Ko zna, zna ko ne - pita

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Spuzz
    CBC Član
    • 18.12.2005
    • 61
    • Bitolj

    Ko zna, zna ko ne - pita

    Po cemu poznati a da se ne otvara, dali je u pitanju Potisna ili Lamela... i sa koliko sigurnosti... Elem u pocetku sam osecao na u vecim stepenima 4-ti 5-ti kad dodam gas pri manjim obrtajima motor prima ali ne vuce... e sad se to preselilo i u 2-gu 3-cu brzinu naime dam gas ono kao u leru pa tek pomalo primi ivuce slabije... pa sad dal bih mogao otprilike znati sta je i u cemu bi bio problem
    Suzuki Swift 1,3 GTi 1991
    Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
    Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
    Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....
  • Srdjan
    CBC Senator XXL
    • 30.09.2004
    • 2416
    • Bajina Basta/Beograd

    #2
    Potisni lezaj ili druk lager ti je ako ti pedala postane neobicno tvrda a za tvoj problem krivac je lamela ili korpa... Uostalom kada skines, videces pravo stanje stvari...
    Lancia Kappa 2.0 20v

    Comment


    • #3
      kad strada potisni lezaj, onda se desava da pisti kad pritisnes kvacilo....pisak je tako jak i prodoran da nema sanse da ga ne cujes, kao ni tvoja okolina....

      Comment

      • Delkan
        CBC Senator XXL
        • 14.06.2005
        • 829
        • 60 km From BG,West

        #4
        Kada je rekao potisna, mislio je na potisnu plocu(korpu) verovatno...

        Najpametnije je da skines menjac,zveknes mu novu korpu i lamelu(sa sve druk-om u kompletu) i ne razmisljas...
        Naravno,proveri da ti kojim slucajem ne glavi sajla,ali cisto sumnjam ipak je to 1.3 GTI.

        Comment

        • Spuzz
          CBC Član
          • 18.12.2005
          • 61
          • Bitolj

          #5
          HVALA

          Hvala na odgovorima - ipak cemo ga otvoriti ali posle praznika....
          Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
          Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
          Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....

          Comment

          • overspeed
            CBC Senator XXL
            • 24.05.2005
            • 2779
            • Kosovska Mitrovica

            #6
            Mada je bilo rechi o tome, evo da ponovim...

            Da proverish stanje lamele probaj da krenesh trecom brzinom - ako se motor ugasi lamela ti je dobra jer je to normalna rekcija za josh uvek dobru lamelu. Ako ti lamela proklizhe i auto uz blagu "tresku" ipak krene - lamela ti je otishla.

            Meni lichi na propalu lamelu. U svakom sluchaju zameni ceo set.
            http://www.bmw.tv

            Comment

            • shone190
              CBC Senator XXL
              • 10.12.2004
              • 1877
              • Beograd
              • Dodge Charger 8.1l

              #7
              Cekaj, jel' to znaci da nema sanse da krenem iz trece ako je lamela OK ni ako dam gas do daske i polako pustam kvacilo? Interesuje me jel' to ima veze sa tim koji automobil je u pitanju, tacnije koje snage?

              Pozdrav!

              Comment


              • #8
                ne mora da znaci....kod dobrog diesela mozes krenuti trecom....veci gas, blago popusteno kvacilo i krenuce....

                Comment

                • overspeed
                  CBC Senator XXL
                  • 24.05.2005
                  • 2779
                  • Kosovska Mitrovica

                  #9
                  Normalno kretanje iz stanja mirovanja kod benzinca, kao kad se krece iz prve. Nikakvo dugo zadrzhavanje kvachila, ali ni naglo otpushtanje. Ako je lamela OK motor ce se ugasiti, ako je otishla moment ce pocheti da se prenosi polako, uz proklizavanje i auto ce ipak krenuti, uz manju ili vecu tresku.

                  Chak ni dizeli ne mogu tako lako da krenu iz trece, ako se nishta ne improvizuje pri startu. Ako kvachilo otpushtash pola sata mozhesh da pokrenesh i benzinca iz trece, ali sa katastrofalnim efektom na samu lamelu i kvachilo.

                  Dakle, rezime: samo auto sa propalom lamelom mozhe da krene iz trece brzine sa normalnom reakcijom i standardnom brzinom otpushtanja kvachila. U svakom drugom sluchaju se motor gushi istog momenta.
                  http://www.bmw.tv

                  Comment

                  • omBRE
                    CBC Član
                    • 11.09.2005
                    • 90
                    • Zemun/Chicago

                    #10
                    Mislim da je neko ovde propustio da spomene jedan podatak za ovu metodu ispitivanja kvacila, a to je da se ovo sve radi sa podignutom rucnom Da se malo jaci gas, i polako popusta kvacilo. Ako motor samo secne i ugasi se, znaci da je kvacilo ok. Posto vecina kola ima samostelujuce kvacilo, jedan od pokazatelja je i taj gde kvacilo "hvata".
                    Sto se tice toga da se tesko krece iz trece, morali bi da vidite mog taticu kako to izvodi. Mrzi ga da salta brzine, pa svaki auto vozi kao da je automatik, a treca je tu jedina brzina. Krece trecom, a przi ga i preko 120 trecom...a meni se srce cepa dok slusam motor...
                    @Spuzz: Imao sam Swift GTi i lik pre mene je promenio set kvacila, a rekao mi je da je to jedini "ozbiljni kvar" koji je imao na njemu, a cuo sam da im je to boljka. Po svemu sto si naveo rekao bi da je lamela u pitanju, a kad menjas, menjaj ceo set.
                    a vi kako te?

                    Comment

                    • sw.brick
                      CBC Senator XXL
                      • 09.10.2004
                      • 8141
                      • Beograd, barajevo-zemun
                      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                      #11
                      samo auto sa propalom lamelom mozhe da krene iz trece brzine sa normalnom reakcijom i standardnom brzinom otpushtanja kvachila. U svakom drugom sluchaju se motor gushi istog momenta
                      ne bih bio tako siguran. imao sam dizela koji je ladno mogao da krene cetvrtom iz lera, i bez diranja gasa da se vozi u cetvrtoj bez problema i bez stucanja na 750 rpm. naravno potpuno ispravno kvacilo.

                      ali 6 cilindara i poveliki obrtni momenat na malim obrtajima....
                      volvo
                      945 SE turbo lpg
                      344 GL lpg

                      Comment

                      • Spuzz
                        CBC Član
                        • 18.12.2005
                        • 61
                        • Bitolj

                        #12
                        Zaboravih i to da kazem

                        Originally posted by omBRE
                        Posto vecina kola ima samostelujuce kvacilo, jedan od pokazatelja je i taj gde kvacilo "hvata".
                        E da i to ne napomenuh, kvacilo "hvata" sasvim gore pri vrhu - ali dali swift GTi iz 91 ima samostelujuce kvacilo?
                        Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
                        Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno
                        Kvacilo-levo, Kocnica u sredini, Gas-desno....

                        Comment

                        • Eon
                          Moderator
                          • 10.03.2005
                          • 4225
                          • Beograd-NBG-44
                          • Superb 2.0 4x4 DSG

                          #13
                          I da nema, probaj da ga spustis malo na sajli pa ces sam da utvrdis.
                          Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
                          Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017

                          Comment

                          • overspeed
                            CBC Senator XXL
                            • 24.05.2005
                            • 2779
                            • Kosovska Mitrovica

                            #14
                            Originally posted by brick
                            samo auto sa propalom lamelom mozhe da krene iz trece brzine sa normalnom reakcijom i standardnom brzinom otpushtanja kvachila. U svakom drugom sluchaju se motor gushi istog momenta
                            ne bih bio tako siguran. imao sam dizela koji je ladno mogao da krene cetvrtom iz lera, i bez diranja gasa da se vozi u cetvrtoj bez problema i bez stucanja na 750 rpm. naravno potpuno ispravno kvacilo.

                            ali 6 cilindara i poveliki obrtni momenat na malim obrtajima....
                            Ali chovek pita za benzinca...Swifta 1,3
                            http://www.bmw.tv

                            Comment

                            • sw.brick
                              CBC Senator XXL
                              • 09.10.2004
                              • 8141
                              • Beograd, barajevo-zemun
                              • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                              #15
                              da. ti pomenu dizele kako ne mogu da idu trecom kao pravilo a eto ima i drugacije...a neko moze i da se zbuni u svemu.

                              Swift 1.3 zasigurno ne polazi glatko u trecoj.
                              volvo
                              945 SE turbo lpg
                              344 GL lpg

                              Comment

                              Working...
                              X