Re: DSG menjac
Ti poznajes coveka, znas ko mu placa racune, ne razumem, kakav je to komentar?
Koji TV imas kuci, da li je crno-beli "EI Nis", i ako nije zasto nije, kad se oni manje kvare i jeftiniji su za popravku nego novi LCD ili kakva plazma? Takvih argumenata ima koliko hoces, i svi do jednog su pogresni. Po tome bismo svi trebali da kupimo po G2 dizela i taljigamo se jos 20+ godina ne dajuci nista na popravku jer se taj auto i ne kvari, a ako i crkne popravi se u prvoj trafici. I o cemu onda pricamo, cemu inovacije, napredak u autoindustriji?
Krece se od pogresne pretpostavke da su DSG kvarljivi menjaci, sto naprosto nije tacno - Youtube klipova sa problemima na menjacu i fabrickih opoziva, iskustava sa problemima drugih ljudi po Googlu - toga je uvek bilo sa svim mogucim tipovima menjaca. Uradi jedan SEARCH za AUTOMATIC TRANSMISSION PROBLEM ili nesto slicno, pa vidi sta kazu rezultati pretrage. DSG jeste konstrukciono komplikovaniji nego obican manuelni menjac i jeste podlozniji kvarovima (podlozniji, znaci veci je potencijal da se pokvari, nije isto kao "kvarljiv"), ali je pozitivna kvalitativna promena u odnosu na ostale tipove menjaca ogromna. Najverovatnije ga necete voziti 300-400.000km bez ijednog kvara i problema uz maltene nikakvo odrzavanje, ali ga sigurno necete popravljati svako malo zato sto je iz bilo kog razloga problematican.
DSG je konstrukciono odlican menjac i iako u servisnoj mrezi jednog Audija ima slucajeva i prijava kvarova, i to dosta (sto je i normalno u odnosu na broj prodatih automobila), u Srbiji konkretno ne postoji nijedan slucaj prijavljen u zvanicnoj mrezi koji se odnosi na tezak kvar menjaca iz cista mira - svi do jednog su havarijski kvarovi izazvani ili greskom korisnika (koji misle da se preporuke o nacinu odrzavanja ne odnose na njih).
Ti poznajes coveka, znas ko mu placa racune, ne razumem, kakav je to komentar?
Koji TV imas kuci, da li je crno-beli "EI Nis", i ako nije zasto nije, kad se oni manje kvare i jeftiniji su za popravku nego novi LCD ili kakva plazma? Takvih argumenata ima koliko hoces, i svi do jednog su pogresni. Po tome bismo svi trebali da kupimo po G2 dizela i taljigamo se jos 20+ godina ne dajuci nista na popravku jer se taj auto i ne kvari, a ako i crkne popravi se u prvoj trafici. I o cemu onda pricamo, cemu inovacije, napredak u autoindustriji?
Krece se od pogresne pretpostavke da su DSG kvarljivi menjaci, sto naprosto nije tacno - Youtube klipova sa problemima na menjacu i fabrickih opoziva, iskustava sa problemima drugih ljudi po Googlu - toga je uvek bilo sa svim mogucim tipovima menjaca. Uradi jedan SEARCH za AUTOMATIC TRANSMISSION PROBLEM ili nesto slicno, pa vidi sta kazu rezultati pretrage. DSG jeste konstrukciono komplikovaniji nego obican manuelni menjac i jeste podlozniji kvarovima (podlozniji, znaci veci je potencijal da se pokvari, nije isto kao "kvarljiv"), ali je pozitivna kvalitativna promena u odnosu na ostale tipove menjaca ogromna. Najverovatnije ga necete voziti 300-400.000km bez ijednog kvara i problema uz maltene nikakvo odrzavanje, ali ga sigurno necete popravljati svako malo zato sto je iz bilo kog razloga problematican.
DSG je konstrukciono odlican menjac i iako u servisnoj mrezi jednog Audija ima slucajeva i prijava kvarova, i to dosta (sto je i normalno u odnosu na broj prodatih automobila), u Srbiji konkretno ne postoji nijedan slucaj prijavljen u zvanicnoj mrezi koji se odnosi na tezak kvar menjaca iz cista mira - svi do jednog su havarijski kvarovi izazvani ili greskom korisnika (koji misle da se preporuke o nacinu odrzavanja ne odnose na njih).
Comment