Problem sa krivljenjem diskova

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • losmi88
    CBC Član
    • 23.04.2007
    • 27
    • Zvezdara

    Problem sa krivljenjem diskova

    Treba mi pomoc ako neko zna sta bi moglo da bude,u pitanju je citroen c4 1.6hdi 2006 god. na nekih 110 000 fabricki diskovi su poceli malo da tresu,otisao do servisa majstori pogledali kazu diskovi se istrosili moraju da se menjaju,ok zamenim diskove i plocice,diskove stavim meteli,a plocice valeo... posle nekih 1000-2000 predjenih km pri kocenju na nekih 80 km/h osecam kako volan trese,odem do servisa momci premere desni disk kriv,odnesemo u prodavnicu zamene nam i stavimo nove diskove... opet se isto desi posle nekog vremena krece da trese,odem ponovo u servis opet desni disk kriv,skinemo diskove premerimo glavcine kada desna kriva,zamenimo glavcinu ,stavimo novu i ovaj put stavimo valeo diskove... i posle nekih 4000 ponovo pocinje da trese pri kocenju... e sada sta sam ja skontao da jedino nisu stavljane nove plocice svaki put tj stavljene su valeo na prve nove diskove i posle su ih samo vracali ,da li to moze da bude problem,bolcne smo proveravali ok su... da li da skinem diskove obradim ih i kupim nove plocice i vratim sve? hvala
  • Stratos
    CBC Senator XXL
    • 10.09.2008
    • 2594
    • Novi Sad

    #2
    Proveri metodom merenja kako ti koče zadnji točkovi. Posebno obrati pažnju na zadnji desni točak.

    Comment

    • JAPANX
      CBC Senator XXL
      • 10.08.2006
      • 2159
      • Beograd

      #3
      Mene isto ovo zanima, meni se ne desava ali imam s' vremena na vreme neke musterije kojima se krive diskovi ma koje stavili, sta bi bio razlog tome i kakve veze ima zadnji desni tocak sa prednjim desnim?

      Comment

      • Stratos
        CBC Senator XXL
        • 10.09.2008
        • 2594
        • Novi Sad

        #4
        Ups! Izvinjavam se na grešci,mislio sam na zadnji levi točak.
        Obično kada zadnji točkovi ne koče,tada se napred prenosi sva masa/sila i opterećuje prednje kočnice,tako da bih ja prvo to proverio.
        Prednji desni i zadnji levi su par,kao i prednji levi i zadnji desni. Zašto se to desi (ako jeste u pitanju raspored kočione sile) je pitanje za odgovarajući servis.
        Takođe se nadam da banalna stvar oko ribanja klipova u kočionim cilindrima nije promakla serviseru.

        Comment

        • losmi88
          CBC Član
          • 23.04.2007
          • 27
          • Zvezdara

          #5
          znaci da odem negde na tehnicki i da mi isproveravaju kako koce zadnji tockovi? a sto se tice klipova mislim da je sve provereno sto se tice toga...

          Comment

          • radebgyu
            CBC Senator
            • 03.02.2009
            • 244
            • Beograd

            #6
            Sta si uradio?
            http://www.mitsubishiclubserbia.com

            Comment

            • losmi88
              CBC Član
              • 23.04.2007
              • 27
              • Zvezdara

              #7
              uspeo sam da resim problem sa zamenom komplet glavcine,vozio sam oko hiljadu kilometara nista se nije ni najmanje osecalo,a auto sada vise nije kod mene,ali mislim da je problem resen....

              Comment

              • Ljubo
                CBC Senator
                • 18.10.2005
                • 278
                • Kraljevo

                #8
                Odg: Problem sa krivljenjem diskova

                au... isti problemi i kod mene.

                stavljao nove textar diskove pa stavljao nove ferodo diskove, pa ih ravnao... svaki put predjem 1.000 - 2.0000km i opet pocinje da trese.

                Comment

                • Yugo45
                  CBC Član
                  • 16.01.2012
                  • 59
                  • Macedonia

                  #9
                  Odg: Problem sa krivljenjem diskova

                  Diskovi traju dugo godina na auto , desi se da dobro zapeku na glavini.I sada ako majstor ne koristi pravi alat.izvlakac,radapciger kako ga vec zovete nego poveci cekic moguce je da iskrivi glavcine. Zavisi od auta.neke imaju bas nezne da ne napisem tanke glavcine . . . Druga situacija je ako kod promene diskova ne ocisti kako treba glavine,a tokom godina tu se pojavi jace rdzanje i moguce je da novi disk ne legne kako treba a majstor onda muski vazdusnim pistoljem stegne bandaz a time i disk da ga vise ni jedan kljuc koji ide uz auto ne odvrne i eto probleme.Treca situacija koja isto se cesto desi je da su diskovi original Brembo ili ne znam koje druge ko . . pa recimo Marllboro

                  PS.Moj brat je uspeo da za dve godine pojede tri para plocica i originalne diskove na Landrover Diskavery 3 tezak oko 2.7 tona.Od tada vec tri godine vozi .pardon koci na Cryogenic diskove i ne moze da ih unisti,jesu malo skupi ali se isplate , bar za jaca vozila i za onaj koji cesto poseze po kocnicu . . .
                  Last edited by Yugo45; 20.04.2012, 00:43.

                  Comment

                  • BOOST
                    Founder - Admin od Začetka
                    • 29.09.2004
                    • 8726
                    • Gislaved//Sweden
                    • SAAB 9000 AERO R; SA

                    #10
                    Originally posted by JAPANX View Post
                    Mene isto ovo zanima, meni se ne desava ali imam s' vremena na vreme neke musterije kojima se krive diskovi ma koje stavili
                    Ako je jos aktuelno, treba da promene naviku zadrzavanja noge na kocnici po zaustavljanju auta.
                    Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                    move your mind

                    Comment

                    Working...
                    X