Zadnja vuca-iskustva

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jovan30
    CBC Senator
    • 07.05.2006
    • 322
    • Beograd

    #16
    Hvala vam momci ovo mi je jako mnogo znacilo posto zaista ovako nesto-ovakve savete nisam mogao nigde da nadjem.
    Originally posted by overspeed
    PS. Nadam se da cesh jednom napisati svoja iskustva u vezi E46 i okachiti par slika. Najverovatnije ce ta serija biti moj sledeci auto, samo shto mi je na umu jedan drugi motor
    Evo ukratko, nazalost E46 ne vozim preterano mnogo od zime sam izvozao svega 4000 km, jel za posao koristim sluzbeni VW Passat TDI restyling od 130 ks, a nazalost ili na srecu jako mnogo radim i putujem pa mi za benku ne ostaje mnogo vremena. Mozda sam se i zeznuo sto nisam uzeo 320i od 150 ks on je idalje u povoljnoj kategoriji za registraciju kao i moj. Mislio sam cak i da moj prodam najboljem ortaku koji na leto uzima benku, a da ja za sebe uzmem 320 ili 325 restyling model.
    Ukratko auto mi se jako svidja, cak i ova verzija je veoma startna, upravljiv je, volan je izuzetno precizan, isao sam sad za prvomajske praznike BG-Atina sa njim i veruj mi osecao sam se odmorno posle puta. Da ne poverujes, zar ne. Ide 210 po cajgeru, nekom dovoljno nekom ne.

    Moj ima manu sto nazad ima rucice za podizace prozora, bas me interesuje da li mogu da mu ugradim elektro podizace ali sa original delovima da ne deluje da je nesto budzeno, da izgleda kao da je serijski dosao sa tim.

    Evo da iscimam ortaka da mi slika benku pa cu okaciti slike.

    Comment

    • djukic
      CBC Senator XXL
      • 27.03.2005
      • 2526
      • Beograd

      #17
      Overspeed: Naravno da razumes hebi ga bilo takvo vreme devedesetih. A i skorpijo je stvarno veliki auto mnogo veci od E34 pogovotu na zadnjoj kklupi. to je jedini auto u kome mozes da prekrstis noge na zadnjoj klupi a da nedotaknes prednje sediste. Najtezi deo puta je kada bi kretali od rudnice (tu ti je ko sto znas sada punkt - granica) pa gore polako po onom blatu do vrha. Lance smo stavljali i u rano prolece kad je i vrh bez snega (zbog blata naravno)

      Najveci broj ljudi koje sam strpao u skorpija na kopu je 9 (devet). Milicija ako znas gore pre Bacista me je cesto pitala da li taksiram...

      P.S. Preko rudnice smo uvek isli zato sto bi proveli nekoliko dana prvo u Kosovskoj Mitrovici pa onda u vikendicu gore na kop. I da dodam 7 nas je putovalo od Mitrovice do Kopa a ne od Beograda...
      https://t.me/pump_upp

      Comment

      • Duke
        CBC Senator XXL
        • 16.01.2006
        • 753
        • Urbs Naissus

        #18
        @ brick

        Tacno. Zato kazem "blago" pritisnes kocnicu, koliko da "zbunis" diferencijal. Bitno je da nateras oba tocka da krenu, a u snegu ti je frikcija na zadnjim ("lakim" kod FWD) tockovima i onako smanjena - sto je i logicno - jer tesko da si uspeo da zaglavis samo pogonske tockove, a ostali su na suvom. Naravno, i ovo ce ti uspeti samo ponekad, pod uslovom da ti je bar jedan pogonski tocak u stanju da napravi "grip" na nekoj povrsini. U protivnom, kao sto si i sam rekao, mobini, pa Lada Niva...



        @djukic

        "to je jedini auto u kome mozes da prekrstis noge na zadnjoj klupi a da nedotaknes prednje sediste."


        Sram te bilo, Djuka , a CX Pallas? A Reno 25 Limousine?
        "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

        Comment

        • djukic
          CBC Senator XXL
          • 27.03.2005
          • 2526
          • Beograd

          #19
          Vozim ja XM-a danas a on ima vise mesta i od CX-sa i od R25. Ali taj Skorpijo i te godine bio mi je mnooogo velik a i imao sam 30kg manje
          https://t.me/pump_upp

          Comment

          • Duke
            CBC Senator XXL
            • 16.01.2006
            • 753
            • Urbs Naissus

            #20
            "Vozim ja XM-a danas a on ima vise mesta i od CX-sa i od R25"

            Nema. Ni od obicnih, a kamoli od ovih produzenih varijanti (R25 Limousine je 22 cm produzen, medjuosovinski u odnosu na standardni, a i Pallas, samo ne znam za koliko) . Sto se tiche kilazhe, eh... Morachu da ugradum ruchku u stub od sofersajbne, kao u dzipu, da se izvuchem iz auta...

            A Scorpio je jedini Ford koga sam ikad pozeleo da imam, upravo zbog ovog sto si naveo, tu se 100% slazemo. Mocno izgleda i spolja i iznutra.
            "Ja sam tamo bio, i opet cu da bijem."

            Comment

            • jeronimo
              CBC Senator XXL
              • 27.10.2005
              • 390
              • beograd
              • ваз 21214-20

              #21
              [quote="Duke"]@ brick

              Tacno. Zato kazem "blago" pritisnes kocnicu, koliko da "zbunis" diferencijal. Bitno je da nateras oba tocka da krenu, a u snegu ti je frikcija na zadnjim ("lakim" kod FWD) tockovima i onako smanjena - sto je i logicno - jer tesko da si uspeo da zaglavis samo pogonske tockove, a ostali su na suvom. Naravno, i ovo ce ti uspeti samo ponekad, pod uslovom da ti je bar jedan pogonski tocak u stanju da napravi "grip" na nekoj povrsini. U protivnom, kao sto si i sam rekao, mobini, pa Lada Niva...
              voznja pri losim uslovima na putu sta je to? jel treba da ostavim broj?
              prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

              Comment

              • jeronimo
                CBC Senator XXL
                • 27.10.2005
                • 390
                • beograd
                • ваз 21214-20

                #22
                inace salu na stranu kocnica i gas pomazu i kod prednje vuce kao i kod zadnje, stisnuti samo malkice (tek da se aktivira servo) ali bez dobrih guma nista
                prva, druga,kuplung,treća- ruski ti je menjač sila...

                Comment

                • Dren
                  CBC Senator XXL
                  • 24.08.2005
                  • 1068
                  • Sarajevo

                  #23
                  Eh, da dodam malo ulja na vatru...

                  E46 ? Zavidim ti... Pozitivno...

                  Dosta je toga receno, pa necu ponavljati, ali vrlo dobre gume, malo uzeg profila od ljetnih, uz zdrav razum ce te daleko dovesti, cak i zimi...

                  Dobra stvar za zimu ti je taj manji motor s kojim si nezadovoljan... U nasim uslovima, to je sasvim dovoljno za 90% vremena koje si u BMW-u... Na autoputu za Atinu bi ti sigurno godilo dodatnih 30-ak konja, ali bi ti oni digli brzinu na cajgeru sa 210 na 230... Nije neka razlika, a svakako se pri tim brzinama rizikuje jako kvalitetna donacija obnovi voznog parka policiji (budzetu da budem precizniji...A znamo kako Hitna pomoc prodje u tome...)...

                  Ja sam 5 godina ( i 5 zima...) vozio BMW316i '89 E30 (kockica) sa nominalnih 100 KS, i uz dobre zimske gume nisam nigdje stao gdje je zdrav razum ( i barem prosjecan FWD sa M+S gumama ) mogao proci... Bilo je par gubljenja kontrole, ali kada sam ja pretjerivao u glumatanju Marcusa Gronholma, a bez ekserica na tockovima... Srecom bez materijalno-tehnickih, a bogami i emotivnih posljedica... Za svo to vrijeme me je na otvorenoj cesti, na putu od 200-250 km, prestizalo mozda 2-3 ekzemplarna primjerka vozila 5-6 puta skupljih od mog... Iz principa nisam pustao Golf 4 ni u kojoj varijanti ispred mene, osim policije... Passat-u sam se ja sklanjao, ali G4 TDI-u nisam...

                  S tim se autom mozes fino i zezati kada imas dovoljno sirine na snijegu, jer je dovoljno na 20-30 km/h lagano i kontinuirano dodavati visak gasa, pa da imas osjecaj da si "pod kontrolom", te ga uz blagu "kontru" vratiti na pravac... Savjet: Prvo trening na sirokom parkingu...

                  Ima jos nekih caka koje sam cuo iz njemacke, a koje su svojevremeno predavali u BMW skoli "jace" voznje... Tamo su ucili ljude da voze oko kruga od cunjeva ( po mokrom asvaltu, serija je E30 ) precnika (ili poluprecnika...?) mislim 25 m, sto brze mogu, u 2-brzini, pa nakon nje u 3-brzini... Desavalo se sljedece: u 2-oj se ponasao kao klasican BMW, guza je klizala lagano vani, sto se do neke brzine moglo kontrolisati "kontrom" i balansiranjem gasom... U 3-oj se pri istoj brzini kretanja ( mislim da se radilo oko 40 km/h ) poceo ponasati kao pripadnik FWD, tj. vukao je vani, ali "preko nosa", jer zadnji tockovi nisu prekoracili fizikalnu granicu prijanjanja, a centrifugalna sila naprijed je vec "gurala" nos u stranu...

                  Probavao sam, i pomagalo mi je da na mjestima gdje sam inace po suhom vozio u 2-oj, vozim u 3-oj... U svakom slucaju, ponavljanje je majka znanja, pa ces morati trenirati s njim...

                  Na suhom ? Vjerovatno si primijetio da sa porastom brzine on sve bolje ide...? A sa nizim stepenom prenosa ? Naravno, do granica fizike... Primjer, vozis 4-om kroz krivinu 60km/h, i malo osjecas da vuce preko nosa ali prolazi, probas tu istu krivinu sa istih 60 km/h ili cak 70km/h, ali u 3-oj, zvuk je ljepsi, ali i obrtaji koji su oko 4.000/min. nagovjestavaju budjenje konjice, te tu istu krivinu cak i uz malo brzu voznju ugodnije odvezes, tj. osjetis kako si kada si joj u 3-oj dodao gas kroz krivinu, ona kao da je malo "cucnula" nazad, uhvatila bolje zadnjim tockovima, i potjerala prednje kroz krivinu...

                  MERAK CISTI...

                  Comment

                  • sw.brick
                    CBC Senator XXL
                    • 09.10.2004
                    • 8141
                    • Beograd, barajevo-zemun
                    • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                    #24
                    da merak samo tako.

                    nazalost, u Evropi je slovo spalo na 2 imena- BMW i Mercedes.
                    svi ostali su se povukli iz RWD segmenta...nema vise ni Opela ni Forda ni Pezoa ni Volvoa ni Alfe..otklizalo se jureci za profitima blize main stream konfekciji nekada tipicnoj za japanski konstruktivni stil.

                    nesto vade ovi sa 4wd pogonom ali i toga je vrlo malo u sveukupnoj ponudi.

                    ko nije probao RWD moze samo da zali za pravim fun drive osecajem.
                    i onim sportskim feelingom zniranja krivina u savrsenom balansu putanje
                    volvo
                    945 SE turbo lpg
                    344 GL lpg

                    Comment

                    • 24v
                      CBC Senator XXL
                      • 11.12.2004
                      • 479
                      • Beograd, Karaburma

                      #25
                      Originally posted by ale944
                      i ja sam pre par godina ispod pancevackog zavrsio na bankini u porscheu .... ucio da vozim zadnju vuchiu srecom, samo je tocak otpao, , ali malo je falilo da zavrsim u trafici ))
                      A znaci ti si taj...

                      A sto se tice BMW-a i voznje po snegu...pa za mene nema lepse, ali 4xzimske gume i tek onda pravac na poligon na banjici ili na parking na adi.
                      Sednes i probas da vozis pod kontrom. E kad ruke same krecu da kontorlisu auto i dogovore se sa nogom na gasu onda mozes da pocnes da se opustas u voznji po snegu i kisi!
                      I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                      Comment

                      • M-power
                        Moderator
                        • 10.01.2005
                        • 10060
                        • Bg; Banovo Brdo
                        • CorsaC, astra H,

                        #26
                        Originally posted by 24v
                        onda mozes da pocnes da se opustas u voznji po snegu i kisi!
                        Previse si se ti opustio....zamalo onomad u onoj sumi da se previse opustimo i po suvom
                        To date there has never been a faster car built for the public road and,
                        it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                        Comment

                        • 24v
                          CBC Senator XXL
                          • 11.12.2004
                          • 479
                          • Beograd, Karaburma

                          #27
                          Treba tu da te provozam po mokrom...
                          I Drift not because it is a quicker way around a corner, but the most exciting way!

                          Comment

                          • M-power
                            Moderator
                            • 10.01.2005
                            • 10060
                            • Bg; Banovo Brdo
                            • CorsaC, astra H,

                            #28
                            Ma idi bre.....
                            To date there has never been a faster car built for the public road and,
                            it has been suggested, there never will be. McLaren F1.

                            Comment

                            • Dutchman
                              CBC Senator XXL
                              • 30.09.2004
                              • 741
                              • Vracar centar sveta

                              #29
                              Originally posted by brick
                              da merak samo tako.

                              nazalost, u Evropi je slovo spalo na 2 imena- BMW i Mercedes.
                              svi ostali su se povukli iz RWD segmenta...nema vise ni Opela ni Forda ni Pezoa ni Volvoa ni Alfe..otklizalo se jureci za profitima blize main stream konfekciji nekada tipicnoj za japanski konstruktivni stil.
                              zaboravio si na Ladu c c c

                              ja sam iz Yugica auto shkole seo direkt u RWD Volvo 264 V6 136KS i mogu vam reci da nikada nisam imao ni jedno izletanje gubljenje kontrole i slichno , osim zimskih charolija na parkingu kada smo driftovali ja i burazer i svojski se trudili da uradimo 180 ali u rikverc

                              Lako moguce da je Volvo veoma dobro spakovan ipak je doshao iz shvedske de snega i leda ne nedostaje, burazer se bukvalno samo jednom zaglavio u jednoj susednoj ulici ... puno rupa i sloj leda od 10 cm ali izrovaren sa rupama i kanalima dubokim po 10-15cm uzas ... malo je usporio plasheci se da **** ne povuche u neki od kanala i eventualno udari u neki parkiran auto i hebiga upade u jednu rupu i ostade tu .. ali mali gas i ja seo na gepek i izadjosmo bez problema..

                              u to vreme je cale brinuo o kolima ali uvek sve 4 nove , chak je i bitnije da su prednje dobre da bi te izvukle iz krivine , zadnja uvek moze da prodje ako se doda malkice vishe gasa...

                              nisam vozio novije automobile sa zadnjom vucho .. ne rachunam ovo malo po gradu , ali kontam da je shteta shto su fabrike automobila preshle na FWD chisto iz ekonomskih razloga ...

                              4x4 je druga pricha pogotovu ako je jachi auto i naravno u to nerachunam ova nova sranja Audi itd gde se vozi na prednjim a kompjuter odluchi kad treba ili netreba da pripomognu i zadnji... kontinualni pogon na sva 4 je chudo i mogu reci da sam imao problema da obuzdam auto ... to je kompletno drugi stil voznje ali definitivno kad se chovek navikne nema nazad.
                              Prevelika slika u potpisu!

                              Comment

                              • sw.brick
                                CBC Senator XXL
                                • 09.10.2004
                                • 8141
                                • Beograd, barajevo-zemun
                                • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

                                #30
                                da, Lada klasicna mi je ispala iz vidokruga. ima dobro drustvo

                                btw, koliko citam novi modeli Audija su presli na pretezno zadnji pogon, ovi kvatro, a prednji je pomocni.

                                i u Fiatu/Alfi je bilo nekih najva da bi do kraja decenije mogli da pokusaju sa jednim modelom na (pretezno) zadnji pogon a da se masovnije proizvodi. dobro, ima Maserati ali su brojke prodaje minorne a i cena je neodgovarajuca za masovnost.

                                obradovao bih se da se trend prosiri ubuduce
                                volvo
                                945 SE turbo lpg
                                344 GL lpg

                                Comment

                                Working...
                                X