Nije kvar, niti problem, nego vise zanimljivost...
Elem, vec neko vrijeme mi abarthu teze ulazi visa brzina kod brzeg saltanja - pogotovo II kad I zavrtim do ~6000rpm. Vec sam razmisljao o promjeni i ulja i kojecemu, ali sam za pocetak odlucio da provjerim da li su vodjice na mjenjacu OK (da nije nesto olabavilo ili sta ti ga ja znam).
Odem juce u servis (bio sam dogovoren na promjenu motornog ulja i prednjih kocionih plocica) i zamolim ih da pogledaju da li je sve OK. I navodno je sve u najboljem redu...
A sad - najbolji dio! Nakon promjene plocica kvacilo je postalo osjetno tvrdje , a brzine su pocele da "uskacu" bez najmanjeg otpora
Dobro, sve ja shvatam da je zajednicki glavni cilindar, ali da li je moguce da istrosene plocice otezavaju rad kvacila? Ima neke logike, ali volio bih da cujem misljenje iskusnijih
Elem, vec neko vrijeme mi abarthu teze ulazi visa brzina kod brzeg saltanja - pogotovo II kad I zavrtim do ~6000rpm. Vec sam razmisljao o promjeni i ulja i kojecemu, ali sam za pocetak odlucio da provjerim da li su vodjice na mjenjacu OK (da nije nesto olabavilo ili sta ti ga ja znam).
Odem juce u servis (bio sam dogovoren na promjenu motornog ulja i prednjih kocionih plocica) i zamolim ih da pogledaju da li je sve OK. I navodno je sve u najboljem redu...
A sad - najbolji dio! Nakon promjene plocica kvacilo je postalo osjetno tvrdje , a brzine su pocele da "uskacu" bez najmanjeg otpora

Dobro, sve ja shvatam da je zajednicki glavni cilindar, ali da li je moguce da istrosene plocice otezavaju rad kvacila? Ima neke logike, ali volio bih da cujem misljenje iskusnijih

Comment