Originally posted by Deki
ljetne gume - OBNOVLJENO
Collapse
X
-
Kod nas je Bridgestone Potenza RE720 u H brzinskom indeksu oko 70 eura. Ranije sam ih kupovao u AC Tadic u V brzinskom indeksu i placao 66 eura.
Ako vozis "malo" zustrije moze ti potrajati 12-tak hiljada,a ako vozis normalnije znatno vise.
Comment
-
-
Originally posted by Black Knightodmah da ti kazem zaboravi...i to momentalno...na zalost...ali je tako...
sve te gume su iskljucivo za suvo, ali bas suvo i suncano...(ne bukvalno)...
vozio sam Toyo na kisi...bilo je bas neizvesno...i to ne na mnogo jakom autu...mogu misliti sta bi bilo na snegu...
znaci sto se tice performansi gume za leto nema boljih od tih sto si naveo...kazem imao sam iskustvo sa tom Toyo...
ali isto tako sam imao Egle Wentura...predhodnika HydraGrip-a...i sve pohvale za mokro... ali ovaj F1 nema sta da trazi na snegu...
a avon...ne znam...
iskljucivo za suvo vreme:
Toyo
Goodyear
Avon
vozene na automobilima od 160+ KS
Goodyear Ventura i Hydragrip se i dalje proizvode i razliciti su tipovi guma..2008. Leon
"... ah V-TEC, all of the lag, none of the turbo, its like waiting for bad sex..."
Comment
-
-
Originally posted by Quadrifoglio
Toyo T1S su bile VRH po kisi i suvom, T1R moze samo bolja da bude jos...
vozene na automobilima od 160+ KS
Goodyear Ventura i Hydragrip se i dalje proizvode i razliciti su tipovi guma.."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Originally posted by lanMiTerao sam Avon ZV3 na CRX, imaju brzi odziv u odnosu na Primu koju sad teram, ali su im zato iz jos uvek misterioznog razloga iskocili baloni, odnosno balon, tako da imaju taj jedan minus kod mene.
zato preferiram toyo....jos nikom nisu prodali turbostaru gumu"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
e ovako - feluge su na pjeskarenju, a ja lagano (i dalje) trazim gume...
nasao sam strasno povoljno gume raznoraznih tajvanskih proizvodjaca. ima ih kakvih hoces (sve moguce dimenzije i indeksi, kao i namjena).a cijene su im stvarno smijesne...pa me sad zanima da li stvarno toliko ne valjaju ili je to samo stvar jeftine radne snage?
P.S. znam da to nisu neke pare (tj 200E za komplet) ali zasto da tih nekoliko euro razlike ne potrosim na nesto drugo?Zovem se Miroslav i pravim igračke.
Comment
-
-
sto se tice proizvodnje guma radna snaga (cena) skoro da ne utice s obzirom da je to masinska proizvodnja, automatizovana.
ni za zapadno evropske gume ne kosta proizvodnja nista (bitnije) vise nego u Kini ali jes apetiti za zaradom daleko veci pa otuda i ovako visoke cene guma danas u odnosu na one pre 15tak godina iako je proizvodnja danas jeftinija.
izbor zavisi od namene guma i stila voznje a to je individualna stvar pa nema nekog univerzalog recepta.
danas vise nema nesto losih guma, sve su manje vise u okviru 10tak +-% razlike u rezultatima upotreba na kolima.
veca je razlika kod zimskih guma zavisno od tipa (alpski ili nordijski) i predvidjene primene.
ja bih uzeo onu gumu koja je siroko dostupna tamo gde pretezno vozim ako kasnije zatreba zamena ili reparacija.volvo
945 SE turbo lpg
344 GL lpg
Comment
-
-
1. po meni je naj boli izbor Pirelli jedino sto ne traju dugo sto znaci da dobro drze na putu ali su i dosta skupe a koliko sam video na njihovom sajtu prave i all seasons gume.
2. yokohama - vozio sam jedno leto onu polu slick ne mogu da se setim koja joj je oznaka ne proizvodi se vise ali ima zamenu tj unapredjenje Prada Spec-2.
3.michelin pilot bilo koja.
Pozitivno iskustvo sam imao i sa Kumho Supra Exta gumom a i ne secam se nesto da su bile papreno skupe.
trenutno leti vozim BFGoodrich G-force sport i mogu reci da uopste nije losa sta vise na suvom drzi extra, po kisi gradska voznja (ne zagrejane gume) onako, imao sam par proklizavanja pri naglom kocenju ali zato na otvorenom putu kad je guma zagrejana nije bitno da li je suvo ili mokro, bukvalno se lepi za asfalt. Po snegu nisam ni hteo da probavam pogotovo ne sa 195/50 15.Cena im je letos bila 69e kom i to neka promotivna posto satro ta firma kod nas jos nije toliko zastupljena. Koliko vidim BFGoodrich je odvozao Dakar Rally tj pobednicka ekipa je vozila tu gumu sto znaci da su uleteli dobru kintu u proizvodnju, reklamu i sve to.
generalno, na gumu nikada ne treba zaliti novac jer u ovom slucaju "guma glavu cuva" jezim se od likova koji voze sprave sa 150 i kusur konja sa gumama koje su stare po 5-6 godina ali imaju dobru saru ili ne daj boze protektiranim gumama.
@mirdza sta god da kupis kupi novo i posluzice te bar dve sezone ako ih ne budes drao a za sledece ces vec znati kako i sta. da li zelis meksu, tvrdju, udobniju, izdrzljiviju ili sta vec.
poz.deutsche gemacht-gut gemacht...
Comment
-
-
Zavisi i od toga sta zelis tj ocekujes od gume. Mislim na trajnost, lezanje na drumu, tvrdoca... kao i koliko si sada para spreman da das.Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
Comment