Neravnomerno kočenje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dejanku
    CBC Početnik
    • 17.10.2010
    • 3
    • Beograd

    Neravnomerno kočenje

    Molim da mi neko da svoje mišljenje ili savet . Imam Pežo 106 i uvek prilikom kočenja prednji točkovi počnu da koče ravnomerno , i kako povećavam silu kočenja prednji levi točak počinje da koči ranije - i kada zakočim do blokiranja uvek prednji levi točak zakoči - blokira ranije u odnosu na desni . Napominjem da su mi klizači čeljuste uredu i da oni neblokiraju kao ni kočioni cilinder načeljustima . Kupio sam i zadnji desni kočioni cilinder nov i ništa se nije promenilo . Pežo u zadnim kočionim cilindrima ima u sebi korektor kočenja ( umesto petog cilindra ) . Kod pežoa creva na glavnom kočionom cilindru su vezana u nakrsno . Prvi par creva ( prema hladnjaku ) je vezan predni levi točak i zadnji desni , a par creva do prema karoseriji vezano je prednji desni i zadnji levi . Svi kočioni cilindri mi dobro rade neblokiraju , menjao sam i fleksibilna creva i nikakvih promena uvek isto . U početku krene ravnomerno kočenje i kako povećavam silu nastaje razlika pri naglom kočenju malo mi vulče auto u levo . Kada zakočim do blokeranja blokiraju svi točkoi . Molim nekoga ko je imao slično iskustvo ili zna u čemu je problem da mi odgovori
  • TECA
    CBC Senator XXL
    • 14.10.2007
    • 2355
    • Oz

    #2
    Re: Neravnomerno kočenje

    Moras ici na tehnicki pregled i postaviti rezultate i prednjih i zadnjih kocnica.Bez toga ,samo mozemo da nagadjamo.Recimo da ti je problem u zadnjim kocnicama...

    Comment

    • shone190
      CBC Senator XXL
      • 10.12.2004
      • 1877
      • Beograd
      • Dodge Charger 8.1l

      #3
      Re: Neravnomerno kočenje

      Meni je bio slican problem na Kadett-u i tek kada sam ispustio vazduh redosledom iz fabrickog uputstva, sve je doslo na svoje i na tehnickom je sve bilo kako treba. Ko ti je ispustao vazduh iz kocnica i kojim redosledom?

      Comment

      • Dejanku
        CBC Početnik
        • 17.10.2010
        • 3
        • Beograd

        #4
        Re: Neravnomerno kočenje

        Originally posted by shone190
        Meni je bio slican problem na Kadett-u i tek kada sam ispustio vazduh redosledom iz fabrickog uputstva, sve je doslo na svoje i na tehnickom je sve bilo kako treba. Ko ti je ispustao vazduh iz kocnica i kojim redosledom?

        Zdravo šone hvala ti na odgovoru . Moram ti reći da prvi put čujem da je bitan redosled ispuštanja vazduha iz sistema .
        Ja sam ispuštao u krug od prdnjeg levog točka pa rednji desni i tako u krug . Inače kod pežoa na glavnom kočionom cilindru creva su vezana u
        unakrsno . Prednji par crecva ( do hladnjaka ) vezana su prednji levi točak i zadnji desni i
        drugi par creva do kabine je prenji desni i zadnji levi . Molio bi te da mi to objasnoš kada budeš imo vremena ,
        unapred ti se zahvaljujem . Pozdrav Dejan .

        Comment

        • Stratos
          CBC Senator XXL
          • 10.09.2008
          • 2594
          • Novi Sad

          #5
          Re: Neravnomerno kočenje

          Creva na prednjim kočionim cilindrima su uredu? Da se slučajno ne naduvava to crevo na točku koji kasni?

          Comment

          • shone190
            CBC Senator XXL
            • 10.12.2004
            • 1877
            • Beograd
            • Dodge Charger 8.1l

            #6
            Re: Neravnomerno kočenje

            Redosled je itekako bitan, primera radi kod tri automobila koja imam redosled ispustanja vazduha je na sva tri razlicit, a u pitanju su Pontiac Firebird, Opel Kadett GSI 2.0 16V bez ABS-a i isti takav samo sa ABS-om. U principu ne mogu ti pomoci osim time sto cu ti preporuciti da nadjes "manual" za tvoj auto i vidis kojim redosledom da ispustis vazduh jer je veoma moguce da je do toga problem.

            Comment

            • kapitalac
              CBC Veteran
              • 06.08.2010
              • 107
              • Banjaluka

              #7
              Re: Neravnomerno kočenje

              Ja bi probao još jednu stvar. Zamjeni diskove na prednjim točkovima. Mislim da im zamjeniš mjesta pa onda probaj. Ako sada bude drugi točak blokirao rješio si problem, a usput pogledaj da li ravnomjerno troši disk pločice ili ti puno više troši jednu unutrašnju.
              I dragsteri koriste alkohol

              Comment

              • ibarac
                CBC Početnik
                • 17.10.2010
                • 3
                • Čačak

                #8
                Re: Neravnomerno kočenje

                Imam isti problem kao @Dejanku na reno cliu ali baš isto s tim što sam sve promenio (klešta,pločice diskove,glavni kocioni paknove cilindre ama baš sve i opet isto)jedino ostaje taj fazon sa ispuštanjem vazduha

                Baš me interesuje koje je rešenje

                Comment

                • ibarac
                  CBC Početnik
                  • 17.10.2010
                  • 3
                  • Čačak

                  #9
                  Re: Neravnomerno kočenje

                  Ja sam sve rešio zamenom VAKUUMA SERVA. Navodno on dobro ne odrađuje posao a pošto je levi točak najbliži kočionom cilindru on uvek prvi hvata i ima jaču silu kočenja.

                  I pao mi je kamen sa srca jer više nisam znao šta da radim kad je sve novo.

                  pozdrav

                  Comment

                  Working...
                  X