvari u svoje ruke, da bi se resio toplote.
                            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                            move your mind

                            Comment

                            • maki
                              CBC Senator XXL
                              • 03.10.2004
                              • 878
                              • Budva, CG

                              #15
                              Za te brzine idu ovi diskovi

                              i padobran , jeste da na slici izgledaju mali ali na njih moze samo 17"+,a sa kojim motorom ti mislis da zaletis 2000 kg na 280 km/h, u praksi
                              HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                              Comment

                              Working...
                              X