peta brzina na obican menjac Z101

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dekideki
    CBC Senator XXL
    • 26.07.2005
    • 1914
    • Beograd

peta brzina na obican menjac Z101

da li je moguce nadograditi (skinuti sa postojeceg petobtrzinca) delove koji su potrebni za petu brzinu i staviti na postojeci menjac od cetiri brzine? (ono sto bih zeleo da zadrzim su kvalitet i odnos prve brzine a da dobijem ekonomicnost jer cesto imam prilike da vozim 110-120 a nervira me sto sam u velikoj obrtazi pa se selim u sporiju traku gde se smaram sa 70...) jel ovo radio neko vec, vredi li zezati se oko toga? koja je jos razlika, sem u par zupcanika i dodatnom kucistu? malo sam laik sto se menjaca tice (nisam ga nikad ni dirao (kuc kuc)), kako se uopste dobija onaj polozaj rucice "gore desno", cime se u menjacu to regulise?

inace, ovo bih radio zbog sledeceg:
    *menjac mi savrseno radi, oduvek je (Confort 1981.). nisam nikad imao problema sa istim. auto je porodicni, dobro je odrzavan. samo mu "peta" fali
    *vise puta sam iskusio da NOVO ne mora biti i bolje. plasim se da promenim ceo menjac (najjednostavnija varijanta) pa moj kasnije da vratim.

pozdrav

P.S. koje manzetne da kupim za homokineticki zglob? koju god da uzmem ne traje preko 2 god. samo "zine". kad ih menjam moram da sve skidam, pa na centriranje ponovo... ma smaranje.
    .
  • Vlada_nbgd
    CBC Senator XXL
    • 11.09.2005
    • 1066
    • Novi Beograd/Topcider
    • ford focus sport pack

E deki i ja sam imao slicnu dilemu za mog keca.Kad sam se raspitivao o petobrzincu nije bio bas jevtin u dobrom stanju,preko 100 eur ako se dobro secam.Mislim da je veliki posao postojeci menjac nadograditi.Sad jedino ne znam dal moze petobrzinac od yuga na keca,jel su kecevi petobrzinci iz kvalitetnijeg zastavinog perioda jako retki,imale su ga samo skale 65.
    FORD FOCUS 1.6 16V SPORT PACK 2008god. LPG

Comment

• Davor
      CBC Senator XXL
      • 02.03.2005
      • 498
      • Novi Sad