Evo mene opet, novi problem majstor kvarise 
Elem, zamenjena letva na X5 u garanciji, nekako paralelno s time se poklopilo da auto ima sledeci problem:
Autoput, brzina recimo 170-180, nema vetra niti nagiba puta na stranu niti uzbrdo/nizbrdo. Dok se drzi konstantan gas, auto ide pravo. Pustanje gasa izaziva da auto lagano krene u levo. Ako je gas pusten, pa se onda malo jace doda gas, auto vuce u desno. Ako se i sa konstantnog gasa da naglo mnogo jaci gas efekat je takodje tu, mada slabiji. Efekat jako slican torque steer-u na jakim FWD autima, ili na jakim FWD autima sa nejednakom duzinom prednjih poluosovina. Mnogo je izrazenije vucenje u desno, i na dosta vecim brzinama to biva i pomalo opasno, jer to odstupanje kada bi se merilo bilo bi mozda 50cm/100m (nisam merio, ali recimo na 180 km/h sto je 50 m/sec, auto za 1 sekundu kad se naglo doda gas skrene udesno sigurno jedno 20-30cm). Mozda je i nevezano s time (mada meni ipak zvuci logicno i da jeste), auto mi se cini nesto nestabilniji po krivinama, pogotovo pod gasom, kao da "muljavi" okolo vise nego sto je cinio ranije.
Ja imam osecaj kao da levi tockovi (ili samo prednji levi) dobijaju vise snage sa diferencijala od desnih, tako da se brze vrte i auto pod jacim gasom bezi desno. Imajte u vidu da auto ima permanentan 4x4 pogon. E sad, da li je ovo posledica lose letve, koja je potpuno nova od pre 7 dana, ili je problem izrazeniji odkako je stavljena nova letva a da je uzrok nesto drugo, ne znam.
Dakle, letva nova, gume na svim tockovima po PS-u, sara odlicna, pritisak u gumama identican, trap nastelovan, raspored tezine levo/desno u autu kao sto je uvek i bio (samo ja unutra), nema vetra ili bilo kakvog nagiba puta.

Elem, zamenjena letva na X5 u garanciji, nekako paralelno s time se poklopilo da auto ima sledeci problem:
Autoput, brzina recimo 170-180, nema vetra niti nagiba puta na stranu niti uzbrdo/nizbrdo. Dok se drzi konstantan gas, auto ide pravo. Pustanje gasa izaziva da auto lagano krene u levo. Ako je gas pusten, pa se onda malo jace doda gas, auto vuce u desno. Ako se i sa konstantnog gasa da naglo mnogo jaci gas efekat je takodje tu, mada slabiji. Efekat jako slican torque steer-u na jakim FWD autima, ili na jakim FWD autima sa nejednakom duzinom prednjih poluosovina. Mnogo je izrazenije vucenje u desno, i na dosta vecim brzinama to biva i pomalo opasno, jer to odstupanje kada bi se merilo bilo bi mozda 50cm/100m (nisam merio, ali recimo na 180 km/h sto je 50 m/sec, auto za 1 sekundu kad se naglo doda gas skrene udesno sigurno jedno 20-30cm). Mozda je i nevezano s time (mada meni ipak zvuci logicno i da jeste), auto mi se cini nesto nestabilniji po krivinama, pogotovo pod gasom, kao da "muljavi" okolo vise nego sto je cinio ranije.
Ja imam osecaj kao da levi tockovi (ili samo prednji levi) dobijaju vise snage sa diferencijala od desnih, tako da se brze vrte i auto pod jacim gasom bezi desno. Imajte u vidu da auto ima permanentan 4x4 pogon. E sad, da li je ovo posledica lose letve, koja je potpuno nova od pre 7 dana, ili je problem izrazeniji odkako je stavljena nova letva a da je uzrok nesto drugo, ne znam.
Dakle, letva nova, gume na svim tockovima po PS-u, sara odlicna, pritisak u gumama identican, trap nastelovan, raspored tezine levo/desno u autu kao sto je uvek i bio (samo ja unutra), nema vetra ili bilo kakvog nagiba puta.
Comment