Dobro si video u Autodati,ide 75w/90 polu-sint. 2l.
fiat tempra cudan problem
Collapse
X
-
Ne znam, zato sto samo kod Bobana (od ovih gde sam bio) imaju onako precizan tehnicki, imam i dijagrame itd, a na drugom tehnickom sam glatko prosao, ali ne znam za razliku kocenja, jer mi nista ne govore tamo.Jel` to kad kazes da "na drugim valjcima prolazi bez problema" znaci da je na drugim valjcima sila kocenja nazad jednaka?
Da, bas tako... Razlika medju silama se javlja samo kod nozne kocnice.Ako rucna radi odlicno i ravnomerno koce i jedan i drugi(sa rucnom)
Comment
-
-
Te dijagrame moraju svi da rade,po zakonu i oni ostaju kod njih u arhivi,dve god. valjda,ne secam se vise tacno.Tako da kod koga god radis tehnicki moras imati i dijagrame...
Ako je samo nozna problem,proveri put ulja do tog zad.desnog tocka i njegov cilindar.
Comment
-
-
Ajde po starom obicaju da ne otvaram novu temu.
Od kako sam kupio auto(skoro 2god)imam problam tresenja na vecoj brzini,nekad pocne na 120 nekad na 140 u zavisnosti koja je kombinacija guma.Menjao sam i gume i balasirao ne znam kolko puta,centrirao trap,ali isto.Svi se slazu da baca zbog zadnjih tockova.Na kraju kupim sva cetri tocka(alu felne) sa dedre na kojima su odlicne gume i naravno ponadam se da je mojim mukama kraj,ali....Tresenje se nastavilo,i danas po savetu majstora odem do centar bobana gde ustanovimo da nevalja zadnji levi amortizer dok su ostala 3 perfektna,takodje ima malo lufta u ramenima,a da stvar bude gora i zadnja leva guma se vidi kako je pojedena po spoljnom obodu a nakolima je tek 1500km
E sad sta meni nije jasno,koga god sam piato od majstora,a pitao sam makar 5-6 njih,svi su se slozili da uzrok tresenja NE MOGU biti amortizeri,cak i covek koji radi u CB je bio sumnjivac da amortizer moze da pravi takav problem.
Sad ja vas pitam da li mogu da se nadam da je kraj mojim mukama ako promenim zadnji amortizer i da li moram oba da menjam jel je desni odlican,a i znacilo bi mi ako neko ima slicno iskustvo.
p.s gume su 185/60/14 i narvno kola nikad nisu udarana
p.s 2. mozda sam malo udavio al mene ovo vise izlude
FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG
Comment
-
-
amortizer je upravo konstruisan i ima osnovnu svrhu da umiri kretanje tcoka, to tresenje izmedju ostaloga.E sad sta meni nije jasno,koga god sam piato od majstora,a pitao sam makar 5-6 njih,svi su se slozili da uzrok tresenja NE MOGU biti amortizeri,cak i covek koji radi u CB je bio sumnjivac da amortizer moze da pravi takav problem
da, prazan amortizer je obicno uzrok raznoraznim vibracijama (ako je sve drugo ispravno), notorno poznata stvar.
i obicno se menjaju u paru na istoj osovini posto je mala sansa da novi i stari imaju iste koeficijente prigusenja a posto se radi o vitalnom delu za bezbednost i narocito bitnom za kocenje, po pravilu se menjaju oba odnosno sva 4.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
Comment