Spustanje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Goran
    Moderator
    • 06.10.2004
    • 535
    • Vrbas

    #16
    Originally posted by maki
    Auto ce da ti traje isto i sa jednim i sa drugim samo sto sa spustenim koji su tvrdji pocece da ti skripi plastika unutra i da se cuju odredjeni zvukovi tipa pucketanje i tako to,a i silen blokovi stradaju brzo,a sve to zbog nasih "prvoklasnih" puteva.

    ****s voznju kad muzika mora da bude do panja da ne cujes skripanje i cvrcanje !!!
    Originally posted by Dora
    Banovao me Goran
    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

    Comment

    • maki
      CBC Senator XXL
      • 03.10.2004
      • 878
      • Budva, CG

      #17
      Pa moze odma da ti riknu ako naletis na vecu rupu,probaj tako,ja sam stavljao na golfa prvo tako ali je to bilo uzas koliko je auto mekano,tvrdje je bilo na standardnim nego sa tim sportskim,a onda sve ponovo skidaj i kod tokara.
      Ako su ti stari amortizeri odnesi kod nekog na strug da ti to odradi i da si miran .
      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

      Comment

      • maki
        CBC Senator XXL
        • 03.10.2004
        • 878
        • Budva, CG

        #18
        ****s voznju kad muzika mora da bude do panja da ne cujes skripanje i cvrcanje
        Pa sta ces sve ima svoju cijenu,a eto ti i razlog da nadogradis muziku
        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

        Comment

        • Saabo
          Moderator
          • 29.09.2004
          • 1724
          • Vrbas
          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

          #19
          Probacu, al cim kupim auto
          Nista bez muzike, kad ce ljudi to skontati
          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

          Comment

          • maki
            CBC Senator XXL
            • 03.10.2004
            • 878
            • Budva, CG

            #20
            Sad kako prodajem auto,stavio sam obicne gume i felne i podigo ga na standard,skroz drugo auto, mislim u boljem smislu,nema vise truckanja i bojazni e nemogu ovde nemogu onde,poludim dok se parkiram,ali je meni golf bio bas patos,nisi mogo ruku da zavuces izmedju tocka i blatobrana,a imam sportske amortizere na stelovanje tvrdoce,tako da sam ga pritego dobro da ne kaci,jedina mana je ako prebrzo uletis u krivinu ide na 2 tocka,ne skroz ali osjeti se da se odlijepi od zemlje
            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

            Comment

            • Saabo
              Moderator
              • 29.09.2004
              • 1724
              • Vrbas
              • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

              #21
              E to je pravi odgovor Znaci amortizeri nihc, opruge da
              SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

              Comment

              • Saabo
                Moderator
                • 29.09.2004
                • 1724
                • Vrbas
                • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                #22
                Dobrodosao na forum Cooper
                Sto se tice vozila vece klase, udobnost je i tada velika kad su skracene opruge, tako da o udobnosti u vecim klasama ne treba brinuti
                SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                Comment

                • maki
                  CBC Senator XXL
                  • 03.10.2004
                  • 878
                  • Budva, CG

                  #23
                  3-4 cm mogu, to nije neka razlika,ali prave sportske opruge su 1 i po krug nize od standfardnih (prednje),a zadnje 2 kruga. Okacicu sutra slike pa da vidis kako se radi,taman imam 4 rastavljena amortizera
                  HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                  Comment

                  • Saabo
                    Moderator
                    • 29.09.2004
                    • 1724
                    • Vrbas
                    • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                    #24
                    Super, bas da vidim Najnize za SAABa koliko sam video (bas sportski) je 50mm
                    SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                    Comment

                    • maki
                      CBC Senator XXL
                      • 03.10.2004
                      • 878
                      • Budva, CG

                      #25
                      Cooper dobrodosao
                      HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                      Comment

                      • maki
                        CBC Senator XXL
                        • 03.10.2004
                        • 878
                        • Budva, CG

                        #26
                        zadnje sportske opruge bilstein

                        prednje sportske opruge bilstein

                        prednji amortizer standardni,stablo (foto montaza,ali skoro 100% tacna)

                        zadnji amortizer standardni,stablo (foto montaza,ali skoro 100% tacna)

                        stablo prednjeg amortizera nakon obrade (stvarna slika)

                        stablo zadnjeg amortizera nakon obrade (stvarna slika)
                        HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                        Comment

                        • Saabo
                          Moderator
                          • 29.09.2004
                          • 1724
                          • Vrbas
                          • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                          #27
                          Znaci koliko cm je kraca opruga, toliko se ?krati? amortizer.
                          SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                          Comment

                          • maki
                            CBC Senator XXL
                            • 03.10.2004
                            • 878
                            • Budva, CG

                            #28
                            pa od prilike,sto ga vise skratis to je auto tvrdje
                            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                            Comment

                            • Goran
                              Moderator
                              • 06.10.2004
                              • 535
                              • Vrbas

                              #29
                              Koja je gornja granica za kracenje?
                              Originally posted by Dora
                              Banovao me Goran
                              Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                              Comment

                              • maki
                                CBC Senator XXL
                                • 03.10.2004
                                • 878
                                • Budva, CG

                                #30
                                Mislis koliko max. mogu da se skrate? To sve zavisi od auta do auta,
                                npr. na golfu 2 dovoljno je 2.5 cm naprijed i 3 nazad da tockovi skoro udju u blatobran 15" felne 195/50 gume,dok na 3 moze 3.5 naprijed i 4 nazad pa da jos ostane prostora izmedju blatobrana i gume sa istim dimenzijama tocka kao na 2.
                                Mada ja nebi iso nize od 4 cm naprijed i 4.5 nazad
                                HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                                Comment

                                Working...
                                X