Golf I problem sa kocnicama

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Goran
    Moderator
    • 06.10.2004
    • 535
    • Vrbas

    Golf I problem sa kocnicama

    Pre nekoliko dana kada stisnem pedalu kocnice ona je poprilicno tvrda. Auto koci dobro, ja mislim da je problem u servu ali pre nego sto bilo sta pocnem interesuje me sta Vi mislite?
    Originally posted by Dora
    Banovao me Goran
    Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!
  • maki
    CBC Senator XXL
    • 03.10.2004
    • 878
    • Budva, CG

    #2
    Problem je najvjerovatnije u vakuum pumpi za kocnice,ili ako si u zadnje vrijeme dosipao ulje u kocnice da nije isto kao sto je bilo pa su nabubrile gumice u glavnom cilindru,ali ja mislim da je ovo prvo
    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

    Comment

    • sw.brick
      CBC Senator XXL
      • 09.10.2004
      • 8141
      • Beograd, barajevo-zemun
      • volvo 945 SE turbo lpg, 340 GL lpg

      #3
      benzinac ili dizel?
      benzinac nema vakuum pumpu za servo, dizel ima posebnu pumpu.
      proveriti sva vakuum creva i nepovratni ventil na servo uredjaju.
      volvo
      945 SE turbo lpg
      344 GL lpg

      Comment

      • Goran
        Moderator
        • 06.10.2004
        • 535
        • Vrbas

        #4
        Ventil i creva su OK. Moguce je da je u pitanju cilindar jer sam dosipao ulje skoro a pojma nemam kakvo je bilo ranije. Sta u tom slucaju. Hvala. Pozdrav!
        Originally posted by Dora
        Banovao me Goran
        Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

        Comment

        • Goran
          Moderator
          • 06.10.2004
          • 535
          • Vrbas

          #5
          U pitanju je benzinac.
          Originally posted by Dora
          Banovao me Goran
          Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

          Comment

          • maki
            CBC Senator XXL
            • 03.10.2004
            • 878
            • Budva, CG

            #6
            Ako je cilindar onda bi trebalo ubrzo da ti blokiraju kocnice tj. da se nevrate koliko je dovoljno pa stalno koce po malo,zamjena cilindra je po meni jedino rijesenje,neki se petljaju sa tim gumicama, i sta ti ja znam,zamjenis cilindar i miran si
            HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

            Comment

            • Misha
              CBC Veteran
              • 22.10.2004
              • 117
              • Beograd

              #7
              Naravno ako nadjes originalni kocioni cilindar zameni ga, ali u suprotnom je bolje reparirati stari (menjati gumuce i sve ostalo) nego kupiti djubre iz male privrede!

              Comment

              • Goran
                Moderator
                • 06.10.2004
                • 535
                • Vrbas

                #8
                Ja sam radije za promenu kompletnog cilindra jer u praksi reparirani traje krace nego novi (koliko god on bio djubre).

                Jutros kada sam dolazio na posao kocio je sasvim normalno
                GREMLINI - Sta drugo
                Originally posted by Dora
                Banovao me Goran
                Ako ne mozes da im objasnis, zbuni ih!

                Comment

                • Saabo
                  Moderator
                  • 29.09.2004
                  • 1724
                  • Vrbas
                  • SAAB 9000 2.3T STANDARD :D

                  #9
                  Originally posted by Misha
                  ali u suprotnom je bolje reparirati stari (menjati gumuce i sve ostalo) nego kupiti djubre iz male privrede!
                  Pa ne bih se bas slozio, jer ti kocioni cilindri se habaju (stari su i po 20 godina) i imaju vece sanse da popuste od bilo kog novog cilindra.
                  SAAB 9000 CSE B234R MAPTUN AERO STEG 3+ powered by BOOST & Goran ... Body Fat 98 Machine Fat 305 KS ... Lamela fact 490 Nm ...

                  Comment

                  • maki
                    CBC Senator XXL
                    • 03.10.2004
                    • 878
                    • Budva, CG

                    #10
                    Originally posted by Saabo
                    Originally posted by Misha
                    ali u suprotnom je bolje reparirati stari (menjati gumuce i sve ostalo) nego kupiti djubre iz male privrede!
                    Pa ne bih se bas slozio, jer ti kocioni cilindri se habaju (stari su i po 20 godina) i imaju vece sanse da popuste od bilo kog novog cilindra.
                    I to a i mislis da su dijelovi za repariranje nesto kvalitetniji nego novi cilindar,nebih rekao
                    HSD - MAN B&W 77600PS x 104 RPM

                    Comment

                    Working...
                    X