Treba mi pomoc ako neko zna sta bi moglo da bude,u pitanju je citroen c4 1.6hdi 2006 god. na nekih 110 000 fabricki diskovi su poceli malo da tresu,otisao do servisa majstori pogledali kazu diskovi se istrosili moraju da se menjaju,ok zamenim diskove i plocice,diskove stavim meteli,a plocice valeo... posle nekih 1000-2000 predjenih km pri kocenju na nekih 80 km/h osecam kako volan trese,odem do servisa momci premere desni disk kriv,odnesemo u prodavnicu zamene nam i stavimo nove diskove... opet se isto desi posle nekog vremena krece da trese,odem ponovo u servis opet desni disk kriv,skinemo diskove premerimo glavcine kada desna kriva,zamenimo glavcinu ,stavimo novu i ovaj put stavimo valeo diskove... i posle nekih 4000 ponovo pocinje da trese pri kocenju... e sada sta sam ja skontao da jedino nisu stavljane nove plocice svaki put tj stavljene su valeo na prve nove diskove i posle su ih samo vracali ,da li to moze da bude problem,bolcne smo proveravali ok su... da li da skinem diskove obradim ih i kupim nove plocice i vratim sve? hvala
Problem sa krivljenjem diskova
Collapse
X
-
Ups! Izvinjavam se na grešci,mislio sam na zadnji levi točak.
Obično kada zadnji točkovi ne koče,tada se napred prenosi sva masa/sila i opterećuje prednje kočnice,tako da bih ja prvo to proverio.
Prednji desni i zadnji levi su par,kao i prednji levi i zadnji desni. Zašto se to desi (ako jeste u pitanju raspored kočione sile) je pitanje za odgovarajući servis.
Takođe se nadam da banalna stvar oko ribanja klipova u kočionim cilindrima nije promakla serviseru.
Comment
-
-
-
Odg: Problem sa krivljenjem diskova
Diskovi traju dugo godina na auto , desi se da dobro zapeku na glavini.I sada ako majstor ne koristi pravi alat.izvlakac,radapciger kako ga vec zovete nego poveci cekicmoguce je da iskrivi glavcine. Zavisi od auta.neke imaju bas nezne da ne napisem tanke glavcine . . . Druga situacija je ako kod promene diskova ne ocisti kako treba glavine,a tokom godina tu se pojavi jace rdzanje i moguce je da novi disk ne legne kako treba a majstor onda muski vazdusnim pistoljem stegne bandaz a time i disk da ga vise ni jedan kljuc koji ide uz auto ne odvrne i eto probleme.Treca situacija koja isto se cesto desi je da su diskovi original Brembo ili ne znam koje druge ko . . pa recimo Marllboro
PS.Moj brat je uspeo da za dve godine pojede tri para plocica i originalne diskove na Landrover Diskavery 3 tezak oko 2.7 tona.Od tada vec tri godine vozi .pardon koci na Cryogenic diskove i ne moze da ih unisti,jesu malo skupi ali se isplate , bar za jaca vozila i za onaj koji cesto poseze po kocnicu . . .Last edited by Yugo45; 20.04.2012, 00:43.
Comment
-
-
Originally posted by JAPANX View PostMene isto ovo zanima, meni se ne desava ali imam s' vremena na vreme neke musterije kojima se krive diskovi ma koje staviliAtt mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
move your mind
Comment
-
Comment