btw kadett 1.5td je placen 90te 32000dm a XM iste godine 72000dm tako da te price ne stoje
pricas o ceni auta ili o ceni drzavnih taksi.
te 90 godine carina i porez su bili oko 140% na taj XM a na Kadet zbog manjeg motora "samo" 85%.
na zapadu, sigurno nije kadet placen 32.000 dem, toliko nije kostao ni Audi 100 u najbogatijem paketu serijske opreme. pouzdana informacija.
sveukupno od tadasnjeg golfa koji se mogao naci za najmanje 16 000dm pre rata uz rizik da ga uopste ne dobijes a inace je bio oko 20000dm i tretiran ko domaci proizvod bez igde icega od opreme motor i 4 tocka do sadasnjeg modela koji je nacickan svim i svacim i izgleda ko svemir u odnosu na tadasnji model.
najskuplji Golf je nemacki model kostao oko 24.000 dem, GTI Rally sa kompresorom ili GTD turbo dizel u GT opremi.
oprema jeste danas serijski bitno bogatija, ali skoro nista novo nije ugradjeno sto nije postojalo u luksuznijim autima te recimo 90te.
jedino sto mi pada na pamet kao nesto inovirano je ESP, parking senzor, senozr za kisu, za farove, ksenonska svetla i slicno.
sve ostalo od opreme koja se danas ugradjuje je i tada ugradjivano a opet su auti bitno manje kostali, bilo u DEM bilo u Euro obracunato.
danas iole luksuzniji auto kosta maltene koliko i prosecna evropska kuca, odnos koji nije ranije bio poznat tako izrazen, barem ne ovde u Evropi.
shodno tome sve vezano za aute je skuplje nego ikada, pa i auto gume apsolutno posmatrano.
relativno posmatrano , Tigar spada u nizu cenovnu kategoriju a po dobijenim perfomansama u srednju evropsku klasu.
relativno opet, povoljan odnos ulozeno-dobijeno.
Comment