Gume za Drag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Igor
    CBC Senator XXL
    • 30.12.2004
    • 394
    • DORCOL REPUBLIKA

    Gume za Drag

    Koju gumu staviti za drag... i koje velicine i koje visine...
    Npr. konkretno za moj auto... oko 400 ks ? ili 600 Nm prednja vuca Saab 900. Da li ostati na 205/60/15? pa takav slican i dot slik uzeti ? ili ici na vecu gumu i felnu drugu
    Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
    Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R
  • 206
    Admin od ispočetka :)
    • 09.12.2004
    • 9548
    • Beograd
    • 206

    #2
    Kako to ja i ti nekako uvek imamo neka slicna pitanja, a?

    Isto pitanje vazi i za BMW E30, RWD, 450KS, 1100kg.
    The difference between men and boys is the price of their toys

    Comment

    • Nenad
      CBC Senator XXL
      • 06.01.2005
      • 1364
      • BBgd/Mow

      #3
      Generalno - felna od 13" do 15" ne vise a gumu sto vecu na pogonski tocak.
      Na prednju vucu vece i sire gume napred a manje i tanje pozadi. Vece felne napred manje felne pozadi.

      Turbo VR6 Jetta sa 700ks na tockovima, za drag naravno
      Boost or bust...

      Comment

      • Igor
        CBC Senator XXL
        • 30.12.2004
        • 394
        • DORCOL REPUBLIKA

        #4
        Netacno... Nazad treba sto veca felna... 17'18' za prednju vucu... pricam... jer auto treba sto vise da je napred spusten... da kada krece da se sto manje izdigne prednji deo... i oslobodi tockove da slajfuju...
        Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
        Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

        Comment

        • 206
          Admin od ispočetka :)
          • 09.12.2004
          • 9548
          • Beograd
          • 206

          #5
          Ti kao da imas dosta iskustva sa time?
          The difference between men and boys is the price of their toys

          Comment

          • *Egon*
            CBC Senator XXL
            • 31.12.2004
            • 1232
            • Beograd, Dorcol, N 44

            #6
            Dizanjem zadnjeg dela, prebacuje se tezina na prednje tockove.
            Takodje nazad treba da se blokiraju opruge, da auto ne bi naseo nazad kad krece.

            Niko od nas nema puno licnog iskustva, ali postoji literatura.
            Garaza
            1996 SAAB 900 NG Cabrio

            Comment

            • Igor
              CBC Senator XXL
              • 30.12.2004
              • 394
              • DORCOL REPUBLIKA

              #7
              Originally posted by 206
              Ti kao da imas dosta iskustva sa time?
              Izvini Cika Sale... Ali plasim se da smo imali slican broj zvanicnih (ja dva a ti koliko ja znam samo jedan u bosni...) dragova... i bezbroj ilegalnih i na ulici...

              A gore pise objasnjenje...
              Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
              Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

              Comment

              • 206
                Admin od ispočetka :)
                • 09.12.2004
                • 9548
                • Beograd
                • 206

                #8
                Tacno tako Igore, prema tome da kazes "netacno" za nesto sto gomila mnogo iskusnijih od tebe i mene redovno radi, je pretenciozno, u najmanju ruku receno.

                Sve je to u redu, medjutim kako postoje razlozi za jedno resenje, postoje i protivrazlozi, kao i drugo resenje, zato mi je ono "netacno" malo suvisno.

                Secate se onog klipa sa sivim BMW-om koji na pola staze odleti na stranu i razbije se o bankinu? E imao je blokirane opruge. OK, zadnja vuca, ali svejedno, vesanje ipak ima nekakvu funkciju u celoj prici. Dizanje prednjeg dela mozes donekle eliminisati tvrdjim amortizerom napred, opruga nema neke preterane veze s time. Amortizer sa podesivim stepenom ekstenzije, ukrutis ga koliko moze i teraj. Pozadi ga digni koliko hoces ali guma stoji da treba da je sto uza upravo radi manjeg otpora kotrljanja.

                A i sumnjam da onaj sa slike sa ovim golfom nije znao sta radi pa je bezveze montirao one i onakve gume i felne na taj auto da bi mu ja, Igor ili bilo ko drugi sa gomilom iskustva koje nemamo rekao da je netacno upravo ono sto je uradio.
                The difference between men and boys is the price of their toys

                Comment

                • Igor
                  CBC Senator XXL
                  • 30.12.2004
                  • 394
                  • DORCOL REPUBLIKA

                  #9
                  Ja rekoh to i smatram tacnim jer ima svu logiku da je to dobro... uostalom sacekaj da i ostali kazu sta misle... sada cu da izvadim tj. da nadjem negde sve trke sa dragovima... Saab-ova gde imaju napred 15tice celicne... i nazad alu felne 17tice npr.oni svi to rade iz razloga sto je to lose... i zbog toga covek uspeva da izvuce sa prednjom vucom 10.88 tj. sada i 10.4x? i to koliko ja znam sa nekom normalnom gumom napred 205/60 npr...
                  verovatno da stavi nazad 13tice sa 115 gumu... i napred 17tice sa 255 gumom... isao bi ispod 9 sekundi.... ali covek ne voli da ide brze... nego da se uspori... to im je fazon...

                  a sto se tice blokiranje opruga... to se radi kao varijanta na obicnim kolima koje imas da iskoristis sto bolje sigurno postoje bolje varijante... to je kao savet za uraditi nesto za 10 minuta i da vas nista ne kosta...
                  Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                  Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                  Comment

                  • 206
                    Admin od ispočetka :)
                    • 09.12.2004
                    • 9548
                    • Beograd
                    • 206

                    #10
                    Shvatam ja tebe, ali zasto mislis da je to JEDINO resenje koje valja i jedino ispravno pa si iskljuciv za BILO koju drugu varijantu da je automatski losa i "netacna"?

                    I ne razumem zasto si ironican u tolikoj meri? Treba li i ja da okrenem na ironiju pa tako da pricamo? Daj bre oladi malo...
                    The difference between men and boys is the price of their toys

                    Comment

                    • Igor
                      CBC Senator XXL
                      • 30.12.2004
                      • 394
                      • DORCOL REPUBLIKA

                      #11
                      Pa mislim da mi ne mozemo da izmislimo toplu vodu? Zar ne ? tj. da izmisljamo neku drugu toplu vodu kada vec postoji i ne postoje dve tople vode jer cemo dobiti opet istu... Napocetku si lepo sam napisao da ima iskusnihih od nas i koji su to vec radili a ja nisam ni jednog sem ovog golfa video sa tom varijantom setupa guma... i veoma me je za cudio i nasmejao... jer sam do sada vidjao samo ono sto sam napisao... ili sve iste gume ko nema mogucnosti da ima razlicite- opet ogradjujem se da pricam za prednju vucu- ali napred ogormne ovakve? ok mozda bolje krene sa njima i manje slajfuje... ali posle mnogo gubi na ubrzanju tj. koliko dobije na startu mnogo vise izgubi posle.

                      I da sta ce biti dovoljno kao dokaz da je ovo sto pricam tacno? da znam sta je merodavno... naravno ja mogu jedno ti drugo neko treci trece da prica... niko nema dokaze da bude tacno ? slike ? ili da probamo da izmerimo mada je to losa varijanta zbog ljudskog faktora... mada... verovao ili ne... ja bi voleo da to nije npr tacno... i da sam ziveo u iluziji da sam hteo da radim nesto sto bi me usporilo... i da to ustanovimo...
                      Saab 900 SE Cabrio 2.0 Turbo - B204L
                      Saab 900 SE 2.x Turbo - B236R

                      Comment

                      • Uros Piperski
                        CBC Senator XXL
                        • 31.01.2005
                        • 2978
                        • Beograd

                        #12
                        Veci precnik tocka - veci moment inercije (teze ubrzava), lakse kotrljanje i savladjivanje sitnih neravnina na putu.
                        Manji precnik - obrnuto - lakse ubrza zbog manjeg momenta inercija, a manji momenti nercije je zbog manjeg precnika, ali se zato teze kotrlja jer "upada" u sitne neravnine na putu.

                        Sta je izrazenije, nemam pojma.

                        Uzgred, kada kazem "lakse ili teze ubrzava" mislim samo na tocak.


                        RALLYING - Like drag racing but with jumps, turns, snow, mud, gravel skill and balls.

                        Comment

                        • M-power
                          Moderator
                          • 10.01.2005
                          • 10060
                          • Bg; Banovo Brdo
                          • CorsaC, astra H,

                          #13
                          Igore lagano. Spominjes konkretno golfa sa slike i kazes kako ce posle sirokom gumom dobiti na startu ali posle usled velike gume imati gubitak. A zasto bi? Konkretno taj golf Nenad je napisao ima 700HP na tockovima tako da slajfuje svih 400 ako jedan saab sa 400-500 slajfuje sve do kraja 3-ce. Znaci nema nikakve potrebe za uzom gumom vec za sto sirom sve dok moze da slajfuje.

                          Opet usko gledas na velicinu gumu pozadi. A downforce to si zaboravio. Kao sto 206 kaze ima mnogo faktora, tako se razlikuje i jedna konfiguracija na duzem saabu koji stalno gledas i drugih na pr. golfa koji je kratak.
                          To date there has never been a faster car built for the public road and,
                          it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                          Comment

                          • *Egon*
                            CBC Senator XXL
                            • 31.12.2004
                            • 1232
                            • Beograd, Dorcol, N 44

                            #14
                            Mi ovde celo vreme govorimo o trakciji, ubrzanju i prenosenju sila, a to vazi za sve duzine i sirine.
                            Garaza
                            1996 SAAB 900 NG Cabrio

                            Comment

                            • M-power
                              Moderator
                              • 10.01.2005
                              • 10060
                              • Bg; Banovo Brdo
                              • CorsaC, astra H,

                              #15
                              Vazi uopsteno ali prenosenje sile i razlike u iskoriscenju trakcije zavisi od konfiguracije vozila i njegovog pocetnog rasporeda tezine, otudarazlike u potisku na osovine. Opet razlika prednja- zadnja, rasterecenje-potisak
                              To date there has never been a faster car built for the public road and,
                              it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                              Comment

                              Working...
                              X