Uzeo sam nov auto, presao sam nekih 1300km, i primetio da volan vibrira na 90 km, malo preko te brzine, posle 120 se umiri...
Lokalni vulkanizer mi je gledao gume i rekao da su sve 4 jajaste.
Bitan momenat je da je vozilo proizvedeno prosle godine, te da je lagerovano bar 1,5 godinu, pre prodaje meni.
Isao sam ovog puta ne do prodavca kola, vec do Bridgstona, jer kao oni drze garanciju za gume. Tako su me uputili.
Ocima se lako vidi, kad se rukom zavrti guma na balanserki da sve cetri kljucaju, tj upadnu u jednoj zoni.
Ovi u Bridgestonu mi tvrde da je to kao u toleranciji, i da ne moze auto zbog toga da drmusa, iako se ocima vide da su jajaste sve cetri.
Kao tolerancija je 1,5 mm, dok je moja guma ulubljena 1mm.
Ko je ovde lud, da li je moguce, da je normalno da se na gumam okom vidi da su krive, a da to bude regularno stanje?
Lokalni vulkanizer mi je gledao gume i rekao da su sve 4 jajaste.
Bitan momenat je da je vozilo proizvedeno prosle godine, te da je lagerovano bar 1,5 godinu, pre prodaje meni.
Isao sam ovog puta ne do prodavca kola, vec do Bridgstona, jer kao oni drze garanciju za gume. Tako su me uputili.
Ocima se lako vidi, kad se rukom zavrti guma na balanserki da sve cetri kljucaju, tj upadnu u jednoj zoni.
Ovi u Bridgestonu mi tvrde da je to kao u toleranciji, i da ne moze auto zbog toga da drmusa, iako se ocima vide da su jajaste sve cetri.
Kao tolerancija je 1,5 mm, dok je moja guma ulubljena 1mm.
Ko je ovde lud, da li je moguce, da je normalno da se na gumam okom vidi da su krive, a da to bude regularno stanje?
Comment