svi ti otezani uslovi su unapred poznati i nzenjerski nije pretesko adekvatno konstruisati. materijala, tehnologije, znanja ima ali volje bas i nisam siguran
do 300k km auto kao kvar smeo bi da ima gumi defekt, akubateriju, koju crknutu sijalicu, koju ogrebotinu laka, eventualno neki kvar amortizera u bas ekstremnim slucajevima ili gumenih delova i slicno.
smrt menjaca ili slicna havarija ne bi smela da se dogodi bar 500k km do milion km. po kriterijumu za koji ja mislim da je ostvariv sa strane znanja i postojecih materijala.
skupo je po meni relativno- nekada je mobilni telefon skromnih perfomansi kostao 10.000 dem a danas posle 10 godina samo 50tak evra.
ne verujem da ima nesto posebno skupo na autu, bas taj ABS ne verujem da realno za fabriku kosta vise od 20-50 evra ali i da je najsladje naplatiti 10 ili 50 puta skuplje ako nema izbora/konkurencije.
mozda nemam dovoljno dobar uvid ali na nekim autima neka resenja su toliko idiotska da mi je neverovatno da to nije namerno uradjeno.

do 300k km auto kao kvar smeo bi da ima gumi defekt, akubateriju, koju crknutu sijalicu, koju ogrebotinu laka, eventualno neki kvar amortizera u bas ekstremnim slucajevima ili gumenih delova i slicno.
smrt menjaca ili slicna havarija ne bi smela da se dogodi bar 500k km do milion km. po kriterijumu za koji ja mislim da je ostvariv sa strane znanja i postojecih materijala.
skupo je po meni relativno- nekada je mobilni telefon skromnih perfomansi kostao 10.000 dem a danas posle 10 godina samo 50tak evra.
ne verujem da ima nesto posebno skupo na autu, bas taj ABS ne verujem da realno za fabriku kosta vise od 20-50 evra ali i da je najsladje naplatiti 10 ili 50 puta skuplje ako nema izbora/konkurencije.
mozda nemam dovoljno dobar uvid ali na nekim autima neka resenja su toliko idiotska da mi je neverovatno da to nije namerno uradjeno.

Comment