Ogibljenje, udarne rupe izdrzhljivost trapa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #16
    svi ti otezani uslovi su unapred poznati i nzenjerski nije pretesko adekvatno konstruisati. materijala, tehnologije, znanja ima ali volje bas i nisam siguran

    do 300k km auto kao kvar smeo bi da ima gumi defekt, akubateriju, koju crknutu sijalicu, koju ogrebotinu laka, eventualno neki kvar amortizera u bas ekstremnim slucajevima ili gumenih delova i slicno.
    smrt menjaca ili slicna havarija ne bi smela da se dogodi bar 500k km do milion km. po kriterijumu za koji ja mislim da je ostvariv sa strane znanja i postojecih materijala.


    skupo je po meni relativno- nekada je mobilni telefon skromnih perfomansi kostao 10.000 dem a danas posle 10 godina samo 50tak evra.
    ne verujem da ima nesto posebno skupo na autu, bas taj ABS ne verujem da realno za fabriku kosta vise od 20-50 evra ali i da je najsladje naplatiti 10 ili 50 puta skuplje ako nema izbora/konkurencije.
    mozda nemam dovoljno dobar uvid ali na nekim autima neka resenja su toliko idiotska da mi je neverovatno da to nije namerno uradjeno.
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #17
      Brick,
      slazem se sa tobom ali to nazalost nije tako. S obzirom na moj uzrast znam da su se kola i pre 30-ak godina kvarila +/- isto kao i danas.
      Sto se tice amortizera Nemacki ADAC je pravio istrazivanja i pokazalo se da u proseku na svakih 30 000 km jedan amortizer na autu otkazuje. Ljudi to obicno ne primecuju (ako ne curi ulje ili se ne cuju udari) zato sto se to desava postepeno, isto kao sa vesanjem i slicnim delovima.
      Moj drug je vozio volvo 140 i 240 i imao je svoj deo "problema" sa njima, tj. normalni i neocekivani kvarovi.
      I sam znas da ce amortizer i/ili vesanje da izgube deo nomalnog funkcionisanja ako vozimo sa nenapumpanim ili prpumpanim gumama, a mogu da se kladim da nema ni jednog coveka ovde koji svaki put kada puni gorivo proveri pritisak u gumama i nivo ulja, itd.,itd..

      Sto se tice idiotskih resenja, slazem se- mislim da se na svakom autu moze naci nesto tako sto ce te naterati da kazes "o cemu su ovi mislili kada su crtali".
      Boost or bust...

      Comment

      • sw.brick
        CBC Senator XXL
        • 09.10.2004
        • 8141
        • Beograd, barajevo-zemun
        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

        #18
        slazem se sa tobom ali to nazalost nije tako.
        znam i ja da nije precesto tako kako moze, zato se i bunim ako mogu i kada mogu sto se marketinski zaobilazi sustina i moguci kvalitet a po svaku cenu juri profit a na stetu kupaca.

        mozda sam pomalo idealista, ili samo ne zelim da se navucem previse na marketiing
        volvo
        945 SE turbo lpg
        344 GL lpg

        Comment

        • sw.brick
          CBC Senator XXL
          • 09.10.2004
          • 8141
          • Beograd, barajevo-zemun
          • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

          #19
          mogu da se kladim da nema ni jednog coveka ovde koji svaki put kada puni gorivo proveri pritisak u gumama i nivo ulja, itd
          na svako trece punjenje proveravam makar te 2 stvari a najcesce jos poneke, izvukao si se to jest dobio opkladu
          volvo
          945 SE turbo lpg
          344 GL lpg

          Comment

          • CikaKure
            CBC Senator XXL
            • 14.08.2005
            • 668
            • Beograd

            #20
            Obzirom da ovde ljudi uglavnom tankuju automobile za (bitno) manje od 1000 dinara, malo bi bilo precesto da proverava svaki drugi-treci dan gume (pritisak) i nivo ulja u autu

            Comment

            • 206
              Admin od ispočetka :)
              • 09.12.2004
              • 9548
              • Beograd
              • 206

              #21
              Kako ko

              Nivo ulja makar jednom nedeljno uprkos indikatoru i kompjuteru (za ovaj auto je normalno da potrosi i do litar ulja na 2500km u ekstremno teskim uslovima voznje. Citaj: cepanje po gasu ), a gume (takodje pored indikatora pritiska) makar jednom nedeljno.
              The difference between men and boys is the price of their toys

              Comment

              • 156V6
                CBC Senator XXL
                • 04.10.2004
                • 415
                • BEOGRAD

                #22
                Originally posted by brick
                niko vise ne uzima u obzir pri konstrukciji ogibljenja udarne rupe koje su kod nas standard.
                tih udarnih rupa kod nas vise nema.
                tih udarnih rupa kod nas ima i to na svakom koraku,ti si verovatno jedini covek u celoj zemlji koji ne vidi udarne rupe predpostavljam da h ne vidis nakon sto sipas nas extra kvalitetan benzin .

                pre nedelju dana sam iskrivio felnu na rupu koje "nema" na Bezaniji,a juche blizu Senjaka sam udario na jednu od koje se zatresao ceo auto(isao sam mozda 40 ali je rupa sakrivena ne vidi se dok ne dodjes na korak od nje)

                izvinjavam se na offu

                Comment

                • TETAK
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 3034
                  • Čačak, Srbija

                  #23
                  Nikako ne bih kupio auto koji se svakodnevno vozi po Beogradu!!!!
                  Uz laž uvek ide istina, istina je dovoljna sama!

                  Comment

                  Working...
                  X