Stavio sam novu korpu,lamelu i druk lager ali mi se cini kao da i dalje lamela proklizava,neki"strucnjaci"su mi rekli da treba nekih 400 500 km da nalegne,jel to tacno ili da idem da majstoru
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Kako ti se "čini" da proklizava, ili proklizava ili ne, pojasni malo.
Kao sto rece brick nema tu ništa da se slegne, treba da potpisuje ko blesav.
Koji je auto u pitanju, možda ti je sajla kvacila rascvetana pa ne odradjuje kako treba, ali to bi onaj koji je namestao već morao da vidi.
Ma OK je sad,valjda,samo mi se menjac ponasa malo cudno....Nece u prvu ako idem brze od 10km/h i malo zapinje iz prve u drugu ,isto je bilo i pre zamene kvacila(ja mislio zbog toga), mozda je sinhron ili viljuska menjaca btw auto je bravo 1.6 16v 98
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Nece u prvu ako idem brze od 10km/h i malo zapinje iz prve u drugu
rece Fiat, mislim da je to standardna konstrukciona greska na svim Fiatima. jos direktnije vidljivija na Jugu, koji ima isti menjac prakticno.
koliko znam nema leka, pomirenje sa tim sitnim problemom (kvarom) i navika da se salta uz medjugas pri upotrebi prve i druge brzine.
negde sam skoro procitao da je Fiat razvio novi tip konstrukcije menjaca koji otklanja te ranije poznate greske, cini mi se vec od novog Punta 3 krece u serijsju upotrebu na svim Fiatima koji dolaze kao novi modeli.
ne pratim intezivno, ovo sam u prolazu pokupio negde, mozda sam i pogresno pokupio
Ma OK je sad,valjda,samo mi se menjac ponasa malo cudno....Nece u prvu ako idem brze od 10km/h i malo zapinje iz prve u drugu ,isto je bilo i pre zamene kvacila(ja mislio zbog toga), mozda je sinhron ili viljuska menjaca btw auto je bravo 1.6 16v 98
To da neće iz u prvu kad se krećeš...to je za Yuga apsolutno normalno (moraš maltene da staneš da bi ubacio u prvu),a slično se ponašao i na fiatu 131s mada malo manje izraženo.
ali što se tiče ubacivanja iz 1 u 2 NISAM imao problema,ni sa Yugom ni sa Fiatom.
Ako je menjač iste konstrukcije kao Yugov ( ili slične) ,proveri za početak plastični hebl ( jabučica ) menjača....nalazi se okolo jabučice ručice menjača i daje joj odredjenu " preciznost " , po potrebi zameni i podmaži mašću , .
zatim proveri koliko je " krut " , odnosno čvrst spoj poluge ručice menjača i poluge koja poteže viljušku menjača....
ako je spoj labav ...podbaci još neku podlošku i proveri osigurač ( žicu ) koja sve to drži da nije labava.
proveri da ti je sajla kvačila dobro naštelovana i da dovoljno odvaja lamelu prilikom šaltanja.
Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.
E da problem postaje sve manji kako se auto zagreva, a i menjac lakse upada ako se odsecno saltuje uz same ivice upadanja u brzine
Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
- Kako to misliš, kočim?
Comment