Naleganje kvacila????????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • civi
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1492
    • Pozarevac

    Naleganje kvacila????????

    Stavio sam novu korpu,lamelu i druk lager ali mi se cini kao da i dalje lamela proklizava,neki"strucnjaci"su mi rekli da treba nekih 400 500 km da nalegne,jel to tacno ili da idem da majstoru
    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
    - Kako to misliš, kočim?
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    idi majstoru, lamela i korpa "legnu" posle 10 metara voznje, ili ne legnu kada je nesto lose uradjeno.

    zamisli da kupis ganc novi auto iz salona koji je dovezen na sleperu iz fabrike, i nema tih 500km- da li na njemu radi kvacilo kako treba

    majstora za usi, neka ugradi ispravno, ili neka vrati pare ako nema znanja...
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • dfast
      CBC Senator XXL
      • 26.05.2005
      • 1302
      • Hoofddorp NL /Bgd

      #3
      Kako ti se "čini" da proklizava, ili proklizava ili ne, pojasni malo.
      Kao sto rece brick nema tu ništa da se slegne, treba da potpisuje ko blesav.
      Koji je auto u pitanju, možda ti je sajla kvacila rascvetana pa ne odradjuje kako treba, ali to bi onaj koji je namestao već morao da vidi.

      Comment

      • Wartburg
        CBC Senator XXL
        • 01.02.2005
        • 663

        #4
        Treba da nalegne odma, ali isto tako treba i vremena da se razradi.

        Comment

        • BOOST
          Founder - Admin od Začetka
          • 29.09.2004
          • 8726
          • Gislaved//Sweden
          • SAAB 9000 AERO R; SA

          #5
          Ubaci u najvisochiji stepen prenosa i stisni kochnicu a pusti kvachilo (dakle nediraj kvachilo) i probaj da upalish motor

          Ukoliko nemoze da okrene motor ni milimetra, znachi da neproklizava i nece
          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
          move your mind

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            #6
            Ma OK je sad,valjda,samo mi se menjac ponasa malo cudno....Nece u prvu ako idem brze od 10km/h i malo zapinje iz prve u drugu ,isto je bilo i pre zamene kvacila(ja mislio zbog toga), mozda je sinhron ili viljuska menjaca btw auto je bravo 1.6 16v 98
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            • BOOST
              Founder - Admin od Začetka
              • 29.09.2004
              • 8726
              • Gislaved//Sweden
              • SAAB 9000 AERO R; SA

              #7
              Sajla ili hidraulika?
              Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
              move your mind

              Comment

              • civi
                CBC Senator XXL
                • 26.07.2005
                • 1492
                • Pozarevac

                #8
                Mislim da je sajla
                Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                - Kako to misliš, kočim?

                Comment

                • BOOST
                  Founder - Admin od Začetka
                  • 29.09.2004
                  • 8726
                  • Gislaved//Sweden
                  • SAAB 9000 AERO R; SA

                  #9
                  Nema mislim, znam, chekam dalje
                  Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                  move your mind

                  Comment

                  • civi
                    CBC Senator XXL
                    • 26.07.2005
                    • 1492
                    • Pozarevac

                    #10
                    SAJLA
                    Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                    - Kako to misliš, kočim?

                    Comment

                    • BOOST
                      Founder - Admin od Začetka
                      • 29.09.2004
                      • 8726
                      • Gislaved//Sweden
                      • SAAB 9000 AERO R; SA

                      #11
                      Koliki je prazan hod pedale?
                      Istegnuta sajla?
                      Osteceni plasticni delovi na krajevima buzira?


                      Samo neke teorije...
                      Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                      move your mind

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        Nece u prvu ako idem brze od 10km/h i malo zapinje iz prve u drugu
                        rece Fiat, mislim da je to standardna konstrukciona greska na svim Fiatima. jos direktnije vidljivija na Jugu, koji ima isti menjac prakticno.

                        koliko znam nema leka, pomirenje sa tim sitnim problemom (kvarom) i navika da se salta uz medjugas pri upotrebi prve i druge brzine.

                        negde sam skoro procitao da je Fiat razvio novi tip konstrukcije menjaca koji otklanja te ranije poznate greske, cini mi se vec od novog Punta 3 krece u serijsju upotrebu na svim Fiatima koji dolaze kao novi modeli.

                        ne pratim intezivno, ovo sam u prolazu pokupio negde, mozda sam i pogresno pokupio
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        • zoranbg
                          CBC Senator XXL
                          • 23.03.2005
                          • 4098
                          • Rooster's Hill , Beog
                          • Grande Punto 1.2

                          #13
                          Originally posted by civi
                          Ma OK je sad,valjda,samo mi se menjac ponasa malo cudno....Nece u prvu ako idem brze od 10km/h i malo zapinje iz prve u drugu ,isto je bilo i pre zamene kvacila(ja mislio zbog toga), mozda je sinhron ili viljuska menjaca btw auto je bravo 1.6 16v 98
                          To da neće iz u prvu kad se krećeš...to je za Yuga apsolutno normalno (moraš maltene da staneš da bi ubacio u prvu),a slično se ponašao i na fiatu 131s mada malo manje izraženo.
                          ali što se tiče ubacivanja iz 1 u 2 NISAM imao problema,ni sa Yugom ni sa Fiatom.
                          Ako je menjač iste konstrukcije kao Yugov ( ili slične) ,proveri za početak plastični hebl ( jabučica ) menjača....nalazi se okolo jabučice ručice menjača i daje joj odredjenu " preciznost " , po potrebi zameni i podmaži mašću , .
                          zatim proveri koliko je " krut " , odnosno čvrst spoj poluge ručice menjača i poluge koja poteže viljušku menjača....
                          ako je spoj labav ...podbaci još neku podlošku i proveri osigurač ( žicu ) koja sve to drži da nije labava.
                          proveri da ti je sajla kvačila dobro naštelovana i da dovoljno odvaja lamelu prilikom šaltanja.
                          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                          Comment

                          • civi
                            CBC Senator XXL
                            • 26.07.2005
                            • 1492
                            • Pozarevac

                            #14
                            E da problem postaje sve manji kako se auto zagreva, a i menjac lakse upada ako se odsecno saltuje uz same ivice upadanja u brzine
                            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                            - Kako to misliš, kočim?

                            Comment

                            • dfast
                              CBC Senator XXL
                              • 26.05.2005
                              • 1302
                              • Hoofddorp NL /Bgd

                              #15
                              Ja bih rekao da ti je samo kvacilo malo nize, sto znaci, podigni malo kvacilo da bolje razdvaja i ima da upada u brzine bez problema.

                              Comment

                              Working...
                              X