Meni je to jasno, zato sam počeo da vežbam i čim neko krene da me malteritra odmah tražim šefa sale, baš tim rečima, kad je kafana nek im bude. U većini slučajeva šef sale stane na moju stranu i reši problem.
Problem sa gumama na novom autu
Collapse
X
-
-
[QUOTE=bax76;582202]Dakle, te dve gume je nemoguce montirati da valja.[QUOTE]
Postoji pretpostavka da su gume u nekoj klasi a valjaju ih kao prvu klasu. Kad sam bio mlad, lep, visok i plav, prodavao sam traktorske gume gde prvu i drugu klasu nisi mogao da razlikuješ na oko. Tek onu treću si mogao ali uz zagledanje i da znaš šta gledaš. Valjda je tako i sa putničkim.ex SAABotražitelj
Comment
-
-
I dalje nisam nista uradio sa ovim gumam.
Preko tri meseca je proslo, brdo mejlova, poziva...
Nece da zamene nove krive gume i kraj, tj ne kazu eksplicitno da nece, ali neprestano odugovlace.
Kontaktirao sam drustvo za zastitu potrosaca.
Mada, sad imam i novi problem, jos uvek i ne znam da li je problem, ali registrujem zvuk druk lagera, cim pipnem kvacilo.
Nije glasno,ali se cuje kroz otvoren prozor.
Na starom Italo Puntu benzincu se nikad nista nije culo.
Ovaj domaci MultiJet nesto na nivou Juga, upropastili su inace solidan auto u FAS-u...
2000km, je auto presao.Last edited by bax76; 07.02.2013, 01:40.
Comment
-
-
Nisi postupio po naredjenju. Nema šta da odugovlače, priznaju da su krivi ili te odebu... Reklamacija se mora rešiti u roku od toliko dana, kupac se mora obavestiti o nameri povodom reklamacije u roku od 8 ili 15 dana zavisi za šta.
Svako osiguranje je dužno da isplati štetu u roku tom i tom, otežu koliko god ali sa normalnom pretnjom tužbom od advokata rešavaju i plate predzadnji dan jer znaju da će platiti i sudske troškove i advokata plus. Iz ličnog iskustva za totalku.
Uzmi zakon o zaštiti potrošača pa ga pročitaj malo. Ima i nešto što se zove saobraznost a to je širi pojam a lako preveden znači da su ti uvalili proizvod za koji ti misliš da je to ali se ne vidi odmah da nije to....
Bušilica od 1000 vati koju ja zaustavim rukom, nije 1000 vati jer iako sam konj nisam vo pa je nemoguće da nadjačam 1000 vati.
Bušilica je ispravna i vraćena kao i pare kontra.
I tako na par mesta, tražim neku gde piše 1000 vati a da me okrene oko sebe ako se zaustavi, kupujem i vraćam kad nije to to...
To što oni kažu ti si majstor, to en važi za tebe nek okaće mačku o rep...
Isto ti je i za gume il itrap, neka se utvrdi tačno šta ne valja ali napismeno.
Lepo sročiš dopis da ćeš angažovati i platiti sudskog veštaka koji će utvrditi to i to, on će stvarno utvrditi to i to ako si u pravu. Sa tim ćeš dobit sve pare i troškove postupka a ako budeš uporan imaćeš nešto i za maltretiranje, pretrpljeni strah od pucanja gume i sl...
Ako su pametni a jesu shvatiće.
Comment
-
-
Originally posted by bax76 View Post
Ovaj domaci MultiJet nesto na nivou Juga, upropastili su inace solidan auto u FAS-u...
2000km, je auto presao.
Tvoj problem je sto ides pogresnim putem. Lepo ti je Dora objasnio. Napismeno zalba trazis napismeno odgovor ako odbiju pravac inspekcija i to se resava.
Uostalom kako ti sada pravi problem? Zar nisi zamenio te gume zimskim setom guma?You tried your best and failed miserably. The lesson is: never try.
Comment
-
-
Imam jos jedan odgovor FAS, ovog puta, kao odgovor na pismo, poslato ispred "Udruzenja ljubitelja automobila Garaza''
Izmedju ostalog ovaj mejl potvrdjuje sve moje navode, a mozete da se uverite i u tezinu njihove garancije, kao i poslovnost, uostalom procenite sami...
PS. Vise ne postoji inspekcija, to je ukinuto sa novim zakonom, udruzenje potrosaca mi savetuje da sad trazim vestaka sa masinskog fakulteta.
U ime Kluba "Garaža" obratio sam se podršci za kupce FAS-a, vezano za Baxov problem i dobio sledeći odgovor:
Postovani gospodine,
Hvala Vam sto ste kontaktirali FIAT Srbija.
S obzirom na Vase otvoreno pismo od 05.02.2013, koje se odnosi na reklamaciju gospodina B.N., na pneumatike na njegovom FIAT Punto Classic vozilu, obavestavamo Vas da smo upoznati sa slucajem i potvrdjujemo da proces resavanja reklamacije zaista traje skoro tri meseca. Ono sto bismo zeleli da istaknemo je da garanciju na pneumatike daju uvoznici/prodavci, odonosno proizvodjaci pneumatika. U slucaju gospodina B.N., na njegovom FIAT Punto Classic vozilu nalaze se Firestone pneumatici i za resavanje ove reklamacije upucen je u servis Radulovic, obzirom da je kompanija Radulovic Group ujedno i predstavnik brendova Bridgestone/Firestone za Srbiju. Prema obavestenjima koje smo do danasnjeg dana dobijali od strane predstavnika kompanije Radulovic Group, zahtev se vec duze vreme nalazi na odobrenju u centrali i poslednje informacije koje smo dobili su da oni ocekuju konacno razresenje u periodu od 5. do 10. februara.
Ovim zelimo da izrazimo zaljenje zbog trajanja reklamacionog postupka u slucaju gospodina B.N., medjutim moramo da naglasimo da smo i mi kao FIAT Automobili Srbija prinudjeni da cekamo konacan odgovor od strane Bridgestone centrale. Sve vreme od trenutka prvog javljanja gospodina B.N. nasem Call centru bili smo u kontaktu sa njim asistirajuci u procesu utvrdjivanja stanja pneumatika i njihovog daljeg reklamiranja. Medjutim, ovde moramo jasno da istaknemo da apsolutno ni na koji nacin nismo “opstruirali” gospodina B.N. u ostvarivanju njegovih garantovanih prava, vec smo naprotiv zauzimali jasan stav prema uvozniku u cilju sto brzeg (i povoljnijeg!) resavanja reklamacije gospodina B.N..
Nasa Sluzba za odnose sa kupcima je na raspolaganju kako Vama, tako i clanovima Vase grupe putem telefona 0800 3428 00 od ponedeljka do subote, od 10:00 do 18:00.
Takodje, bicemo slobodni da Vas informisemo o konacnom resenju reklamacije gospodina B.N., kako biste imali uvid u zakljucenje ove situacije.
Srdacan pozdrav,
Sluzba za odnose sa kupcima
Fiat Automobili Srbija
Comment
-
-
pilicari, smrdonje, sise najobicnije, stisli se za par guma, pa ne kupuju oni od njih jednu ili dve gume godisnje vec na hiljade. i 10% da je skarta, diler se dogovori sa uvoznikom da se to resava sto brze, da korisnik ne trpi. Ali kad su pilicari svi u lancu a zakon supalj ko ciganjsko reseto...You know your in an E30 when when your gas gauge waves hello to you constantly.
Welcome to the Internet, where everyone is a mechanic, and drives a 10 second car.
Speed's just a question of money. How fast you wanna go?
Comment
-
-
Pa kad neće niko da sluša, kupio sam proizvod od trgovca, njemu se obraćam za problem a trgovac rešava sve probleme u roku od 45 dana, ovako ili onako. Ja da idem i nosim nov mlin za kafu na popravku ne pada mi na pamet a što bi onda išao kod Radulovića ili bilo kog da rešavam problem. Kad crkne termostat u garanciji treba da idem u farancusku da rešim problem?
Smrdonje idu na to da svima trebaju kola, da se nećeš zezati sa tužbama jer to košta itd... Zato im treba predočiti da si upoznat sa postupkom i zapretiti realnim troškovima veštaka, naknade štete po materijalnom i nematerijalnom osnovu ako ga ima (osnova) i to je to.
Njihov pravni tim je dobro upućen u šta prolazi a šta ne i neće gubiti još novaca ako će izgubiti spor.
Ja vežbam sa bušilicama, prežalio sam 100 evra za zabavu, neka kruži po radnjamaNa kraju ću imati bušilicu onakvu kako piše na reklami ili će mi vratiti pare aa zabava mi ostaje besplatno..
TO je jedna od razloga (pored nemanaj para) da nikad ne bih kupio nov auto ali i da uradim tako nešto, ukoliko bi zatezali, spičio bih kvačilo, spalio kočnice, skrljao menjač ili bilo kakvu psinu bih uradio da se reavnširam ako zatežu...
Jednostavno, trgovci i ostali morju ushvatiti da je vreme socijalizma prošlo.
Comment
-
-
Ici cu na sve moguce opcije, nije lose ni da neko ko zeli da im uzme taj auto, vidi sa kakvim polusvetom ce da ima posla.
Citaju ljudi i forume.
Ej vecaju u Italiji vec 100 dana, sta ce sa gumama, kakva bruka, kakva izmisljotina.
Misle svi su budale.
Comment
-
-
Na teske misice sam dobio dve nove gume, i to prednje, koje su bile jako lose.
Auto se napokon umirio na 95km/h, ali se i dalje oseca da vibrira oko 120 km/h. Ovo na 120km/h, ne vibrira toliko volan koliko ceo auto.
Da nove gume su mi pozadi montirane, a stare odzada su otisle napred.
Moguce da su i druge dve propale takodje, videcu da sutra i njih negde zamenim samo za probu.
Comment
-
-
U firmi gde sam radio je bio slican problem:dosao covek,kupio auto za skoro 100000e,provozao i vratio se.Gume su vibrirale najstrasnije...Zamenjene su odmah sutra,naravno ne o musterijinom trosku.
Sta je bio problem: kada auto dodje iz fabrike,gume su naduvane na 3 bara,nekad i malo vise.Tako moraju i da ostanu sve dok se auto ne proda.Pre predaje vozila vlasniku,pritisak se vraca na normalu.U ovom slucaju koji navodim,autu je korigovan pritisak u gumama cim je dosao u salon. Vremenom,pod tezinom od preko dve tone,one su se izdeformisale.
Meni nije jasno da se neko blamirao tako sto je coveku rastezeo nabavljanje dve nove gume za Punta!Pa,direktor im vise pojede i popije kad sedne negde u kafanu,mamicu mu...
Ti si bax76 bas bio strpljiv!
Comment
-
-
Evo ovako problemi, i agonija sa mojim FIATOM ne prestaju.
Ovo je nesto sto nikad nisam doziveo sa kolima, a narocito novim, auto ima 7300 km.
Uzeo sam jos jednog Punta pre 7 godina, i znam o cemu govorim, on je i dalje sa 99 posto fabrickih delova.
Da krenem redom, pre tri 3 meseca je poceo da zveci servo na rupama, posle dva meseca natezanja, odobrili su poravku, prilikom koje su "majstorcine" iz Bogunovica, lose motirale te zamenske delove, i zeznuli zakljucavanje volana, plus napravili neke nove cudne zvukove, plus isprljali u dva navrata sedista, plus iskrivili i oljustili pod auta, jer ih mrzi da dizalicu stave na markere na sasisji. Evo i dalje se to vuce po servisima.
Potom mi je zvecao desni tocak, koji uporno dotezu neke srafove na prednjem mostu, i to tri puta za redom rade, i naravno nema nikakvog efekta.
Posle zadnjeg preuzimanja auta od Bogunovica, primetio sam i da mi je lamela proklizala, isti dan kad sam krenuo na put, i od tad auto vise i ne vozim.
Kliza u 4toj i 5oj brzini.
Sto je najgluplje za lamelu sam ovde pisao da nesto nije u redu cim sam kupio vozilo, cak je i FIAT Goran potvrdio da je lose montirana, ali su tada mi usmeno u Radulovicu rekli da ce to malo da legne jer je novo.
Sada je situacija da iz FAS-a zele da svale krivicu za lamelu na moje nestrucno rukovanje vozilom.
Sitacija je uzasna, servisi gde sam bio, su jako losi, jednostavno budite oprezni, ko razmislja da uzima auto ove firme u Srbiji.
Takodje NIKAKO ne pristajte da vam diler preuzima garanciju, jer tek tako nemate nikakve adute u rukama, ako odustanete od FIATove fabricke garancije.
Comment
-
Comment