Ogibljenje, udarne rupe izdrzhljivost trapa...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    Ogibljenje, udarne rupe izdrzhljivost trapa...

    Originally posted by RankoK
    Imao sam standardne zamene na kolima (npr. krjeve spona, spona balans stangle,AMM... ) i dobio sam preporuku da odem u Simanovce, Auto servis Calibra (hocu da mi pletite ovu reklamu!- obracam se njima ) Ljudi su carevi...a gazda se obraca svakoj musteriji kao da je ona naj vaznije...i sta me je strasno odusevilo...nema onog klasicnog (pa da kazem Srpskog mentaliteta: "polako ima, vremena!". Ljudi rade kako mravi... ...nema zabusavanja... samo reci hvale...
    cene delova su recimo jeftinije u proseku do 5-40 eur. ali cene rada su na nivou...
    Sad ce Brick da kaze da si imao havariju na ogibljenju sto uopste nije tako. Ovo je moja mala digresija jer me podsetila na moju temu na forumu vrelih guma kada sam opisao iskustva sa mojim automobilom i onda se brick nasao da kaze da je to havarija i da se to na volvu ne menja, a ja sam imao najbolje namere da preporucim coveku auto kao pouzdan... Koliko si presao? Mislim da na nasim putevima to jednostavno mora da se menja..
    Lancia Kappa 2.0 20v
  • sw.brick
    CBC Senator XXL
    • 09.10.2004
    • 8141
    • Beograd, barajevo-zemun
    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

    #2
    he he, pa jel pise u nekom servisnom uputstvu da se delovi vesanja menjaju na xxkm ili yy meseci?
    ako ne pise znaci da je kvar (nazvati po zelji) a ako pise bas bih voleo da saznam o kom proizvodjacu i modelu se radi.
    putevi su isti za sve marke i modele pa oni ne mogu biti jedini ili glavni razlog problema
    ali nema ljutnje, vozaci Juga menjaju motor na svakih 50k km i nikada nije kriva konstrukcija/kvalitet vec gorivo, putevi, vazduh, voda, neko ili nesto trece. domaci sport zaobilazenja imitiranjem noja 8)
    volvo
    945 SE turbo lpg
    344 GL lpg

    Comment

    • Srdjan
      CBC Senator XXL
      • 30.09.2004
      • 2416
      • Bajina Basta/Beograd

      #3
      Sve je to u redu, nego citao sam u hrvatskom auto blicu super test nove Opel vectre na 100.000km. Negde oko 60.000km su zamenili poprecno rame na autu. To je po meni katastrofa. Znaci svakih 60.000km moram da menjam ramena... Sto je najgore od svega, oni su ocenili auto kao izuzetan i pouzdan. Imao je motor od 2.2litra benzinac i prosecna potrosnja na 100.000k je bila 11,3l sto je po meni isto preterano... A tek cene delova... Stvarno nisam pametan, svake godine auti su sve losiji i losiji...
      Lancia Kappa 2.0 20v

      Comment

      • BOOST
        Founder - Admin od Začetka
        • 29.09.2004
        • 8726
        • Gislaved//Sweden
        • SAAB 9000 AERO R; SA

        #4
        Da nema to neke veze sa putevima i njihovim stanjem i odrzavanjem. Nisam cuo za taj problem sa Vetrom pre nego li sada.
        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
        move your mind

        Comment

        • Black Knight
          CBC Senator XXL
          • 13.10.2004
          • 2020
          • Novi Beograd, kicblo

          #5
          Da ti ja kazem nesto...to sam menajao na 183 k mada ih jos nisaam morao menjati vec sam stavljo nove gume pa centriranje trapa pa da to sve bude kako valje i ovo sam odradio...poenta je u tome sto je to indvidualna stvar na nasim putevima...Evo ti primera...(U mom bloku 70) na semaforu tip turira nekog fiata mislim da je bravo (mesam ih onaj kraci) i kao nesto mi se mrsti...a ja sam pa ajde sto da ne...ja po gasu on po gasu (sad nije poenta sto sam se ja trkao) vec moja brzina je kod cuvenog "buvljaka" bila oko 160 (cale mi gleda ovo) u stvari 185 kad odjednom TABLA radovi na putu, skidaju sloj asfalta i ogranicenje brzine na 40 ja na kocnicu....ali sta da se radi spusto sam od prilike na 60-70 lepo se spusto ali bolno je bilo kako se popeo!!!!!!!!!!!! i od tada imam luft u volanu mali ali nervira
          (to mi se skoro desilo, planiram da odem da vidim sta je...da nije mozda nesto ozbiljnije....)
          nego poenta je u sledecem: nije bitno sto sam ja toliko vozio vec sto je to bilo veoma nezgodno, tj. nase ulice su pune rupetina u koje covek moze da se sakrije zajedno sa kolima...a da ne govorim kakvu stetu moze da na nese svojim kolima...a i tudjim ako pokusava da izbegne rupu ili komad zalepljenog asfalta....nadam se da me razumete!!!
          Injection is good,but I'd rather be blown!

          Comment

          • Srdjan
            CBC Senator XXL
            • 30.09.2004
            • 2416
            • Bajina Basta/Beograd

            #6
            Sve mi je jasno... Za radove na putu i ja sam osetio i to dosta. Najgore je kad rupe popunjavaju, prvo ih lepo oivice, to naravno je i dobro kada bi to odmah asfaltirali ali to tako stoji danima... Ja sam to osetio pri 140 i nije bilo prijatno ni za mene ni za auto...
            Lancia Kappa 2.0 20v

            Comment

            • sw.brick
              CBC Senator XXL
              • 09.10.2004
              • 8141
              • Beograd, barajevo-zemun
              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

              #7
              delimicno je problem i u novinarima koji nas ubedjuju da je takjav fals auto kao super umesto da kazu realno stanje i zestoku kritiku za robu koja je skupa a tako brzo se pokvari uz normalnu upotrebu. prica se da za Balkan generalno razni proizvodi idu u distribuciju iako su na zapadu treca klasa, takoreci skart proizvodnje. mi moramo da se izborimo da za nas pare u ponudi budu samo perfektni prvoklasni primerci tako sto cemo ostvarivati pravo na garanciju i vracati auto sa takvim kvarom nazad proizvodjacu.
              naravno sletanje sa puta, upadanje u rupe tokom radova i druge nenormalne situacije van uredjenih puteva ne mogu da idu na dusu fabrikama.
              hocu da kazem da ovde trziste guta svaku robu pa i fals a cuti se o tome. pa cak su pokusavali i fals hranu da nam uvaljuju sa zapada :x
              volvo
              945 SE turbo lpg
              344 GL lpg

              Comment

              • BOOST
                Founder - Admin od Začetka
                • 29.09.2004
                • 8726
                • Gislaved//Sweden
                • SAAB 9000 AERO R; SA

                #8
                brick>> U pravu si ti, znam da nebi trebalo da smeta previse kvalitetno odradjenim konstrukcijama, ali brate toga je malo, jako malo , nazalost.

                Zna Saabo kakav je put bio prema BDP pre neku godinu: Autobusi su zaobilazili rupe, izlazili van puta na njivu da ih obidju. Ja sam sa preko 200KM/h tuda "preletao" bezbroj puta bez da je ostavilo neke specijalne posledice. Ali robusne konstrukcije koje se prave su danas retkost.

                Obicno to sto je dobro je u malim kolicinama i kosta. A fabrike tog kalibra znaju da idu u minus po koju godinu, no u pitanju je odrzati renomé tako da se trziste koti sa autima iz industrije koja juri samo profit akcionara i nista vise.
                Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                move your mind

                Comment

                • Nenad
                  CBC Senator XXL
                  • 06.01.2005
                  • 1364
                  • BBgd/Mow

                  #9
                  Da malo dodam na temu "kvaliteta". niko vise ne uzima u obzir pri konstrukciji ogibljenja udarne rupe koje su kod nas standard.

                  Sto se tice ramena spona i sl. (control arms) to se najbolje vidi na Pasatu B5/B6 tamo su uradjene od aluminijuma sa gumenim sajlent blokovima. Na putevima koji nisu kaao Nemacki (en samo autoputevi nego i ostali) ovi delovi se brzo "pokvare" odnosno dobije se "luft" ili kod prstenova kojidrze gumu na mestu u ramenu (control arm) sto je laksa varijanta zato sto moze ponovo da se otpresuje. Teza varijanta je da se guma iznutra totalno razvali tj. prsne i taj ceo deo se onda menja. U USA, VW je to priznao kao reklamaciju i refundira troskove zamene vlasnicima koji su to radili.

                  U ovom modelu koji ce se pojaviti za neki mesec PQ47 (ili kakva je vec platforma) su odustali od takvog prednjeg ogibljenja i vratili se na stari McPherson.

                  Trka da se odrze neka minimalna tezina mehanickih i metalnih delova da bi se sa ustedom na tezini igralo ubacivanjem "elektronskih pomagala" ili "el.igracaka" dovodi do takvih rezultata.
                  Boost or bust...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    niko vise ne uzima u obzir pri konstrukciji ogibljenja udarne rupe koje su kod nas standard.
                    tih udarnih rupa kod nas vise nema.
                    ali generalno rupe, neravnine i ostalo je standard vecine puteva u svetu i ne vidim nijedno opravdanje za bilo koju fabriku koja namerno konstruise i napravi vesanje od papira koje nije predvidjeno za prosecan put i prosecan zivotni vek vozila vec se mora popravljati svako malo.

                    SAD je najveca auto zemlja na svetu u svakom pogledu /kilolmetraza godisenj, broja auta na 100 stanovnika, ukupan broj auta/ i njihovi putevi su puni rupa pa se niko ne uzbudujuje.

                    i u Nemackoj takodje ima rupa po putevima ali znatno manje i to nisu one udarne rupe.

                    mislim da nigde na svetu ne postoji idealno ravna pista koju neko nadzire svih 24 sata i odmah postavlja novi asfalt sa glacanjem da bi zaodvoljio fabrikca resenja vesaja.

                    znam da je to malo filozofski, ali je ocekujem da auto funkcionise u svim uslvoima klime, puta, opterecenja, savrseno bez posebnog truda vozaca i to bar 300.000km kako minimum do prvog veceg servisa/kvara.

                    ako moze TV da se napravi da radi savrseno bez greske, ili laptop ili avion/brod da se koristi decenijama verujem da moze i auto ali da se zeli ekstra profit po svaku cenu iz dzepa kupaca.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Srdjan
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 2416
                      • Bajina Basta/Beograd

                      #11
                      300.000km to je mislim naucna fantastika sa danasnjim novim automobilima! Ispravi me ako gresim, a voleo bih da gresim u ovom slucaju. Ima li stvarno automobila ya koji mogu da kazem da su kvalitetno napravljeni po tvojim kriterijumima?
                      Lancia Kappa 2.0 20v

                      Comment

                      • BOOST
                        Founder - Admin od Začetka
                        • 29.09.2004
                        • 8726
                        • Gislaved//Sweden
                        • SAAB 9000 AERO R; SA

                        #12
                        Ipak nije nauchna fantastika, ne u premium klasi, tu se svi drze stare oprobane skole
                        Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
                        move your mind

                        Comment

                        • Wiz
                          CBC Senator XXL
                          • 30.09.2004
                          • 3104
                          • Nish

                          #13
                          Nabroj neke premijume dostupne cene nama

                          Comment

                          • dranix
                            CBC Senator XXL
                            • 04.10.2004
                            • 3079
                            • Antwerpen/Belgium
                            • Saab 9-3

                            #14
                            Saab 900i 1991. 200k na lpg za 700 evra

                            Comment

                            • Nenad
                              CBC Senator XXL
                              • 06.01.2005
                              • 1364
                              • BBgd/Mow

                              #15
                              Originally posted by brick
                              niko vise ne uzima u obzir pri konstrukciji ogibljenja udarne rupe koje su kod nas standard.
                              tih udarnih rupa kod nas vise nema.
                              ali generalno rupe, neravnine i ostalo je standard vecine puteva u svetu i ne vidim nijedno opravdanje za bilo koju fabriku koja namerno konstruise i napravi vesanje od papira koje nije predvidjeno za prosecan put i prosecan zivotni vek vozila vec se mora popravljati svako malo.

                              SAD je najveca auto zemlja na svetu u svakom pogledu /kilolmetraza godisenj, broja auta na 100 stanovnika, ukupan broj auta/ i njihovi putevi su puni rupa pa se niko ne uzbudujuje.

                              i u Nemackoj takodje ima rupa po putevima ali znatno manje i to nisu one udarne rupe.

                              mislim da nigde na svetu ne postoji idealno ravna pista koju neko nadzire svih 24 sata i odmah postavlja novi asfalt sa glacanjem da bi zaodvoljio fabrikca resenja vesaja.

                              znam da je to malo filozofski, ali je ocekujem da auto funkcionise u svim uslvoima klime, puta, opterecenja, savrseno bez posebnog truda vozaca i to bar 300.000km kako minimum do prvog veceg servisa/kvara.

                              ako moze TV da se napravi da radi savrseno bez greske, ili laptop ili avion/brod da se koristi decenijama verujem da moze i auto ali da se zeli ekstra profit po svaku cenu iz dzepa kupaca.
                              Ja bih takodje voleo, nazalost automobili rade u daleko losijoj sredini nego TV ili kompjuteri i sa mnogo vecim opterecenjima.

                              Predpostavljam da bi auto sa 300 000 km imao nekoliko kvarova do toga, ne govorimo o velikim kao smrt menjaca, upravljacke jedinice, itd.

                              Problem je u tome da je na novim automobilima sve skupo. Pre neki dan citam pismo na drugom forumu-coveku umro ABS (ne znam sta je tacno bilo), servis objavio oko 2000$.
                              Boost or bust...

                              Comment

                              Working...
                              X