E ovako spushtanje auta sa Eibach, H&R, B&G i ostalim oprugama...
koliko sam shvatio do 3cm moze da ide na fabrichke amortizere, elem koliko sam primetio a i logichno je da pri takvom spushtanju auta, tochkovi dobiju ugao (pozitivan i negativan neznam koji je koji) ali sve u svemu gornji deo tochka ide pod karoseriju a donji od karoserije tako da kad se gleda od pozadi izgleda raskrechen ili ti ko yugo kad sednu trojca pozadi i stvari...
elem pitanje da li se to moze izbeci ... tj ushtelovati da gume budu uspravno ravne... poshto kontam da ce se gume vishe troshiti po unutrashnjoj ivici ako budu stajale tako...
koliko sam shvatio do 3cm moze da ide na fabrichke amortizere, elem koliko sam primetio a i logichno je da pri takvom spushtanju auta, tochkovi dobiju ugao (pozitivan i negativan neznam koji je koji) ali sve u svemu gornji deo tochka ide pod karoseriju a donji od karoserije tako da kad se gleda od pozadi izgleda raskrechen ili ti ko yugo kad sednu trojca pozadi i stvari...
elem pitanje da li se to moze izbeci ... tj ushtelovati da gume budu uspravno ravne... poshto kontam da ce se gume vishe troshiti po unutrashnjoj ivici ako budu stajale tako...
Comment