nakon promjene diskova (prednji/zadnji brembo), brtvljenja cilindara na kocionim klijeshtima te izmjene plocica auto mi pri kocenju trese volan. sto to moze bit (rame, kineticki, cilindri na klijestima). desni kineticki mi je za zamjenu (cuje se tek na ful skretanju do yaya u lijevo). ali on ne bi trebao biti razlogom vibracija. isto tako sam primjetio (iako mi je optika korektno napravljena) da pri zescem startu, prednji kraj malo vuce u lijevo. fala
trese volan pri kocenju
Collapse
X
-
hm, ili su se diskovi izvitoperili sto upucuje na losu kvaliutetu celika (presao 5000 km od izmjene diskova i plocica) ili nismo dobro uparili diskove i plocice (brembo diskovi i delphi plocice). ili nesto trece....ima li tko da je rijesio ovaj problem i kako? srdjane...koji autich vozikash?"Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
Slican problem sam imao i ja ali na drugom vozilu. U pitanju su neodgovarajuce plocice za te diskove. Ni meni nije jasno ni kako ni zasto, jer po meni to nema nikakve veze, ali sa novim plocicama je sve to radilo kako treba.Škoda Superb 2.0 TDI 190 bhp DSG 4x4 2020
Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 150 bhp Carat 2017
Comment
-
-
e, moguce jerbo se neke plocice "spale" na ne odgovarajucem celiku pa otvrdnu i ne koce podjednako.......tak barem ja imam informaciju ali sam postavio pitanje da ne gnjavim mehanicara. vec sam bio spreman dati nove brembo diskove na obradu ili pak klijesta na reparaciju a obje egzibicije nisu nimalo jeftine."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
imao sam ja isti problem na ladi samari. Prvo sam nosio disk na obradu (mislim da je bilo oko 5e), radi fino par dana i opet se iskrivi. Onda sam kupio novi (neka shklj marka) desilo se isto. onda sam i taj nosio na obradu i sada je ok. Tako da ne znam sta je u pitanju bilo ali verovatno kod mene los kvalitet materijala diska.
Comment
-
-
To što povuče u jednu stranu kod kretanja je indikacija da negde ima zazora više nego što treba. Zato treba pregledati spone, silent blokove ili ramena, šta već ima...
Isto tako jako dotrajali homo zglob ume da "trese" pri kočenju. Obrtaji su a osovina šeta u njemu, zato i lupa kod skretanja.
Comment
-
-
Originally posted by DoraTo što povuče u jednu stranu kod kretanja je indikacija da negde ima zazora više nego što treba. Zato treba pregledati spone, silent blokove ili ramena, šta već ima...
Isto tako jako dotrajali homo zglob ume da "trese" pri kočenju. Obrtaji su a osovina šeta u njemu, zato i lupa kod skretanja."Your eyes look a little red son... have you been hitting VTEC??"
Comment
-
-
mozda nije 100% problem u kocnicama, ja bih rekao da je samo jedna od karika u nizu problema. kazu majstori (Dora npr, procitaj ponovo njegov post) da je tresenje i pri voznji i pri kocenju uzrokovano pretezno problemima vezanim za TRAP. ako su gumice, silen blokovi, spone, ramena, sta vec... iole lose, to hoce da POJACAVA sitne vibracije iz tockova na ceo auto! najbolje ti je da odes na stelovanje trapa kod dobrog majstora i taj ce ti reci sta ti ne valja, odnosno sta treba neodlozno da se menja.
kod utegnutog trapa, dobrih lezaja na tockovima i dobrih tockova, nema tresenja. ako su kocnice problem, moze samo sitno da cima u kocenju, i taj pritisak se prenosi i na pedalu kocnice!
pretresi trap, mozda davno nisi. eto prilike...
poz..
Comment
-
-
Re: trese volan pri kocenju
Originally posted by coconakon promjene diskova (prednji/zadnji brembo), brtvljenja cilindara na kocionim klijeshtima te izmjene plocica auto mi pri kocenju trese volan. sto to moze bit (rame, kineticki, cilindri na klijestima). desni kineticki mi je za zamjenu (cuje se tek na ful skretanju do yaya u lijevo). ali on ne bi trebao biti razlogom vibracija. isto tako sam primjetio (iako mi je optika korektno napravljena) da pri zescem startu, prednji kraj malo vuce u lijevo. fala
Stavi nove plocice
ako ne pomaze to
onda stavi nove diskove
i kraj.DRIVE A BMW IF YOU WANT TO BE SOMEBODY
DRIVE A LEXUS IF YOU ARE SOMEBODY
Comment
-
-
Dobro ocisti onaj rukavac (ono na sta naleze disk) i proveri da nije slucajno i on kriv.Rdja moze dobrano da se nahvata,ti ga ne ocistis bas skroz i eto problema.Sa starim nije tresao posto su rdjali zajedno i disk i rukavac.Najidealnije bi bilo kada bi imao onaj magnetni drzac za komparator pa s`njim(komparatorom)proverio da li je i sta krivo...
Nekoliko puta sam video i kriv rukavac,mada mi se cini da za to bas treba biti talenat...
Comment
-
Comment