vuce u desno

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Proveri solju amortizera i kraj spone...

    Comment

    • zoranbg
      CBC Senator XXL
      • 23.03.2005
      • 4098
      • Rooster's Hill , Beog
      • Grande Punto 1.2

      #17
      ma nista nisam uradio ljudi...a auto mi toliko treba da se bas ovih dana nevadim iz njega....
      mogao bih bez auta maximalno dan jedan.....

      ovaj sto oce da ispravlja(majstor-kanap ) ...sve nesto nema vremena-zauzet mu kanal...ovi drugi kod njih mi se neide(jer oce da seku balans stanglu- slicuju amortizer...jezaaa )

      a vec sam dao 2000 din bezveze... provere-centriranja-balansiranja itd....
      ocu sad da zovem jednog majstora...od moje zene koleginicin muz...
      bar ce valjda da mi to poseteno pogleda i da kaze sta moze i kako moze...
      ovako vise neide...
      Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

      Comment

      • 206
        Admin od ispočetka :)
        • 09.12.2004
        • 9548
        • Beograd
        • 206

        #18
        Kriva leva poluosovina ili unisten homokineticki zglob. Kladimo se u kesu bombona da je to, moze?
        The difference between men and boys is the price of their toys

        Comment

        • zoranbg
          CBC Senator XXL
          • 23.03.2005
          • 4098
          • Rooster's Hill , Beog
          • Grande Punto 1.2

          #19
          Originally posted by 206
          Kriva leva poluosovina ili unisten homokineticki zglob. Kladimo se u kesu bombona da je to, moze?
          a da odem do cetvrtog nekog majstora pa da mu to kazem ?

          ma lakocemo za bombone...ako si u pravu ti pojedi bombone a ja cu da stavim kesu na glavu....

          nego... stvarno necu vise da pricam(pisem) o ovome dok to neresim na tri nacina...
          1.popravim
          2.auto dobije novog srecnog vlasnika(sa sve kracenom balans stanglom i slicovanim amortizerom)
          2.Dunav - Sava ... nepravim pitanje.moze i Resnicko jezero

          PS: manzetna promenjena na levom homokinetickom... pregledan homokineticki tom prilikom...majstor kaze ispravan.... a ni ja ga necujem da nesto krcka ili tako to.
          inace auto vise vuce..kad imam suvozaca napred...
          PS2: pa trojica su gledala...pa valjda bi videli da je kraj spone ili takva neka glupost.

          sad treba da ga registrujem pa cu posle da ga oteram pravom coveku da se malo "posveti" problemu....
          Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

          Comment

          • zoranbg
            CBC Senator XXL
            • 23.03.2005
            • 4098
            • Rooster's Hill , Beog
            • Grande Punto 1.2

            #20
            evo resenja :

            "posvetio" se jedan mladji majstor ... mladic nema ni kanal a kamoli garazu...ali kad radi posveti se maximalno.
            nije ga mrzelo da sve skida sa trapa i rastura ...da meri i da lezi pod dizalicom...na ulici.
            naime..od udara se pokrivio amortizer...a nije procureo..nego kad ga drzis u ruci ima mali luft levo - desno.
            stavio drugi amortizer(polovan za probu)... a zatim je DUZU stranu auta...a nekracu..sabio(podmetnuo shajbnu na balans stangli) 5 do 10mm i sad je auto podjednak sa obe strane..i ne vuce vise jako u desno..nego samo minimalno u levo.
            znaci sad treba samo malo da se do-centrira i to je to.
            znaci poenta je da su sve intervencije radjene na strani na kojoj je tocak upao u rupu...sto je i logicno.suprotna strana nije dirana.

            znaci momak bez kanala i uredjaja-tehnike , sa dve rucne dizalice... pronasao problem i resio....
            a kod 4 profesionalaca sam bio.
            Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

            Comment

            • Dora
              Nadzornik!!!
              • 24.10.2004
              • 17451
              • Novi Sad
              • FIAT

              #21
              Koliko je trajala intervencija i koliko je koštala?
              Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

              https.autogas.rs

              Comment

              • zoranbg
                CBC Senator XXL
                • 23.03.2005
                • 4098
                • Rooster's Hill , Beog
                • Grande Punto 1.2

                #22
                intervencija je trajala oko 2 sata po blagoj kishi..napolju.
                par puta skidan komplet amortizer i jedanput skidan iz opruge...nije imao odgovarajucu kandzu-alat..pa je to uradio sa dve motke zaglavljene u komsijinu ogradu.
                i on se cudio da solja amortizera nije otisla a da je amortizer dobio luft a da nije procureo...
                prvo je samo stavio podlosku i izravnjao auto..medjutim i dalje je vukao u desno....kad je stavio drugi(komplet sa oprugom i drugom soljom..polovni ALKO) auto je prestao da vuce u desno i sad vuce u levo..ali strasno malo...sutra idem na centriranje....3 put vec
                amortizer komplet sa oprugom i soljom..20 evra...intervencija 10 evra.
                sumnja on da je na ovom MONROE sto se iskrivio kriva mozda i solja na srafovima,pa je mozda ona vukla a i amortizer ...ali ako ova kombinacija funkcionise..bolje vise ne dirati nista...izaslo mi na nos mesec ipo dana vec.
                pitanje: jel amortizer kad se skine i razvuce do kraja..nesme da ima pomaka levo desno naprimer 1-2 mm ???
                Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                Comment

                • Dora
                  Nadzornik!!!
                  • 24.10.2004
                  • 17451
                  • Novi Sad
                  • FIAT

                  #23
                  Prvo amortizer ne može da pukne a da ne ispadne napolje ili da landara. Šolja uopšte ne mora da bude oštećena.
                  Drugo, taj pomeraj od milimetar dva nije normalan i ne treba da ga ima.
                  To nije posledica udara nego dotrajalosti a ulje nije iscurelo to jest ne vidi se trag jer je iscurilo davno pre toga.
                  Sve u svemu to je bio loš amortizer.



                  Problem ti je rešen dovodjenjem točkova u paralelu, podmetanjem pločica. Rastojanje točkova sa obe strane mora biti isto inače se auto ponaša kao da držiš volan na tu stranu koja je kraća. "Duži" točak prvi grabi napred i vuče auto na suprotnu stranu.
                  I dalje mislim da si slejbo balans štanglu pri tom udarcu i da je kriva sem ako nisi imao "kraću" stranu i ranije.

                  Cena rada odgovara entuzijazmu majstora. Njemu svaka čast ali će uskoro imati grbava ledja a neće moći da plaća socijalno. Posle će ga proći entuzijazam... Prošao sam tu fazu tapšanja po ledjima...
                  Ovim ne opravdavam servise u kojima si do sada bio i koji su uzeli pare a nisu napravili posao do kraja, naprotiv. Naplati ali uradi.
                  Ovde se piše nešto pametno, samo ne znam šta...

                  https.autogas.rs

                  Comment

                  • zoranbg
                    CBC Senator XXL
                    • 23.03.2005
                    • 4098
                    • Rooster's Hill , Beog
                    • Grande Punto 1.2

                    #24
                    bio jutros da centriram kod (sekaca balans stangle).
                    kad ga stavili na "komp",rekli mi da je i dalje isto kriv..to jest kraci..
                    JA: pa kako isto kad me sad vuce malo..ali na suprotnu stranu..na levo.
                    ONI:nema sanse da je na levo..aparati pokazuju da te vuce na DESNO
                    JA :
                    ONI:mora da se skrati desna balans stangla za santimetar.i da se slicuje
                    desni amortizer...
                    JA: pa rekli ste mi prosli put da se slicuje levi???
                    ONI: nesecam se ...sad ti kazem sta treba...
                    JAa dobro mene malo vuce u levo..jel moze to malo da se koriguje i nista vise.
                    ONI:sad ti je trap "otvoren" i ovako ce da ti jede gume..kad i zatvorim trap ima da vuce desno ali nece da jede gume...a ti probaj pa ako je mnogo..netreba da platis...
                    JA: OK.
                    ONI malo stelovali..ja izadjem da probam sam pa sa suvozacem i....auto nevuce nigde ni levo ni desno.....

                    platim stelovanje i odem..

                    i sta sad....znaci kriv je ali ne vuce...meni je bitno da ne vuce...vise se sa tim nezezam.nek ga ispravlja buduci vlasnik ili pressa u Zelezniku.
                    ovo je verovatno znao i bivsi vlasnik ali....to se neprica kad se prodaje. =] ...neko mu je isto nastelovao ovako nakrivo...pa je islo.

                    @Dora .. decku je to dodatni posao..platica u drzavnoj firmi + lova od popravki vikendom(bez PDVa ) .. radio sam mu ja par puta oko PCa nesto pa je zato jeftiniji za mene...a nije ni bio 100% siguran sta ce da Ispadne pa ima i toga u ceni. tih 10 evra da radi kod nekog privatnika koji ima veliki servis morao bi da zaradi ceo dan i to da skida 20 amortizera ako treba.(njegove reci)

                    Svi su ovi ljudi OK... samo sto ima svako svoj pristup kako bi nesto uradio.
                    Moja greska sto sam silom prilika i neprilika obilazio njih 3 u krug...
                    mozda je najbolje da je bilo ko radio SVE..pa nek seku i istezu,nek mere kanapom ili laserom..pa kad urade i ako je OK ,platim i zdravo.
                    Pomenuo sam ja jutros da je mozda kriva balans stangla....kazu NIJE 100% .kriv je auto.
                    Svaki ucesniku ovoj "smejuriji " je imao drugacije vidjenje,kako bi resio problem..i smejao se kad bi rekao kako to drugi ili treci namerava da uradi.
                    ja da zakazujem "konzilijum" za #ebeni auto koji je star 21 god i nevredi ni 1000 evra....nemam ni para ni vremena nit me interesuje.vozim ovako dok nebudem mogao da menjam auto..(znaci sad ne osecam nista na volanu..sve je OK)

                    Ako je nekom sve ovo pomoglo OK.
                    ali ne neskodi..
                    sto znaci da je korisno... =]
                    Lakota withdraw from treaties, declare independence from U.S.

                    Comment

                    • Ljubo
                      CBC Senator
                      • 18.10.2005
                      • 278
                      • Kraljevo

                      #25
                      A sta se meni desilo sada u subotu.

                      Nikakvih zamerki na autu nisam imao osim sto je trebalo da obradim diskove na strugu, ali ajde rekoh da odem kod jednog majstora u Barajevu koji se razume u japance (radio u Nissanovim i jednom Toyotinom servisu) da mi zameni zupcaste kaiseve sa spanerima, klizacima i semerinzima.

                      Proveo sam se katastrofa zato sto je sraf na spaneru veceg zupcastog tako zapekao da se 3 sata mucio samo njega da odvije. Bilo je tu jos par problema i zajebancija, ali da ne duzim.

                      Elem, krenem ja nazad za KV, zapricao se u kolima sa drustvom, napolju pljusti kisa, mrak i ja promasim skretanje za Ibarsku. Na putu sam za Obrenovac, ali srecom ubrzo prestaje 'ostrvo' i ja sav srecan vicem kako za ovo ide dozvola i pravim naglo polukruzno skretanje i...

                      DUM-DUM !

                      U mraku i po kisi nisam video da su skinuli veci deo asfalta sa druge trake u koju ulazim, lupi posteno, culo se i 'podvozje'.
                      Opsujem i nastavim dalje.

                      Kad ne lezi vraze... posle jedno pola sata poce nesto da se cuje na kolima. Zvuk kao da dopire negde kod prednjeg desnog tocka (kojim sam i napravio opisano sranje), najbolje bi moglo da se opise kao skripa starog kreveta. Stanem, pogledam, nista ne vidim. Poludeo sam... em se ********o kod majstora ceo dan, presao toliki put zbog njega, polovicno odradio posao... mislim, u boljem stanju auta sam isao na servis nego sto se vracam.
                      Nastavim polako i posle 5 minuta prestane skripa.

                      Zvuk se i sada povremeno cuje, najcesce pri polasku iz mesta. I kada stoji u mestu, na pritisak odozgo cuje se ta skripa, ali ponekad. Evo malopre sam probao i sada se ne cuje.

                      Kod nekog majstora nisam isao, ali cu morati.

                      Mala napomena, majstor je video na servisu da su otisle manzetne zglobova.

                      Amortizere prednje nisam menjao u odnosu na zadnje koji su skoro promenjeni.

                      Treba da idem kod nekog da mi to pogleda, ali me zanima cisto vasa prognoza, sta moze da bude.

                      Comment

                      Working...
                      X