Naleganje kvacila????????

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Uros Piperski
    CBC Senator XXL
    • 31.01.2005
    • 2978
    • Beograd

    #16
    civi, normalno je to za Fiata. Kada se zagreje ulazi lakse zato sto se ulje malo zagreje.
    Ako bas hoces da ubacis u prvu dok se kreces uvezbaj da dajes medjugas. Ja to stalno koristim na Nivi i Dedri (obe imaju prakticno fiatov menjac). Vrlo brzo ces se navici i sada se vracanje u prvu ne oseti ni pri 30-40km/h.
    Inace, cuo sam da neko sredjuje Jugove menjace za trkace, i onda nema problema sa ubacivanjem u prvu. Nisam uspeo da saznam ko to radi i/ili sta radi na menjacu.


    RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

    Comment

    • mire
      CBC Veteran
      • 15.12.2004
      • 127
      • Beograd

      #17
      ja imam u yugu menjac od fiata ritma i nema problema sa ubacivanjem iz druge u prvu

      za razliku od onog yugovog menjaca koji sam imao ranije

      a neki ortaci mi pricaju da su dobili yuga koji nema taj problem...
      Mail in function again

      Comment

      • LuccaGabazzi
        CBC Senator
        • 16.09.2005
        • 294
        • pole position

        #18
        Edit 012: Ne citiraj post iznad.

        kako si spakovao taj menjach?? jel mora nesto da se budzi ili....?? ja imam slichan problem na jugu: idem npr 50km/h u trecoj i kad pritisnem gas jache pochinje da proklizava, a ceo set sam menjao pre hm.... 3000 km. nacuo sam negde da bi mozda korpa od floride bolje izdrzavala(??). da ne zaboravim, motor u jugu je 1.6 tipo. da li je motor suvise jak za taj menjach???........ nisam strucnjak pa reko da se prikljuchim problemu.
        Billionaire Boys Club

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #19
          Sto se tice klizanja, vrlo je moguce da imas ulja na zamajcu zaostalog od montaze, ili semering malo curka pa pusta ulje na sklop.

          A to sa teskim upadanjem u brzinu, imas li ulja dovoljno?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • civi
            CBC Senator XXL
            • 26.07.2005
            • 1492
            • Pozarevac

            #20
            Ulje sa menjao,mobile full sinteticko 3 litra, a problem je postojao i pre zamene seta?? Sutr preksutra cu da podignem kvacilo ,posto jeste da hvata od patosa......
            Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
            - Kako to misliš, kočim?

            Comment

            • djukic
              CBC Senator XXL
              • 27.03.2005
              • 2526
              • Beograd

              #21
              Ja sam imao slican problem sa menjacem BX-a. Problem je bio upravo u ulju jer taj menjac nije trpeo sinteticko vec samo mineralno mislim SAE80 ili tako nekako. Cim sam vratio na fabricki propisano ulje problem je nestao
              https://t.me/pump_upp

              Comment

              • Delija
                CBC Senator XXL
                • 29.08.2005
                • 310
                • NS
                • plavi auto

                #22
                To sto pominjete kod juga i 1. brzine, zar nije fora kod juga da uopste nema sinhron na 1. brzini, kao ni na rikvercu?
                Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                Comment

                • Uros Piperski
                  CBC Senator XXL
                  • 31.01.2005
                  • 2978
                  • Beograd

                  #23
                  Ima, ali ne radi bas kako treba
                  KAda se kreces i pokusas da ubacis u rikverc cuces jedno KRRRRRRRR i vise nikada ti nece pasti na pamet da to uradis . A kada ubacis u prvu, samo malo teze ide, ali udje bez krcanja.


                  RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                  Comment

                  • Delija
                    CBC Senator XXL
                    • 29.08.2005
                    • 310
                    • NS
                    • plavi auto

                    #24
                    Meni malo krcne, osim ako ne idem 1m/s...
                    Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...

                    Comment

                    • civi
                      CBC Senator XXL
                      • 26.07.2005
                      • 1492
                      • Pozarevac

                      #25
                      Presao oko 500km i sad sve radi kako treba, mislim isto kao i sa proslim kvacilom kada je bilo ispravno,mozda je ipak trebalo da nalegne?
                      Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                      - Kako to misliš, kočim?

                      Comment

                      • Wartburg
                        CBC Senator XXL
                        • 01.02.2005
                        • 663

                        #26
                        Pa ja sam ti rekao da treba malko vremena da se razradi.
                        Samo ga u pocetku ne cimas, das mu vremena da se razradi, ko sto i gume odma ne cimas nego im das nekih 500km da se razgaze.

                        Comment

                        • BOOST
                          Founder - Admin od Začetka
                          • 29.09.2004
                          • 8726
                          • Gislaved//Sweden
                          • SAAB 9000 AERO R; SA

                          #27
                          Lamela i kvachilo uopste kojima treba vremena da nasednu ja nazivam :

                          Losim plagijatima i nista vishe
                          Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                          move your mind

                          Comment

                          • sw.brick
                            CBC Senator XXL
                            • 09.10.2004
                            • 8141
                            • Beograd, barajevo-zemun
                            • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                            #28
                            volvo
                            945 SE turbo lpg
                            344 GL lpg

                            Comment

                            • civi
                              CBC Senator XXL
                              • 26.07.2005
                              • 1492
                              • Pozarevac

                              #29
                              nemam pojma i meni je bilo cudno al ispade da je "majstor" u pravu , a da je plagijat verovatno jeste,neka italijanska mala privreda al posto je ceo set bio 70e,kolko para tolko i muzike,stavio bih ja nesto bolje al sam dobio otkaz pa moram da stekam svaku paru, mada ce na kraju da bude bolje da sam stavio neki renomirani set i da sam bio miran narednih 10 god,ovako mozda dve pa i ovo nanovo........
                              Jackie Stewart jednom je pitao Davida Purleya (legendarno hrabrog vozača koji je, smatra se, preživio najveću G-silu u povijesti čovječanstva) gdje točno koči prije određenog S zavoja. Purley ga je začuđeno pogledao:
                              - Kako to misliš, kočim?

                              Comment

                              Working...
                              X