Molim da mi neko da svoje mišljenje ili savet . Imam Pežo 106 i uvek prilikom kočenja prednji točkovi počnu da koče ravnomerno , i kako povećavam silu kočenja prednji levi točak počinje da koči ranije - i kada zakočim do blokiranja uvek prednji levi točak zakoči - blokira ranije u odnosu na desni . Napominjem da su mi klizači čeljuste uredu i da oni neblokiraju kao ni kočioni cilinder načeljustima . Kupio sam i zadnji desni kočioni cilinder nov i ništa se nije promenilo . Pežo u zadnim kočionim cilindrima ima u sebi korektor kočenja ( umesto petog cilindra ) . Kod pežoa creva na glavnom kočionom cilindru su vezana u nakrsno . Prvi par creva ( prema hladnjaku ) je vezan predni levi točak i zadnji desni , a par creva do prema karoseriji vezano je prednji desni i zadnji levi . Svi kočioni cilindri mi dobro rade neblokiraju , menjao sam i fleksibilna creva i nikakvih promena uvek isto . U početku krene ravnomerno kočenje i kako povećavam silu nastaje razlika pri naglom kočenju malo mi vulče auto u levo . Kada zakočim do blokeranja blokiraju svi točkoi . Molim nekoga ko je imao slično iskustvo ili zna u čemu je problem da mi odgovori
Neravnomerno kočenje
Collapse
X
-
Re: Neravnomerno kočenje
Meni je bio slican problem na Kadett-u i tek kada sam ispustio vazduh redosledom iz fabrickog uputstva, sve je doslo na svoje i na tehnickom je sve bilo kako treba. Ko ti je ispustao vazduh iz kocnica i kojim redosledom?
Comment
-
-
Re: Neravnomerno kočenje
Originally posted by shone190Meni je bio slican problem na Kadett-u i tek kada sam ispustio vazduh redosledom iz fabrickog uputstva, sve je doslo na svoje i na tehnickom je sve bilo kako treba. Ko ti je ispustao vazduh iz kocnica i kojim redosledom?
Zdravo šone hvala ti na odgovoru . Moram ti reći da prvi put čujem da je bitan redosled ispuštanja vazduha iz sistema .
Ja sam ispuštao u krug od prdnjeg levog točka pa rednji desni i tako u krug . Inače kod pežoa na glavnom kočionom cilindru creva su vezana u
unakrsno . Prednji par crecva ( do hladnjaka ) vezana su prednji levi točak i zadnji desni i
drugi par creva do kabine je prenji desni i zadnji levi . Molio bi te da mi to objasnoš kada budeš imo vremena ,
unapred ti se zahvaljujem . Pozdrav Dejan .
Comment
-
-
Re: Neravnomerno kočenje
Redosled je itekako bitan, primera radi kod tri automobila koja imam redosled ispustanja vazduha je na sva tri razlicit, a u pitanju su Pontiac Firebird, Opel Kadett GSI 2.0 16V bez ABS-a i isti takav samo sa ABS-om. U principu ne mogu ti pomoci osim time sto cu ti preporuciti da nadjes "manual" za tvoj auto i vidis kojim redosledom da ispustis vazduh jer je veoma moguce da je do toga problem.
Comment
-
-
Re: Neravnomerno kočenje
Ja bi probao još jednu stvar. Zamjeni diskove na prednjim točkovima. Mislim da im zamjeniš mjesta pa onda probaj. Ako sada bude drugi točak blokirao rješio si problem, a usput pogledaj da li ravnomjerno troši disk pločice ili ti puno više troši jednu unutrašnju.I dragsteri koriste alkohol
Comment
-
-
Re: Neravnomerno kočenje
Imam isti problem kao @Dejanku na reno cliu ali baš isto s tim što sam sve promenio (klešta,pločice diskove,glavni kocioni paknove cilindre ama baš sve i opet isto)jedino ostaje taj fazon sa ispuštanjem vazduha
Baš me interesuje koje je rešenje
Comment
-
-
Re: Neravnomerno kočenje
Ja sam sve rešio zamenom VAKUUMA SERVA. Navodno on dobro ne odrađuje posao a pošto je levi točak najbliži kočionom cilindru on uvek prvi hvata i ima jaču silu kočenja.
I pao mi je kamen sa srca jer više nisam znao šta da radim kad je sve novo.
pozdrav
Comment
-
Comment