spushtanje auta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Dutchman
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 741
    • Vracar centar sveta

    spushtanje auta

    E ovako spushtanje auta sa Eibach, H&R, B&G i ostalim oprugama...

    koliko sam shvatio do 3cm moze da ide na fabrichke amortizere, elem koliko sam primetio a i logichno je da pri takvom spushtanju auta, tochkovi dobiju ugao (pozitivan i negativan neznam koji je koji) ali sve u svemu gornji deo tochka ide pod karoseriju a donji od karoserije tako da kad se gleda od pozadi izgleda raskrechen ili ti ko yugo kad sednu trojca pozadi i stvari...

    elem pitanje da li se to moze izbeci ... tj ushtelovati da gume budu uspravno ravne... poshto kontam da ce se gume vishe troshiti po unutrashnjoj ivici ako budu stajale tako...
    Prevelika slika u potpisu!
  • ibiza
    CBC Senator XXL
    • 16.03.2005
    • 304
    • Beograd
    • Renault clio sport 172

    #2
    Dacho mozes na fabricki amortizer da stavis -3 opruge ja vozim tu varijantu skoro 6 meseci i dobro sve funkcionise.

    Comment

    • Black Knight
      CBC Senator XXL
      • 13.10.2004
      • 2020
      • Novi Beograd, kicblo

      #3
      Dacho...naravno da moze...

      cak se secam da je na ovom forumu neko postvio temu u kojoj je bio zakacio jedan ekscentricni sraf za podesavanje ugla...


      pokusavam da ga nadjem na netu ali nemam vremena nesto sad...
      Injection is good,but I'd rather be blown!

      Comment

      • maki
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 878
        • Budva, CG

        #4
        nakon skidanja i stavljanja amortizera potrebna je reglaza trapa, tako da ce ti tamo namjestiti sve kako treba, samo izbjegavaj onu digitalnu ili lasersku,neznam kako se tacno zove, trenutno zadnja rijec tehnike za pojmove vecine nasih majstora pa tako da ta vecina nezna da rukuje sa tim kako treba,bolje se odradi ofrlje bez ikakvih instrumenata nego ti "strucnjaci" sto naprave
        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

        Comment

        • Danilo
          CBC Senator XXL
          • 02.10.2004
          • 908
          • Beograd, Dorcol

          #5
          Meni su laserski centrirali trap u Centru Boban i centrirali su ga perfektno (u odnosu kakav je bio pre toga i vise nego perfektno) ali dzabe kada sam menjao ramena 15 dana posle toga.
          www.blindmanmotorsport.com

          Comment

          • BOOST
            Founder - Admin od Začetka
            • 29.09.2004
            • 8726
            • Gislaved//Sweden
            • SAAB 9000 AERO R; SA

            #6
            Magic camber Ranko spominje





            Att mäta är att veta...to measure is to know...meriti je znati..
            move your mind

            Comment

            • starac vujadin
              CBC Senator XXL
              • 27.08.2005
              • 2617
              • Stari grad

              #7
              Moja peporuka je da promenis amortizere, bez obzira "sto moze" - ako radis uradi ga kako treba.
              Da li si siguran da neces da imas "minuse" - razmisli sta se desava sa tockovima pri ubrzanjima...Ne znam koji auto vozis, prednji ili zadnji pogon. Ja sam vozio Yuga sa "minusima", ne trosi se (znacajno) vise guma sa strane, a i moji sadasnji auto ima "minuse" i takodje ne trosi se...Minusi se ne dobijaju prirodnim putem, vec se i to podesava.
              Mnogo je vazno ko ce da ti uradi spustanje, a i "minuse" takodje. Pazljivo odaberi radionicu...

              Comment

              • coco
                CBC Senator XXL
                • 24.10.2004
                • 476
                • i`am from the land that is placed nowhere

                #8
                Originally posted by maki
                nakon skidanja i stavljanja amortizera potrebna je reglaza trapa, tako da ce ti tamo namjestiti sve kako treba, samo izbjegavaj onu digitalnu ili lasersku,neznam kako se tacno zove, trenutno zadnja rijec tehnike za pojmove vecine nasih majstora pa tako da ta vecina nezna da rukuje sa tim kako treba,bolje se odradi ofrlje bez ikakvih instrumenata nego ti "strucnjaci" sto naprave
                heh, poznata mi je prica. meni je napravio lik optiku ja hebenonovom kompjuteru i podesio mi je 3 od 6 parametara na prednjem dijelu trapa i na zadnjem dijelu trapa. od 3 radnje gdje rade optiku, u osijeku je samo 1 koja ima novi laserski stroj i koji znaju odraditi posao. 1 je sistem spage i isto znaju napraviti posao ali se dugo ceka dok sve ne podesi i 1 ima superjakturbo stroj ali je sarlatan (e kod tog sam otisao, na moju zalost). rekao lik: ma ovo ti ostalo nije bitno...nisam komentirao..pobjegao sam van
                "Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"

                Comment

                • Dutchman
                  CBC Senator XXL
                  • 30.09.2004
                  • 741
                  • Vracar centar sveta

                  #9
                  Pa u pitanju je Volvo 260 ... za sad je osnovni problem naci kod nas opruge za njega uopshte... a preko B&G je jedino shto sam nashao... imam nove gasne monro amortizere tako da najverovatnije ce neki koni morati malo pa prichekaju....

                  p.s. eventualno ako ima u shvedskoj neshto za volvoa... pa da muchim nekog da mi poshalje
                  Prevelika slika u potpisu!

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #10
                    pitanje da li se to moze izbeci ... tj ushtelovati da gume budu uspravno ravne
                    da, moze na Volvou 260 se podesava i Camber i Castor ugao. fabricki je predvidjen tjuning vesanja kako si zamislio.

                    postoje i gotovi kitovi.

                    da bi pojasnio za ostale, kod Volvoa 260 je prednji amortizer samo ulozak koji se stavlja u supljinu McPherson noge i potpuno je nezavisan odnosno uvek je fiksne duzine a samo mu se menjaju osobine prigusenja/tvrdoce.

                    Kilen pravi za Volvo 200 raznorazne opruge po zelji, a posebne sportske radi SAM (Stefanson) za trke.

                    kompletna ponuda opruga, amortizera, kitova za spustanje, setova stablizatora ima na www.ipdusa.com u sirokom izboru proizvodjaca.

                    u arhivi se moze pronaci komplet uputstvo kako se vrsi spustanje, opis svih radnji.

                    btw, opruge na 260 su vece duzine nego one na 240 (zbog mase motora) pa je vec zamena na opruge sa 240 modela zapravo snizenje.


                    btw2, prema mnogim preporukama najbolja varijanta je ugraditi setup sa Volvoa 242GT godiste 1978 ili 1979.- komplet opruge, narandazasti amortizeri gasni, i stabilizatori napred i pozadi, kao i donje i gornje ukrucenje vesanja (upornice, ili kako se vec kod nas zove).

                    gde to ovde naci nemam pojma, nisam jos video kod nas niti jedan primerak 242 GT modela.
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • Dutchman
                      CBC Senator XXL
                      • 30.09.2004
                      • 741
                      • Vracar centar sveta

                      #11
                      Kao shto sam rekao, gasne amortizere vec posedujem i auto je posle uljnih koji su prethodno bili na njemu znatno uchvrstio, bolje recheno pocheo je vishe da oseca rupe...

                      ukrucenje ili ti koska kako je neki zovu mislim da nije potrebna jer vec postoji shika koja spaja kosh sa veznim limom ispod shajbne... i po mom mishljenju ima isti efekat kao i koska samo je febrichki... pretpostavljam da je to tu zbog mase motora V6

                      stabilizatori... ako mislish na balanshtanglu (jes shvapski izraz ali svi ga koriste) poseduje vec fabrichki i napred i nazad ... mozda chak i dve napred ako je to uopshte moguce... za jednu sam siguran a za drugu nemogu da se setim znam da se neka shipka motala oko kartera i zezala me da odvrnem shraf za ulje...

                      ok poshto bih kupovao novo shta je bolje a koja je razlika u ceni za 30mm lowering kit ili opruge za 240seriju...
                      Prevelika slika u potpisu!

                      Comment

                      • sw.brick
                        CBC Senator XXL
                        • 09.10.2004
                        • 8141
                        • Beograd, barajevo-zemun
                        • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                        #12
                        ukrucenje ili ti koska kako je neki zovu mislim da nije potrebna jer vec postoji shika koja spaja kosh sa veznim limom ispod shajbne
                        ok, to je vec fabricki znaci kod tebe ugradjeno (na nekim modelima je bila opcija zavisno od motorne grupe).

                        to sto imas jeste ukrucenje o kome sam pricao.

                        postoji opciono jos jedno, ukrucenje donjeg dela McPherson noge na vec fabricki ugradjenu traverzu na podu vozila. vec su i matice zavarene i obradjene, sve pripremljeno ako zatreba.

                        poseduje vec fabrichki i napred i nazad
                        naravno da poseduje, mislim na set drugacijih karakteristika i vec torzione krutosti. za taj Volvo postoji nekih 8 kombinacija raznih "balansstangli" vec prema zeljama vozaca odnosno potrebama.
                        osim tih 8 fabrickih varijanti Ipd ima jos 3 seta posebno namenjenih za rally, trke na krugu i ono street varijantu za americke gradske ulice.

                        sve u svemu ima jedno 10tak podtipova balansstangli za razlicita prilagodjenja auta prema primeni.

                        fabricki isto ima i 3 seta opruga, po tvrdoci opet prema primeni, i 1 set sportskog vesanja koji ukljucuje opruge i amortizere bas za tu name nu prilagodjene.

                        imam fabricki serijski broj kita ako ti zatreba, mada ne znam gde bi mogao da ga kupis osim direktno preko Volvo dilera u nekoj nama blizoj zemlji. mada, cena bi bila za "bubreg i srce" varijanta pretpostavljam.

                        posto me pitas za cenu veruj mi da ne znam. koliko se prisecam pre jedno 5 godina u SAD su trazili za lowering kit mislim oko 1.500 $, taj fabricki.
                        to u danasnjim parama znaci verovatno isto toliko evra, dakle oko 1.500.

                        uz kti dolazi i uputstvo za ugradnju, svi srafovi i sve sto treba.

                        Ipd prodaje jedan stbilizator- ta stangla- sa pretacim priborom za oko 250-300 $, posto je to glomazno po tezini racunaj na oko 200$ transportnih troskova tako da bi par prednji+ zadnji ( a moraju u paru da se usklade i jedino tako ima smisla bilo kakvo menjanje) pretpostavljam moglo da se prodje za oko 1.000$ neto, odnosno uz carinu i PDV oko 1.500 $.

                        za Volvo 260/240 ima izobilje delova za tjuning ali ne u nasoj zemlji, najvise u SAD i Australiji.

                        osim pomenutog Ipd moze se pogledati i turbobricks.org sajt ima podosta materijala.
                        ili Volvo web ring sajtova.

                        moram da napomenem da taj V6 u svetu ne bije neki glas za tjuning, obicno se u 260 ubacuje neki V8 reda 3.500 do 4.500 kubika malko tjuniranog u**** i podvozej/vesanje od vec pomenutog 242 GT ili 244 turbo modela.

                        toga tamo preko bare ima u izobilju i cene su mizerne, ovde kod nas jedva da ima uopste takvih auta pa je sve mnogo neizvesnije oko delova.

                        sama karoserija i vesanje trpe oko 300 konja bez izmena osim pomenutih fabrickih ukrucenja prednjeg trapa.

                        puno srece da nadjes neki/ izvor za delove, sve ostalo od izmena je manje vise lako izvodljivo ako su delovi tu na stolu.
                        volvo
                        945 SE turbo lpg
                        344 GL lpg

                        Comment

                        Working...
                        X