Samoventilirajuci diskovi na Yuga???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dejan
    CBC Početnik
    • 13.01.2005
    • 5

    #46
    Nije mi jasno kako 60%,od cega?
    Ako motor ima snagu od 100ks na tocku X 1.20(20% gubitka kosi zubi)=120ks na zamajcu

    a tvoj primer 100ks X ???(ravni zubi)=???? na zamajcu

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #47
      Nije mi jasno kako 60%,od cega?
      60% od 20%, dakle gubici se smanjuju na 8% umesto 20%. ili jednostavnije za 12% imas vise prenetog obrtnog momenta pri istom rezimu rada.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #48
        Upravo tako, dobro tumacenje od bricka, sile koje deluju axijalno stoje za vise od 50% gubitka
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • *Egon*
          CBC Senator XXL
          • 31.12.2004
          • 1232
          • Beograd, Dorcol, N 44

          #49
          Originally posted by dee
          Poenta je da vi nemate pojma sta je 120 konja u 1300 kubika.Da li znate koliko imaju konja motori u hobiju sa 1600 kubika.120 konja je masta i fantazija. Svi koji se frljate sa konjima koje izmerio nekiod svojih motora na motornoj kocnici?Uradite to i neprijatnocete se iznenaditi kako ce vam se konji istopiti.
          Pa ako te interesuje mogu da ti posaljem dujagram sa Dynojet motorne kocnice za Superficu 1600 i jedan BMW 320 sa motorom 1600 oba automobila ucestvovala prosle godine u Sampionatu SiCG u klasi Hobby (1600 ccm).
          I jedan i drugi auto imaju po 240 KS, a kubikaza im je 1600 ccm.
          Garaza
          1996 SAAB 900 NG Cabrio

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #50
            Eh.. kako nam je lepo kad se "frljamo" ciframa koje se "tope"

            I ja volim heat , ali prvenstveno kao problem za resavanje
            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • sira
              CBC Senator XXL
              • 03.12.2004
              • 322
              • Split

              #51
              Niko nije spomenuo čeljusti i diskove s una turba?!?!
              to je najidealnije rješenje
              http://forums.cjb.net/alfa75.html

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #52
                Originally posted by M-power
                Sta mu je ono "total red"l
                Ratio between crankshaft and drive shaft. ( Transmission ratio multiplied by final-drive ratio )

                Tako stoji u instrukcionoj knjigi od Rototest mashinerije
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment


                • #53
                  Ja pricam o konjazi u Yugu, a ne u alfi, golfu ili nekom drugom autu.Konjaze koje imaju hibridi su oko 80 konja.Hobi nema preko 120 konja u afektu. O tome ja pricam.

                  Comment

                  • tenzo RS
                    CBC Senator XXL
                    • 01.11.2004
                    • 309
                    • Krusevac
                    • Saab 9-3 TiD

                    #54
                    ...sto se tice hibrida tu si negde ali sto se tice hobija... ...sve zavisi koliko ulozis i koliko se potrudis...bosanski hibrid (kao nas hobby samo 1100ccm) ima 120 KS...zivan radio za Soljica...a ti sad dodaj pola litra pa izracunaj....
                    8 i 300...u firungu !!!

                    trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #55
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • tenzo RS
                        CBC Senator XXL
                        • 01.11.2004
                        • 309
                        • Krusevac
                        • Saab 9-3 TiD

                        #56
                        Originally posted by BOOST
                        ... ...pa dobro sad...nije dozvoljena turbina...
                        8 i 300...u firungu !!!

                        trazis kvalitetan turbo servis za remont turbine?

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #57
                          Pa ja sam poslao radostan smajlis, nije smeh u pitanju
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • *Egon*
                            CBC Senator XXL
                            • 31.12.2004
                            • 1232
                            • Beograd, Dorcol, N 44

                            #58
                            Originally posted by dee
                            Ja pricam o konjazi u Yugu, a ne u alfi, golfu ili nekom drugom autu.Konjaze koje imaju hibridi su oko 80 konja.Hobi nema preko 120 konja u afektu. O tome ja pricam.
                            Pa u Superfici se nalazi fiatov motor, znaci to isto mozes da stavis i u yuga.
                            Za yuga ne postoji motor od 1600, nego moras da uzmes od fiata.
                            Garaza
                            1996 SAAB 900 NG Cabrio

                            Comment

                            • Uros Piperski
                              CBC Senator XXL
                              • 31.01.2005
                              • 2978
                              • Beograd

                              #59
                              Originally posted by BOOST
                              Uz izvesne izmene na suspenziji zadnjeg trapa je moguce dobiti celu osovinu da se prilikom zatezajuce sile kocenja nazad, podize, dakle da se auto spusta na dole. To je jedino pravilo resenje kad je u pitanju nabadanje napred uz pomoc jakih kocionih sistema. Dakle tada zadnji trap hoce da se izdigne ali ima fini za spustanje
                              Kako, kako???

                              Boost, sta bi sa tim liquid cooled kocnicama?

                              Sto se tice kocnica za juga, ako ces da zadrziz 13" tocak, onda moras da ides na Uno Turbo kocnica. One su isto 240mm ali ventilirajuce. To je maksimum za 13" tockove.
                              Sto se tice vecih diskova, na raspolaganju su ti razni fiati. Svasta se ugradjuje ali nisam uspeo da uocim pravilo tako da moras da probas. Gledaj da razmak izmedju rupa na nosacu klesta bude isti tako da mozes da zasrafis na kola, a ako disk udara u nosac klesta ubaci spejser ispod diska ili ispod nosaca klesta (mada mi se ovo drugo ne svidja).
                              Ako od Ritma TC odgovaraju onda ok, ali retki su sada. 105 jos i nekako, ali 125 ili 130...


                              RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                              Comment

                              • mire
                                CBC Veteran
                                • 15.12.2004
                                • 127
                                • Beograd

                                #60
                                koje dobre plocice za kocenje da stavim na yuga?

                                imam floridine diskove

                                ferodo premier, formula?

                                gradska voznja, 100 konja yugic
                                Mail in function again

                                Comment

                                Working...
                                X